quote:Ik heb hier over de praxis-kasten gelezen
en vannacht dus gewoon gedroomd dat de praxis hier in het dorp (die er niet is!)
nog véééél van die leuke kasten in de zaak had !
Ik heb dus vannacht voor jullie alsnog kasten gekocht.
Lief he ?!
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef Vicky het volgende:
Ik vind ze echt geweldig die kastjes maar heb er sowieso even geen ruimte voor..
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:25 schreef klein_spookje het volgende:
De praxis kastjes zijn er nog bij de praxis bij de hoornbrug in rjiswijk tegen het plaspoelpolder aan.
Wij hebben er 1 gescoord en er lagen er nog een stuk of 10
Is dat een leuke dierentuin? Ik ben er nog nooit geweest. Is het een beetje ruim opgezet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:42 schreef E.T. het volgende:
De hele maand september betaal je voor Diergaarde Blijdorp maar een tientje entree ipv 18,50![]()
Onwijs ruim, zo ruim dat Iris af en toe vroeg of er wel dieren nog zouden komen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Is dat een leuke dierentuin? Ik ben er nog nooit geweest. Is het een beetje ruim opgezet?
Duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef Lois het volgende:
[..]
Onwijs ruim, zo ruim dat Iris af en toe vroeg of er wel dieren nog zouden komen.
Het is mooi daar LB, en ook het Oceaneum is fantastisch voor kinderen.
Oh leukquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Blijdorpmeet! Over 2 weken zijn de kinderen 3 dagen vrij dus dan kan ik er mooi heen met ze
quote:Een kind kan nooit genoeg mooie, praktische broeken hebben. Daarom geven wij nu ¤ 10,-- korting bij aankoop van minimaal 3 kinderbroeken. Wij hebben een duidelijk overzicht gemaakt, zodat je makkelijk kunt vinden wat je nodig hebt. Zoek jouw favorieten tussen de meest trendy broeken van dit najaar! Klassieke en gekleurde jeans, rib broeken, soepel vallende katoenen broeken en stevige cargobroeken. Er is voor elk kind wat wils, in alle maten, voor alle weersomstandigheden, voor school of om lekker in te spelen! Deze aanbieding geldt alleen voor de H&M Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Vul kortingnummer 7798 in als je online bestelt. Deze aanbieding geldt tot 13-09-2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |