quote:Ik heb hier over de praxis-kasten gelezen
en vannacht dus gewoon gedroomd dat de praxis hier in het dorp (die er niet is!)
nog véééél van die leuke kasten in de zaak had !
Ik heb dus vannacht voor jullie alsnog kasten gekocht.
Lief he ?!
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef Vicky het volgende:
Ik vind ze echt geweldig die kastjes maar heb er sowieso even geen ruimte voor..
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:25 schreef klein_spookje het volgende:
De praxis kastjes zijn er nog bij de praxis bij de hoornbrug in rjiswijk tegen het plaspoelpolder aan.
Wij hebben er 1 gescoord en er lagen er nog een stuk of 10
Is dat een leuke dierentuin? Ik ben er nog nooit geweest. Is het een beetje ruim opgezet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:42 schreef E.T. het volgende:
De hele maand september betaal je voor Diergaarde Blijdorp maar een tientje entree ipv 18,50![]()
Onwijs ruim, zo ruim dat Iris af en toe vroeg of er wel dieren nog zouden komen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Is dat een leuke dierentuin? Ik ben er nog nooit geweest. Is het een beetje ruim opgezet?
Duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef Lois het volgende:
[..]
Onwijs ruim, zo ruim dat Iris af en toe vroeg of er wel dieren nog zouden komen.
Het is mooi daar LB, en ook het Oceaneum is fantastisch voor kinderen.
Oh leukquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Blijdorpmeet! Over 2 weken zijn de kinderen 3 dagen vrij dus dan kan ik er mooi heen met ze
quote:Een kind kan nooit genoeg mooie, praktische broeken hebben. Daarom geven wij nu ¤ 10,-- korting bij aankoop van minimaal 3 kinderbroeken. Wij hebben een duidelijk overzicht gemaakt, zodat je makkelijk kunt vinden wat je nodig hebt. Zoek jouw favorieten tussen de meest trendy broeken van dit najaar! Klassieke en gekleurde jeans, rib broeken, soepel vallende katoenen broeken en stevige cargobroeken. Er is voor elk kind wat wils, in alle maten, voor alle weersomstandigheden, voor school of om lekker in te spelen! Deze aanbieding geldt alleen voor de H&M Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Vul kortingnummer 7798 in als je online bestelt. Deze aanbieding geldt tot 13-09-2007.
Mijn moeder had zo'n tafelstoel voor mijn jongste broertje. Ze hebben een glazen eettafel, heel strak, en het ding heeft nooit enige krassen of wat dan ook achtergelaten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:50 schreef appelsap het volgende:
Heeft iemand ervaring met zo'n tafelhangstoel? Lijkt me heel handig maar wij hebben een nieuwe tafel, ben bang dat hij er krassen of deuken in maakt!
Op wat voor tafels niet?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Oja. En die past ook niet aan elke tafel.
Volgens mij is dit enkel als je ook dat pasje van de jongegezinnen hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:44 schreef Ticootje het volgende:
http://www.jongegezinnen.(...)ice/flessenset07.htm
Ik weet niet of dit onder spam valt. Maar ik kreeg dus een mailtje met deze link. Misschien wat voor de aankomende moeders..
Daar wordt niet om gevraagd hoor. Dat heb ik ook niet.quote:Op maandag 24 september 2007 13:59 schreef Pruk het volgende:
[..]
Volgens mij is dit enkel als je ook dat pasje van de jongegezinnen hebt.
Ze hebben ook onwijs lieve stampertje knuffels!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:12 schreef Lois het volgende:
Stampertje Tshirts! Wauw*gelijk gaat zoeken of we zoiets in de buurt hebben*
Lief! We hebben zelf een hans textiel ergens achter in de stad zag ik tot mijn verbazing, maar bedankt voor je aanbod.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:24 schreef YPPY het volgende:
Als je een lijstje maakt, ga ik morgen voor je shoppen Lois.
En er zijn weer bonnenboekjes van Lekker Leven verspreid met daarin een kortingsbon (althans, niet in elke heb ik gemerkt!) waarmee je ook weer 10 euro korting krijgt op 3 pakken pampers! Dan heb je dus 3 pakken voor 8,95!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:30 schreef E.T. het volgende:
mensen met een c1000 in de buurt; pampers 3 voor nog geen 19 euro(scheelt toch weer 6 euro met de AH-aanbieding
)
Ja en wat doe ik dus? Ik probeerde het boekje uit het cellofaan te verwijderen en het bleef plakken. Ik ruk eens flink, bon doormiddenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En er zijn weer bonnenboekjes van Lekker Leven verspreid met daarin een kortingsbon (althans, niet in elke heb ik gemerkt!) waarmee je ook weer 10 euro korting krijgt op 3 pakken pampers! Dan heb je dus 3 pakken voor 8,95!
ik vroeg me af of die dingen ook werken op aanbiedingen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En er zijn weer bonnenboekjes van Lekker Leven verspreid met daarin een kortingsbon (althans, niet in elke heb ik gemerkt!) waarmee je ook weer 10 euro korting krijgt op 3 pakken pampers! Dan heb je dus 3 pakken voor 8,95!
Elders hebben moeders ze idd al ingeleverd, ze moeten ze ook accepteren op de aanbiedingen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik vroeg me af of die dingen ook werken op aanbiedingen..
Weet iemand trouwens waar die dingen vandaan komen? Waar heb ik me voor opgegeven dat mijn adres aan hun heeft verkocht? (ik vind 't trouwens wel prima om die kortingsbonnen te ontvangen)
Ik heb er nog wel eentje voor je liggen. Wij gebruiken toch geen pampers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:43 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ja en wat doe ik dus? Ik probeerde het boekje uit het cellofaan te verwijderen en het bleef plakken. Ik ruk eens flink, bon doormidden![]()
Oh. ik zie nu dat ik het verkeerd begrepen heb. Ik dacht dat jij ze niet gekregen had en daarom vroeg waar ze vandaan kwamenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:27 schreef E.T. het volgende:
Ik heb voorlopig ook genoeg hoor![]()
Heb gister 3 pakken gehaald, en kan er dus nog 6 halen met korting![]()
Als ik nog een setje krijg, zal ik ze naar jou sturen danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb de blije doos ook wel gehad, maar geen bonnenboekjes.....damn
Ynske (of iemand anders): kan iemand me vertellen hoe deze in het echt eruit ziet? Of het een beetje goed afgewerkt is en of de kwaliteit van het hout een beetje goed is? Zit te twijfelen of ik hem via de website moet bestellen zonder hem in het echt gezien te hebben..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:02 schreef Ynske het volgende:
Een ontzettend lieve en mooie poppenwagen in de aanbieding bij de Hema, voor 25 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |