quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:14 schreef borisz het volgende:
www.ah.nl en dan de recepten, recepten dagelijkse korst net even anders
Die fout is niet origineel, wordt minstens drie keer per dag gemaakt op Fokquote:Op zondag 7 februari 2010 02:51 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
Ik zou mijn geliefde ook niet in de as leggen.
Knip!quote:Op zondag 7 februari 2010 19:20 schreef RaymanNL het volgende:
Maar ik denk dat ik ook meer tussendoortjes ('s ochtends bijvoorbeeld) ga eten om het scharige ontbijt weer in balans te brengen.
Plons!quote:Op zondag 7 februari 2010 14:20 schreef bloempje-moi het volgende:
Naar wat ik heb begrepen (ik heb er zelf nul verstand van), is deze constructie eigenlijk niet mogelijk en is wat mijn promotor doet een vorm van belastingonderduik.
In dit geval vind ik het contrast wel aardig. In plaats van je geliefde met valentijnsdag te verrassen met een bloemetje om haar je liefde te tonen, leg je haar in de as. Ze verwacht liefde, maar wat ze krijgt is haar eigen ondergang. Hoe ironisch.quote:Op zondag 7 februari 2010 09:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Die fout is niet origineel, wordt minstens drie keer per dag gemaakt op Fok
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef PushyGurl het volgende:
nou doe maar een slotje...hier zijn mensen beneden mijn mondaal
Sowieso niet neequote:Op maandag 8 februari 2010 12:36 schreef awouterse het volgende:
he wat? stat dat woord umberhaubt wel in de van dale?
Ik neem ook altijd een klein geitje mee.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:53 schreef nooorq1a het volgende:
[..]
Kijk, ik denk precies hetzelfde.. Maar ik zal, als het mijn eerste dat was, zal ik wel iets meenemen , kleinegeitje ofzo. Neem je wat mee, ben je opeens wanhopig. Neem je niets mee, ben je opeens een lul.
Achja..
Wat een schattige fout!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:49 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd een klein geitje mee.
Die lelijke ouders toch!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:07 schreef candygirl het volgende:
Hoi,
Een vraagje, kan er niks concreets van vinden op website.
Als je gescheiden bent, kan je ex partner dan zonder jouw toestemming zijn kind laten inschrijven bij hem?
Dus is een ouderlelijke toestemming genoeg of moeten beiden ouders hiervoor tekenen?
Nauw nauw.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:42 schreef john2406 het volgende:
Een kat in het nou maakt rare sprongen zeg ik altijd.
Ehm...ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Flikker toch op n00b..
Valantijn is een internationaal gepikte datum om verse chickes te playen. Maarja, jij bent ouderwets gekoppeld aan je nicht door je stief-oom dus jij zult dat nooit gedaan hebben.
Rozendaal bestaat ook, hoewel het in dit geval Roosendaal is kan het zijn dat de poster niet weet dat Roosendaal ook bestaat....quote:
Nee, Rozendaal ligt bij Arnhem en Roosendaal in Brabantquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:51 schreef Pandora73 het volgende:
Roozendaal ligt links onder in Brabant, Rosendaal bij Arnhem. Scheelt toch wel een stukkie...
Net als mensen die niet weten dat je Huissen moet uitspreken als "Huussen", en die dan naar de trein naar Huizen worden gewezen... Sta je ook raar te kijken (Huissen is bij Nijmegen, Huizen bij Hilversum)
Oeps... Betrapt... Mijn favoriete artiest is Maarten van Roozendaal... En ik wíst nota bene dat die combinatie (met z en 2 o's) dus niet een echte plaatsnaam is... Toch verkeerd getikt. Maar die met 2 o's is in Brabant en die met 1 bij Arnhem. Dus qua o's zat ik goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Rozendaal ligt bij Arnhem en Roosendaal in Brabant
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, vind het bizar dat je die namen nog weet. Wat er gebeurt is toen (incl. de JSF van Math Herben) staat in mijn geheugen geschrift. Dat nooit meer...de democratie zo ter verkwantseling gooien.
Je had 'm bíjnaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:58 schreef Pandora73 het volgende:
Oeps... Betrapt... Mijn favoriete artiest is Maarten van Roozendaal... En ik wíst nota bene dat die combinatie (met z en 2 o's) dus niet een echte plaatsnaam is... Toch verkeerd getikt. Maar die met 2 o's is in Brabant en die met 1 bij Arnhem. Dus qua o's zat ik goed
Hoe gaat het er uit?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:41 schreef Ralphmeister het volgende:
Nouja je kan natuurlijk ook gewoon 20 liter aansluiten ipv 50, dan zit je niet zo met de houdbaarheid..
50 Liter gaat er zo en zo uit heb ik laatste gehoord.
Geen tikfout blijkbaarquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:13 schreef nelisb het volgende:
Het mag gewoon. Kan het niet op papier laten zien.
Ik ben bezig met een webwinkel met diverse bekende kledingmerken. Ik koop rechtstreeks in bij de hoofdkantoren en niemand zegt tegen me dat ik hun naam niet in google campanges mag gebruiken.
Is toch ook dom als ze het wel doen? Ze zijn daardoor minder vindbaar, dus ik zal minder verkopen en dus ook minder inkopen bij de merken zelf.
Zij hebben er toch ook baat bij als ik geld uitgeef aan google campanges en daardoor meer verkoop van hun merk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |