Over de situatie Herfkens kun je ook een mening hebben, het is een volledig onvergelijkbare situatie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze allebei terugbetalen wat ze onterecht ontvangen hebben.
niks VVD heeft het meteen openbaar gemaakt, die hebben het weggemoffeldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
vdd heeft het meteen openbaar gemaakt. dus ook hen treft geen blaam.
Deze reactie is nog walgelijker dan het walgelijke opportunisme van Hirsi Aliquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef Burakius het volgende:
Veel plezier in bed. O nee wacht...
Het verbaast mij gewoon dat als dit allemaal zo strafbaar is, waarom we niet gewoon dat geld van haar terug vorderen. Sws moet ze natuurlijk wel eerst veroordeeld worden door een rechter voordat we allemaal onze eigen wilde conclusie gaan trekken...Want ze is natuurlijk onschuldig tot dat voor de rechter het tegendeel bewezen is. Maar dat is nooit gebeurt...toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat geld moet dus allemaal terug, en Nederland moet gewoon uitlevering vragen om haar te vervolgen voor een verdomd ernstig misdrijf. Want de hele kamer stapte daar in een vlaag van klassejustitie heel makkelijk overheen, maar er zijn vragen met betrekking tot de geldigheid van alle kamerbesluiten en wetten nu er een buitenlandse 'spion' deel van uitmaakte. Ook daarom is het een zwaar misdrijf.
huh, hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
Het zou het beste zijn als deze vrouw definitief van de aardbodem zou verdwijnen zodat ze kan branden in het eeuwige vuur van De Hel
En daar moet men blij om zijn? Na al haar achterlijke en zuigende gedrag van de afgelopen jaren? Waarom moet deze vrouw nog altijd worden beveiligd? Omdat het zo'n leuk en sympathiek mens is? Of wellicht omdat ze willens en wetens elke keer weer de grens overschreid maar haar absurde uitspraken. Een aanslag op Ayaan zou ik geenzins betreuren ben ik bangquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
huh, hoe bedoel je?
Volgens de OP heeft ze gewoon een nieuwe minnaar en ziet ze er gelukkig uit...
Dat kun je toch niet menen...tis gewoon een mens (en daar mag jij een hekel aan hebben hoor!), die gewoon hoort te leven...toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar moet men blij om zijn? Na al haar achterlijke en zuigende gedrag van de afgelopen jaren? Waarom moet deze vrouw nog altijd worden beveiligd? Omdat het zo'n leuk en sympathiek mens is? Of wellicht omdat ze willens en wetens elke keer weer de grens overschreid maar haar absurde uitspraken. Een aanslag op Ayaan zou ik geenzins betreuren ben ik bang![]()
Het is een mens ja, maar geen 'gewoon' mens in mijn ogen. Daar heeft ze zelf heel bewust voor gekozen anders was ze ook nooit qua naam geworden wie ze nu is. Nee, Ayaan en Tara Singh Varma zijn qua voormalig kamerleden de grootste schande van de afgelopen 25 jaar met Ayaan ruim vooropquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet menen...tis gewoon een mens (en daar mag jij een hekel aan hebben hoor!), die gewoon hoort te leven...toch?
Singh Varma ja! Dat jij je dat nog herinndert..das ook al jaren gelden...die alleen voor dat wachtgeld ging toch? Als ik het goedheb...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een mens ja, maar geen 'gewoon' mens in mijn ogen. Daar heeft ze zelf heel bewust voor gekozen anders was ze ook nooit qua naam geworden wie ze nu is. Nee, Ayaan en Tara Singh Varma zijn qua voormalig kamerleden de grootste schande van de afgelopen 25 jaar met Ayaan ruim voorop
Verder begrijp ik niet dat je haar 'gewoon' kunt noemen. En heeft zij zoveel 'respect' voor anderen dan
De vrouw die verzon dat ze ernstig ziek was (Groen LInks meen ik)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Singh Varma ja! Dat jij je dat nog herinndert..das ook al jaren gelden...die alleen voor dat wachtgeld ging toch? Als ik het goedheb...
De partij weet ik niet meer, maar datquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
De vrouw die verzon dat ze ernstig ziek was (Groen LInks meen ik)
Singh Varma was Groen Links.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:38 schreef capricia het volgende:
[..]
De partij weet ik niet meer, maar datgevoel wel. En was er ook niet nog een donkere man die copromitterend op de foto stond met een of andere guerilla beweging alla Ronny Brunswijk of zo?
En die NL vrouw uit amsterdam die huisjes melkte die ook zo snel mogelijk wachtgeld opstreek als ze maar kon..wie was dat ook al weer?
Gonnie Oudenalle?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:38 schreef capricia het volgende:
[..]
De partij weet ik niet meer, maar datgevoel wel. En was er ook niet nog een donkere man die copromitterend op de foto stond met een of andere guerilla beweging alla Ronny Brunswijk of zo?
En die NL vrouw uit amsterdam die huisjes melkte die ook zo snel mogelijk wachtgeld opstreek als ze maar kon..wie was dat ook al weer?
Kanker verzinnen: Tara Singh Varma (GroenLinks)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, het gaat hier namelijk om een collega van de kamerleden, je hebt zelf gezien in wat voor bochten ze zich gewrongen hebben om te doen alsof het allemaal niet eens ernstig genoeg was om haar te doen opstappen. Bijna de gehele tweede kamer stond bij Verdonk om klassejustitie te bedelen, er zijn mensen vervolgd voor per ongeluk niet de juiste naam opgeven.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Het verbaast mij gewoon dat als dit allemaal zo strafbaar is, waarom we niet gewoon dat geld van haar terug vorderen. Sws moet ze natuurlijk wel eerst veroordeeld worden door een rechter voordat we allemaal onze eigen wilde conclusie gaan trekken...Want ze is natuurlijk onschuldig tot dat voor de rechter het tegendeel bewezen is. Maar dat is nooit gebeurt...toch?
Is er dan nooit aangifte gedaan of zo?
En dus is ze nooit voorgekomen en nooit veroordeeld.. Of is de soep niet zo heet?
Jij gaat voor de koelkast!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef freako het volgende:
[..]
Kanker verzinnen: Tara Singh Varma (GroenLinks)
Compromitterende foto: Philomena Bijlhout (LPF). Was in Suriname lid van de Volksmilitie van het bewind-Desi Bouterse. Moest daardoor na een paar uur aftreden als staatssecretaris van Emancipatiezaken, toen een foto van haar in uniform naar buiten kwam.
Huisjesmelker: Gonny van Oudenallen (Mokum Mobiel / LPF / groep-Van Oudenallen) onderverhuurde haar sociale huurwoning terwijl ze zelf ergens anders woonde.
lastig he, die nieuwe knopjesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:46 schreef capricia het volgende:
Bingo!!
Gonny van Oudenallen...er is zelfs een wiki over haar!
Wat was het toen een teringzooi met de LPF, zeg...
Tss, iedere kiezer zou dat moeten onthouden, wellicht zou dat ook eventuele vervolgstemmen wat doordachter maken (maar oké, misschien heb ik als politicoloog niet zo'n realistisch wereldbeeld mbt politieke interesse van mensen).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef capricia het volgende:
Vind het bizar dat je dat allemaal nog kunt herinneren
Nee, vind het bizar dat je die namen nog weet. Wat er gebeurt is toen (incl. de JSF van Math Herben) staat in mijn geheugen geschrift. Dat nooit meer...de democratie zo ter verkwantseling gooien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tss, iedere kiezer zou dat moeten onthouden, wellicht zou dat ook eventuele vervolgstemmen wat doordachter maken (maar oké, misschien heb ik als politicoloog niet zo'n realistisch wereldbeeld mbt politieke interesse van mensen).
Dat vind ik juist wel interessant. Zo'n dwaas mag nooit meer vergeten worden!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, vind het bizar dat je die namen nog weet. Wat er gebeurt is toen (incl. de JSF van Math Herben) staat in mijn geheugen geschrift. Dat nooit meer...de democratie zo ter verkwantseling gooien.
Ik weet precies hoe het was...maar namen vind ik (qua Singh Varma etc. - vast verkeerd geschreven) niet echt interessant.
Namen zijn verrekte handig om te onthouden. Dat zoekt bijvoorbeeld een stuk sneller via internet, maar ook daarbuiten is het makkelijk om verbanden te kunnen leggen ("waar heb ik die naam ook al weer eerder gehoord?"), als je ze in je eigen geheugen als kapstok hebt gebruikt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef capricia het volgende:
[quote]Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, vind het bizar dat je die namen nog weet. Wat er gebeurt is toen (incl. de JSF van Math Herben) staat in mijn geheugen geschrift. Dat nooit meer...de democratie zo ter verkwantseling gooien.
Nee hoor, klopt precies.quote:Singh Varma etc. - vast verkeerd geschreven
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, vind het bizar dat je die namen nog weet.
LPF?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..
Straks weten mensen nog wel dat het gebeurd is, maar niet meer welke partij.
Eens. Ik weet nog zo goed dat Robbin Linschoten als staatssecrataris afgeschoten werd... das nog voor de LPF. Die naam is me zo bijgebleven!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef freako het volgende:
[..]
Namen zijn verrekte handig om te onthouden. Dat zoekt bijvoorbeeld een stuk sneller via internet, maar ook daarbuiten is het makkelijk om verbanden te kunnen leggen ("waar heb ik die naam ook al weer eerder gehoord?"), als je ze in je eigen geheugen als kapstok hebt gebruikt.
[..]
Nee hoor, klopt precies..
Dan wil ik haar eerst nog eens zien in een aflevering van "the millionaire matchmaker"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
Het zou het beste zijn als deze vrouw definitief van de aardbodem zou verdwijnen zodat ze kan branden in het eeuwige vuur van De Hel
Jij bent echt een volslagen totaalidiootquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar moet men blij om zijn? Na al haar achterlijke en zuigende gedrag van de afgelopen jaren? Waarom moet deze vrouw nog altijd worden beveiligd? Omdat het zo'n leuk en sympathiek mens is? Of wellicht omdat ze willens en wetens elke keer weer de grens overschreid maar haar absurde uitspraken. Een aanslag op Ayaan zou ik geenzins betreuren ben ik bang![]()
Hoe heette die kneus van de LPF die naar zichzelf een dreigbrief had verzonden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef freako het volgende:
[..]
Kanker verzinnen: Tara Singh Varma (GroenLinks)
Compromitterende foto: Philomena Bijlhout (LPF). Was in Suriname lid van de Volksmilitie van het bewind-Desi Bouterse. Moest daardoor na een paar uur aftreden als staatssecretaris van Emancipatiezaken, toen een foto van haar in uniform naar buiten kwam.
Huisjesmelker: Gonny van Oudenallen (Mokum Mobiel / LPF / groep-Van Oudenallen) onderverhuurde haar sociale huurwoning terwijl ze zelf ergens anders woonde.
Ik kan alleen nog op telefoonsekslijnbaas cor eberhart en motormuis en mislukte voorzitter harry wijnschenk komen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe heette die kneus van de LPF die naar zichzelf een dreigbrief had verzonden.
Het was voorzitter Moleveld.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog op telefoonsekslijnbaas cor eberhart en motormuis en mislukte voorzitter harry wijnschenk komen.
Effe een factuurtje opsturen naar Al Qaida en aanverwanten dan maar?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:21 schreef Unbreakable72 het volgende:
[..]
Jij bent echt een volslagen totaalidioot
Hirsi Ali moet worden beveiligd omdat andere totaalidioten het nodig vonden om haar met de dood te bedreigen. Deze "mensen" en zij alleen zijn verantwoordelijk voor een evt terugbetaling van de hieruit voortgevloeide kosten.
Lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe een factuurtje opsturen naar Al Qaida en aanverwanten dan maar?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Een "totaalidioot"?
Ben jij Cruijff?²
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:29 schreef ThaMadEd het volgende:
Verder zie ik niet in waar mensen zich druk om maken. Hirsi Ali heeft een vriendje aan de haak geslagen. Big deal. Of zou het komen doordat zij tegen het nationale knuffelproject in ging?
Nuh, een veroordeling door de strafrechter volstaat wel om iemand civielrechtelijk kaal te plukken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe een factuurtje opsturen naar Al Qaida en aanverwanten dan maar?
Je vergevingsgezindheid is even bewonderenswaardig als breedgedragen. Wie had gedacht dat dat ooit een frauderende economische vluchteling ten deel zou vallen die dankzij bedrog een ongekend grote greep uit de staatsruif heeft gedaan om lekker vooor zichzelf te hobby-en?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:29 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee.
Verder zie ik niet in waar mensen zich druk om maken. Hirsi Ali heeft een vriendje aan de haak geslagen. Big deal. Of zou het komen doordat zij tegen het nationale knuffelproject in ging?
waarom?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:49 schreef Burakius het volgende:
Ayaan zou een goede non zijn.
je raaskalt. ze komt hier zoals 80% van de vluchtelingen met een andere naam en een andere leeftijd. ze gaf al vroeg aan dat zij ook zo had gehandeld, iets wat 99% nooit zou doen. daarna heeft ze heldere en duidelijke zaken aan de kaak gesteld als ex-moslim. inside information dus. zaken die vooral islamitische vrouwenbelangen aangaan, en dat heeft ze goed op de kaart gezet. dat ze daarna bedreigd werd en dus zogenaamd een 'greep uit de staatsruif heeft gedaan' is zo grof dat het bijna absurd wordt. het is net zo vals als de natrapperij dat ze geen fijne seks kan hebben omdat ze besneden is. beide zaken waar ze zelf niets aan kan doen. laf.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je vergevingsgezindheid is even bewonderenswaardig als breedgedragen. Wie had gedacht dat dat ooit een frauderende economische vluchteling ten deel zou vallen die dankzij bedrog een ongekend grote greep uit de staatsruif heeft gedaan om lekker vooor zichzelf te hobby-en?
Wij noemen haar altijd Tara Singh Pharma....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef capricia het volgende:
Ik weet precies hoe het was...maar namen vind ik (qua Singh Varma etc. - vast verkeerd geschreven) niet echt interessant.
Ja, boeiend... Het is niet eens een boer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef Monidique het volgende:
Breaking News: Vrouw heeft vriend.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:29 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee.
Het belletje van Bomhof. Heinsbroek was de acherbuurman van Hoogendijk. Hoogendijk huurde Jan de Bouvrie in om zijn werkkamer in te richten. Alblas sloeg een fotograaf bij een gelosten bijeenkomst. Varela liet een crisesvergadering lopen om bij de verkiezing van de best geklede persoon te zijn en de manisch depressieve Winny de Jong deed en traumatische fotosessie in de Panorama. Mooi tijden met markante figuren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog op telefoonsekslijnbaas cor eberhart en motormuis en mislukte voorzitter harry wijnschenk komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |