quote:Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef beefcake het volgende:
Ik had net H&M aan de lijn, omdat ik wat bij mijn bestelling wilde doen en toen vroeg die vrouw hoe ik aan die codes (die van 2x 5 en 2x 10 euro) kwam, want dat zijn codes die op naam gegeven worden en zijn dus geen algemene codes! Als je ze toch gebruikt wordt dat gezien als fraude en zullen er sancties volgen. Ze heeft bij mij de kortingen weg gehaald, zodat ik niet in die molen van fraude controle zou komen. H&M weet namelijk dat die codes op internet staan en gaan dus iedereen die de codes gebruikt heeft als fraudeur te boek stellen.
Ik denk ik laat het even weten...
Ja, ik zie dat zeker ook als een hele plausibele verklaring hoor, maar ik wilde het jullie toch niet onthoudenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:06 schreef p_iglet het volgende:
beefcake kan het niet zo zijn dat ze je inderdaad bang hebben lopen maken?
ik vind het van hun zelf een beetje stom dat ze persoonlijke codes dan niet digitaal linken aan de naam, of maar voor eenmalig gebruik uitgeven.
Doet esprit etc ook...
Ach we zien het wel...
Dat dacht ik dus ook, want als je een beetje slim bent als bedrijf beveilig je die codes dan wel, zoals p_iglet aangeeft. Doen (bijv) bol.com en wehkamp ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:09 schreef LadyS het volgende:
En ik dacht eigenlijk ook (naïef misschien) dat het algemene codes waren. Soms zie je dat wel eens in tjdschriften ofzo. "voer die-en-die-code in en krijg korting"
Dat is helemaal stom danquote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Webkim het volgende:
Ik had ook gefraudeerd.Heb ze speciaal nog gemaild, omdat ik de kortingscode vergeten was in te vullen en ze hebben die zelf alsnog voor me verwerkt. Het zal me benieuwen wat er nu op de acceptgiro zal staan.
Dat zou dan helemaal wat zijn, als zij ze handmatig voor je invoeren en daarna gaan zeggen dat het fraude isquote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Webkim het volgende:
Ik had ook gefraudeerd.Heb ze speciaal nog gemaild, omdat ik de kortingscode vergeten was in te vullen en ze hebben die zelf alsnog voor me verwerkt.
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef beefcake het volgende:
Ik had net H&M aan de lijn, omdat ik wat bij mijn bestelling wilde doen en toen vroeg die vrouw hoe ik aan die codes (die van 2x 5 en 2x 10 euro) kwam, want dat zijn codes die op naam gegeven worden en zijn dus geen algemene codes! Als je ze toch gebruikt wordt dat gezien als fraude en zullen er sancties volgen. Ze heeft bij mij de kortingen weg gehaald, zodat ik niet in die molen van fraude controle zou komen. H&M weet namelijk dat die codes op internet staan en gaan dus iedereen die de codes gebruikt heeft als fraudeur te boek stellen.
Ik denk ik laat het even weten...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:18 schreef Noli. het volgende:
Het is oppassen bij H&M..
Als je te vaak achter elkaar (ook verschillende) kortingscode's invoert dan merkt het systeem dat (ongeldige rabat combinatie) en kun je op een lijst komen die je in de gaten houdt en je zelfs kan blokkeren.![]()
(aldus een mederwerker van de klantenservice vanmiddag toen bij mij de boel dus vast liep. Geen idee wat er precies van waar is. Er werden bij mij vanmiddag trouwens kortingscode's in de lijst gevonden die ik zelf niet eens ingevoerd had!)
Dank je welquote:Op maandag 16 juni 2008 11:55 schreef Nijna het volgende:
Sonnetje, ik heb 1 shirtje van lief in maat 68, wat best een maat groter had gemogen (shirtje met ondeugend erop en korte mouwen, bij aanbiedingen) (en dat is dan vooral de lengte), terwijl ik een ander shirtje heb wat prima past in maat 68...
Ze draagt ook maat 68 normaal gesproken.
quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 16-06-2008 Zwolle , intern transport pakketten
hier ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:35 schreef zout-droppie het volgende:
Hier alles van H&M gewoon binnen gekregen en de kortingen zijn gewoon verwerkt.
Hadden ze jou ook maar zo'n naam-gekoppelde code moeten sturen toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
hier ooken mocht ik op een of andere zwarte lijst komen, wat ik betwijfel, dan zijn ze een hele goed klant kwijt
Ik nietquote:
krijg je die korting dat nu niet meer?>quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:02 schreef Koosje het volgende:
Had ik nu maar níet gemaild waar de bestelling bleef die ik begin juni plaatste maar pas eind juni geleverd kon worden terwijl er gewoon 'op voorraad' bij de artikelen stond![]()
Dáááág 30 euri!
Dat is inderdaad wel een goed ideequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef Stiemie het volgende:
Geen idee ik kwam 'm net toevallig tegen. Je kan altijd even bellen naar de Bijenkorf voordat je gaat?![]()
Hihih dankje dat je de prijs er nog even bij hebt gezet, had het anders misschien over het hoofd gezienquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:56 schreef KD-fotografie het volgende:
Bij vancranenbroek gisteren deze tent gehaald, kost maar 9.95 euro.
[ afbeelding ]
hahaha, niet op gelet, vreemd genoeg.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:41 schreef lxa het volgende:
[..]
Hihih dankje dat je de prijs er nog even bij hebt gezet, had het anders misschien over het hoofd gezien![]()
Geldt trouwens alleen voor het kinderassortimentquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:58 schreef Llewella het volgende:
H&M:
Er is weer een kortingscode in omloop voor 10% korting, geen idee of dit alleen op het forum gepost mag worden na alle commotie van vorige keer met zgn fraudeGeld tot 25/8
Mij mij staat er: op het gehele assortiment + kinder-, en babyassortimentquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:35 schreef beefcake het volgende:
[..]
Geldt trouwens alleen voor het kinderassortiment
Staat er bij mij, heb ik gewoon toegemaild gekregenquote:Als je vóór 25-08-2008 bestelt, krijg je bovendien 10% korting op het hele kinderassortiment. Vul kortingscode 8143 in als je uit de catalogus of via de Shop Online bestelt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 08:32 schreef Koningin het volgende:
Gisteravond bij de Prenatal geweest met hun 20% korting.
Na alle kortingsbonnen en korting moesten we nog ¤ 2,90 betalenen het was eerst iets van ¤ 130,-
Het parkeren was bijna duurder.
Ze hebben nog drie dagen lang aanbiedingen.
die actie is van Little People zelf en niet van Bart Smit. Geldt dus ook als je ergens anders 3 LP dingen haaltquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:46 schreef Stiemie het volgende:
Kortingsbon voor Little People bij Bart Smit 3 voor de prijs van 2
quote:Feest bij Rainbowbabies!!
Ja het is echt waar,
we bestaan 5 jaar!
Een leuke actie hoort daarbij.
Want wij maken graag iedereen blij.
3 shirtjes of rompertjes met opdruk halen en maar 2 betalen.
quote:
Oeh, klinkt leuk! Heb je toevallig ergens een plaatje/plaatjes met welke afbeeldingen erop staan?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Action verkopen ze aardewerken servies 'Circus' met tekeningen van Fiep Westendorp. Heb in elk geval mokjes en bordjes gezien, maar volgens mij was er nog meer.
Zo das nog es leuk inkopen doen!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:01 schreef huuphuup het volgende:
Vanaf morgen in de aanbieding bij het kruidvat. Zwitsal billendoekjes, 12 x 72 stuks in een voordeeldoos voor 18.99 ipv 35.99
doe dr je voordeel mee
Minder leuk als je je bedenkt dat Zwitsal niet proefdiervrij isquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Minder leuk als je je bedenkt dat Zwitsal niet proefdiervrij is![]()
* snoopy ziet het ineens voor zichquote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef p_iglet het volgende:
als je googled op proefdiervrij dan vind je dat mensen op vegatopia (groot vegetariers forum) zwitsal gebeld hebben en dat die zelf geen dierproeven doen en op dit moment hun leveranciers van grondstoffen ook niet, ze kunnen dat laatste alleen niet onbeperkt garanderen, vandaar dat ze niet in die lijst staan....
overigens kun je blijkbaar ook geen pampers meer kopen, want die schijnen ook op dieren getest te zijn ofzo.
Nou ja, je ziet toch wel eens op tv baby chimps met een luier om. Zijn ze gewoon aan het testen dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |