nee hoor mij hoor je niet...vind het wel lekker als ik thuis kom om ff lekker in het zonnetje te liggen mp3 speler aan hopa...maar ik vind de winter nu wel erg lang durenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:49 schreef onderjas het volgende:
En in de zomer zeker weer klagen dat het zo warm is.
ik vind het voorjaar een leuk begin van de zomerquote:Op maandag 8 februari 2010 13:49 schreef o.us het volgende:
Van mij mag de zomer nu beginnen, met je voorjaar.
Terechte klacht!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:50 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ik vind het voorjaar een leuk begin van de zomer
Ik heb nog wel een warm plekje...quote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef PushyGurl het volgende:
brrrrrrrrrrrr ik heb koude handjes...bah de winter..het kan hier 25 of 28 grade zijn in de winter heb ik altijd last van kouden handen
mij hoor je het zomers nooit klagen...het enige wat je bij mij krijgt te horen is ...ik ga ff lekker in de zon zittenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:58 schreef banaantjeEE het volgende:
En in de zomer klaag je van de drukkende warmte
Nee ik bedoel dat de zomer ook zijn nadelen heeft.quote:
ja dat is ook wel zo...maar daar heb ik over het algemeen weinig last van ..het enige vervelende is wel die vliegen bah...maar goed dat hoort er een beetje bij ...met zon weer als nu ga je ze nog missen hihihiquote:Op maandag 8 februari 2010 14:02 schreef waternet het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat de zomer ook zijn nadelen heeft.
Daarom kan je over bepaalde dingen blij zijn dat het nog koud is. Vrieskou en zo maar is ook alweer een beetje overdreven.
moet je wel nog, al je hoeveel zijn het er 24 tanden hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:03 schreef WieWapWop het volgende:
ik zal je kut eens volfluiten
met je fluitende vogels
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef PushyGurl het volgende:
..het enige vervelende is wel die vliegen bah...maar goed dat hoort er een beetje bij ...
ik wist niet eens dat het vliegen aantrok...maar goed jij blijkbaar wel...geef jezelf dan een goed advies en laat mij lekker metrust met die onzinquote:
watquote:Op maandag 8 februari 2010 14:06 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
moet je wel nog, al je hoeveel zijn het er 24 tanden hebben
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef PushyGurl het volgende:
nou doe maar een slotje...hier zijn mensen beneden mijn mondaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |