heb een meel gekregen dat bij alles dat je online besteld die korting erop zit. bij mijn weten is de Hema hier in t winkelcentrum niet open, maar dat kan ik ook verkeerd hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ook in de winkels zelf!
(of bedoel je dat het toegangsbewijs via de site te krijgen is?)
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef Ynske het volgende:
Vanavond heeft de HEMA van 18 tot 21 uur 15% korting via de website
Hier vandaag besteld; eind juni leveren, maar wel met korting.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:09 schreef Koosje het volgende:
Hebben jullie je H&M bestellingen al ontvangen?
Ik werd eergisteren geblokkeerd, terwijl mijn bestelling al 'doorgegeven' was (probeerde nog een code in te voeren, of zoiets, weet het niet meer). Nu kijk ik op mijn pagina bij ongeleverde bestellingen, krijg ik de spullen pas eind juni (in plaats van midden juni, wat er eerst stond) en zie ik de korting niet meer staan.
die heb ik ook. je moet ze de eerste 10 keer of zo NIET in de droger stoppen, dan begint 't ergens op te lijken. (sorry, ik weet dat je een fanatieke droger-gebruiker bent, maar 't is volgens mij 't enige dat helpt).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:52 schreef lily het volgende:
Ik heb ze al (2x) gewassen (en nog drogen ze niet)
De badkleding valt kleinquote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een vraagje. Weet iemand hoe Lief valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |