abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:22:02 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77809881
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:20 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Je weet dat de meeste marokkanen geen (ex)asielzoekers zijn, "knul" ?
ja, zo lust ik er nog wel een paar knaapje. maar ga jij je maar lekker druk maken om ayaan. het siert je.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 15:22:13 #202
236264 crew  capricia
pi_77809890
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Klopt.
De VVD en ook de PvdA, en waarschijnlijk meer instanties, zullen er dan niet makkelijk vanaf komen en hun handen in onschuld wassen.
Dus eigenlijk zijn al die politici mede-plichtig, of op zijn minst mede- schuldig?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:22:42 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77809907
vdd heeft het meteen openbaar gemaakt. dus ook hen treft geen blaam.
pi_77810112
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:16 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Doet er al weinig toe. Dat was vele jaren later.
Op het moment dat ze tijdens haar asielprocedure loog, was het einde verhaal. Toen had ze Nederland moeten verlaten.
Er zijn mensen de gevangenis ingezet die geheel te goeder trouw hun roepnaam, een afgekorte versie, opgaven ipv hun officiele geboortenaam.
quote:
Daarnaast had de VVD gewoon correct moeten optreden en haar moeten aanklagen voor oplichting van Nederlandse burger en staat, en al het onrechtmatig verkregen en besteed geld moeten laten terugbetalen. En dáárna haar uit het land moeten laten zetten.
De VVD niet, de staat. Bovendien moeten Zalm en Eenhoorn meen ik ook nog zitten voor hun medewerking aan het frauderen met de kieslijst, ze wisten er immers van.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:27:44 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77810113
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:17 schreef Omnifacer het volgende:
Terwijl je zelf onbetrouwbaar en vooringenomen bent
Ja, laten we op de man gaan spelen, dat maakt het topic nog beter

En tsja, ik kan er weinig aan doen dat ik zowel Ayaan als Rita vanaf het moment dat ze bij de VVD kwamen niet mocht of vertrouwde, en die eerste indruk bleek terecht.
Maar hee, als mij dat onbetrouwbaar maakt, best joh
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_77810126
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, zo lust ik er nog wel een paar knaapje. maar ga jij je maar lekker druk maken om ayaan. het siert je.
Het is toch zo, zhi?
Ik kan me inderdaad druk maken over oplichters die oa mijn belastinggeld krijgen/kregen en deze oplichtster heeft zeker (salaris, beveiliging, vervoer, appartement) meer dan honderdduizend euro belastinggeld verbruikt.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zijn al die politici mede-plichtig, of op zijn minst mede- schuldig?
Daar lijkt het wel enigszins op, zeker als ze er weet van hadden.
quote:
Jawel, want de VVD had er werk van moeten maken dat ze hierom berecht werd en het land uitgezet werd.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 15:29:45 #207
236264 crew  capricia
pi_77810192
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:28 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Het is toch zo, zhi?
Ik kan me inderdaad druk maken over oplichters die oa mijn belastinggeld krijgen/kregen en deze oplichtster heeft zeker (salaris, beveiliging, vervoer, appartement) meer dan honderdduizend euro belastinggeld verbruikt.
[..]

Dan moet jij wel zo ongeveer een hartaanval gekregen hebben toen die banken al die miljarden steun kregen, waarvan het maar de vraag is of het ooit terug komt. En die nu gewoon doodleuk weer tonnen bonussen aan het uitdelen zijn...van JOUW belastinggeld?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:29:54 #208
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77810202
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, laten we op de man gaan spelen, dat maakt het topic nog beter

En tsja, ik kan er weinig aan doen dat ik zowel Ayaan als Rita vanaf het moment dat ze bij de VVD kwamen niet mocht of vertrouwde, en die eerste indruk bleek terecht.
Maar hee, als mij dat onbetrouwbaar maakt, best joh
Jij bent onbetrouwbaar omdat je jezelf tegenspreekt, zoals ik al drie keer uit heb gelegd, en vooringenomen omdat je je standpunten niet wijzigt wanneer je dat zou moeten doen. Je hebt het alleen maar over 'onbetrouwbaar', 'eerste indruk', etc, maar je lult jezelf gewoon klem.

Maar goed, veel succes met je verdere leven, ik ga even de was ophangen
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 15:30:06 #209
137949 Disana
pi_77810213
quote:
Vandaar dat het pas jaren later aan iedereen duidelijk werd. Toen ze dit hoorden hadden ze aan de bel moeten trekken en haar niet in de gelederen op moeten nemen. Een onderzoek was op zijn plaats geweest.
pi_77810352
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan moet jij wel zo ongeveer een hartaanval gekregen hebben toen die banken al die miljarden steun kregen, waarvan het maar de vraag is of het ooit terug komt. En die nu gewoon doodleuk weer tonnen bonussen aan het uitdelen zijn...van JOUW belastinggeld?
Die hadden inderdaad gewoon moeten vallen in plaats van dat de overheid er belastinggeld in ging stoppen.
Maar dat is meer AEX, hè, capri?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:35:57 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77810443
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jij bent onbetrouwbaar omdat je jezelf tegenspreekt, zoals ik al drie keer uit heb gelegd, en vooringenomen omdat je je standpunten niet wijzigt wanneer je dat zou moeten doen. Je hebt het alleen maar over 'onbetrouwbaar', 'eerste indruk', etc, maar je lult jezelf gewoon klem.

Maar goed, veel succes met je verdere leven, ik ga even de was ophangen
Jij mag vinden wat je vindt, maar ik wijzig mijn standpunten niet omdat jij dat nodig vindt, en Ayaan (en Verdonk) hadden lekker moeten blijven waar ze zaten en daar moeten zorgen dat ze hun standpunten daar konden uitdragen, en als dat bij de PvdA niet kon dan hadden ze daar om te beginnen niet moeten gaan zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:38:20 #212
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77810537
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij mag vinden wat je vindt, maar ik wijzig mijn standpunten niet omdat jij dat nodig vindt, en Ayaan (en Verdonk) hadden lekker moeten blijven waar ze zaten en daar moeten zorgen dat ze hun standpunten daar konden uitdragen, en als dat bij de PvdA niet kon dan hadden ze daar om te beginnen niet moeten gaan zitten.
Jij moet je standpunt wijzigen omdat je jezelf tegenspreekt. En over dat 'dan had ze daar niet moeten gaan zitten': toen bleek dat ze bij de PvdA haar ei niet kwijt kon maar haar zaak wel kon dienen bij de VVD had ze dat volgens jou dus niet moeten doen?
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 15:39:39 #213
137949 Disana
pi_77810589
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Jij moet je standpunt wijzigen omdat je jezelf tegenspreekt. En over dat 'dan had ze daar niet moeten gaan zitten': toen bleek dat ze bij de PvdA haar ei niet kwijt kon maar haar zaak wel kon dienen bij de VVD had ze dat volgens jou dus niet moeten doen?
Het ging Ayaan niet om de partij maar om de mensen die haar verder konden helpen. Dus Leandra heeft gewoon gelijk.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:41:27 #214
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77810667
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Het ging Ayaan niet om de partij maar om de mensen die haar verder konden helpen. Dus Leandra heeft gewoon gelijk.
Negative. Het ging haar erom dat ze bij de liberalen haar punt beter kon maken. Lees anders 1 van haar boeken even, ben effe vergeten welke, waarin ze dat hele proces omschrijft. Verder vraag ik me af hoezo de VVD haar 'verder zou kunnen helpen', terwijl de PvdA al sinds jaar en dag groter is.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:41:57 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77810694
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Klopt, ze had iig zeker niet naar de VVD moeten stappen, die overstap komt simpelweg niet oprecht over.

Het is politiek, als je bij een partij zit dan vertegenwoordig je de standpunten van die partij, als je daar niet in gelooft dan moet je de politiek niet ingaan.
Het is geen werk bij een bedrijf waar je naar de concurrent kunt overstappen als je bij je huidige baas niet de uitdagingen krijgt die je wenst.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 15:42:53 #216
137949 Disana
pi_77810743
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:41 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Negative. Het ging haar erom dat ze bij de liberalen haar punt beter kon maken. Lees anders 1 van haar boeken even, ben effe vergeten welke, waarin ze dat hele proces omschrijft. Verder vraag ik me af hoezo de VVD haar 'verder zou kunnen helpen', terwijl de PvdA al sinds jaar en dag groter is.
Ik lees over het algemeen geen egodocumenten. En je kunt niet ontkennen dat Zalm en Kroes haar verder in het zadel hebben geholpen.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:44:19 #217
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77810802
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, ze had iig zeker niet naar de VVD moeten stappen, die overstap komt simpelweg niet oprecht over.

Het is politiek, als je bij een partij zit dan vertegenwoordig je de standpunten van die partij, als je daar niet in gelooft dan moet je de politiek niet ingaan.
Het is geen werk bij een bedrijf waar je naar de concurrent kunt overstappen als je bij je huidige baas niet de uitdagingen krijgt die je wenst.
Kijk, en wat dit betreft spreek je jezelf (weer) tegen. Eerder zei je nog dat politici voor hun standpunten moeten gaan staan en ze deze moeten vertegenwoordigen, maar nu zij dat gedaan heeft door naar de VVD te verkassen is het ineens 'geen werk bij een bedrijf', en wijs jij ineens op het naleven van de fractiediscipline ondanks dat ze het er niet mee eens was.

Wat een kortzichtige onzin
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:46:22 #218
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77810886
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:42 schreef Disana het volgende:

En je kunt niet ontkennen dat Zalm en Kroes haar verder in het zadel hebben geholpen.
In het zadel waarvan? Van een paard? Hou toch op met die onzin. Al die politici zitten er ten eerste om een zaak te dienen en ten tweede om carriere te maken, en dat is precies wat Ayaan heeft gedaan door naar de VVD te gaan. Bij de VVD waren ze, logischerwijs, liberaler als het om vrijheid van meningsuiting ging, dus ging ze daarheen. Dat ze bij de VVD een hogere plaats op de lijst kreeg, kun je haar dat dan verwijten?
quote:
Ik lees over het algemeen geen egodocumenten.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 15:56:10 #219
137949 Disana
pi_77811238
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:46 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

In het zadel waarvan? Van een paard? Hou toch op met die onzin. Al die politici zitten er ten eerste om een zaak te dienen en ten tweede om carriere te maken, en dat is precies wat Ayaan heeft gedaan door naar de VVD te gaan. Bij de VVD waren ze, logischerwijs, liberaler als het om vrijheid van meningsuiting ging, dus ging ze daarheen. Dat ze bij de VVD een hogere plaats op de lijst kreeg, kun je haar dat dan verwijten?
[..]

'Onzin' schijnt een stopwoord van je te zijn.

Ik zal het nog een keer scherp stellen: Ayaan was een gezwel in de Nederlandse samenleving.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:57:30 #220
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77811290
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:56 schreef Disana het volgende:
Ik zal het nog een keer scherp stellen: Ayaan was een gezwel in de Nederlandse samenleving.
Kijk, dit was precies wat dit topic nodig heeft . Ik vind het fijn dat je op mijn argumenten ingaat

OMFG zeg...
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 15:57:45 #221
236264 crew  capricia
pi_77811299
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:33 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Die hadden inderdaad gewoon moeten vallen in plaats van dat de overheid er belastinggeld in ging stoppen.
Maar dat is meer AEX, hè, capri?
Los of het AEX is, het is gaat dan opeens om het bedrag waar we een miljoen Ayaans van zouden kunnen betalen...en allemaal diefstal gestolen geld!
There is a name for it:
We call them Poor"
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 15:59:12 #222
137949 Disana
pi_77811357
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:57 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Kijk, dit was precies wat dit topic nodig heeft . Ik vind het fijn dat je op mijn argumenten ingaat

OMFG zeg...
Jouw argument is bij voortduring 'onzin' op alles wat we, heel redelijk, in stelling brengen.

Tja dan houdt het een keer op
pi_77811460
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Los of het AEX is, het is gaat dan opeens om het bedrag waar we een miljoen Ayaans van zouden kunnen betalen...en allemaal diefstal gestolen geld!
Ja, ik zeg toch hoe ik erover denk.
Ik ben hier degene die consequent is hoor, capri.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:02:28 #224
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77811497
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Jouw argument is bij voortduring 'onzin' op alles wat we, heel redelijk, in stelling brengen.

Tja dan houdt het een keer op
Helemaal niet, ik breng ook dingen 'heel redelijk in stelling', maar jullie draaien er steeds omheen. Zeer irritant. Maar goed, gaan jij en Leandra elkaar maar lekker intelligent vinden, dan ga ik nu even een plasje doen.
pi_77811526
Leuke foto van haar in de OP, eerste keer dat ik haar zie lachen, Staat haar goed!
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:04:32 #226
236264 crew  capricia
pi_77811580
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ja, ik zeg toch hoe ik erover denk.
Ik ben hier degene die consequent is hoor, capri.
Maar je schijnt je daar veel minder over op te winden dan 1 Ayaan..en dat verbaasd mij nogal.
Alsof het ook iets pesoonlijks is. Iets waardoor jij als mens een hekel aan haar hebt...?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77811787
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar je schijnt je daar veel minder over op te winden dan 1 Ayaan..en dat verbaasd mij nogal.
Alsof het ook iets pesoonlijks is. Iets waardoor jij als mens een hekel aan haar hebt...?
Wat is dit voor amateuristische psycho-analyse?
Jij vindt het vreemd dat ik in een topic over Ayaan Ali/Magan niet over de economische crisis begin en over de banken die miljarden van de overheid hebben gekregen?

Echt waar? !!!!
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:13:53 #228
236264 crew  capricia
pi_77811906
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wat is dit voor amateuristische psycho-analyse?
Jij vindt het vreemd dat ik in een topic over Ayaan Ali/Magan niet over de economische crisis begin en over de banken die miljarden van de overheid hebben gekregen?

Echt waar? !!!!
Ik vind dus die Ayaan wel meevallen eigenlijk...praat het niet goed, maar ach...vergeleken met wat er 'legaal' van ons gestolen wordt zie ik geen echt groot probleem in 1 Ayaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:19:56 #229
8781 crew  Frutsel
pi_77812135
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vind dus die Ayaan wel meevallen eigenlijk...praat het niet goed, maar ach...vergeleken met wat er 'legaal' van ons gestolen wordt zie ik geen echt groot probleem in 1 Ayaan.
pi_77812201
quote:

[..]

Je begrijpt dus nog steeds niet dat dit topic - hier, waarin je nu leest - een topic is over die oplichtster Ayaan en niet, ik herhaal: niet, een topic is over de economische crisis, zakkenvullende bankdirecteurs en miljarden euro's staatssteun aan banken?
Vind je het ook vreemd dat ik niet in dit topic begin over het al dan niet duurder worden van bepaalde producten in de supermarkt, of over of er nog een elfstedentocht gaat komen?

Komt dit bericht enigszins bij jou over, capricia?
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:22:04 #231
249559 crew  Lavenderr
pi_77812222
quote:

[..]

Ja, eens. Zet het maar in perspectief.

We krijgen trouwens ook nog geld van Eveline Herfkes, daar hoor je ook niets meer over.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:23:29 #232
8781 crew  Frutsel
pi_77812280
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Je begrijpt dus nog steeds niet dat dit topic - hier, waarin je nu leest - een topic is over die oplichtster Ayaan en niet, ik herhaal: niet, een topic is over de economische crisis, zakkenvullende bankdirecteurs en miljarden euro's staatssteun aan banken?
Vind je het ook vreemd dat ik niet in dit topic begin over het al dan niet duurder worden van bepaalde producten in de supermarkt, of over of er nog een elfstedentocht gaat komen?

Hij kon al naar SHO of POL..nu ook naar WGR of AEX... Misschien kan ie ook nog naar SEX
Laten we het maar weer over de OP hebben.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:23:39 #233
236264 crew  capricia
pi_77812287
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij er moeite mee om dingen in het grotere geheel te zien. Staar je niet zo blind op 1 klein detail...hoe gelijk je ook mag hebben hoor!
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:23:48 #234
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77812293
OldJeller, er komt schuim uit je mond.

Dat kind is al lang weg en pleite, lacht zich een kriek om alle domineesgereutel hier. Maak je ergens anders druk om.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_77812505
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij er moeite mee om dingen in het grotere geheel te zien. Staar je niet zo blind op 1 klein detail...hoe gelijk je ook mag hebben hoor!
Eén klein detail? Wat ouwehoer je nou? Je gaat volledig offtopic en zegt vervolgens tegen mij dat ik het grotere geheel niet zie?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:30:45 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77812560
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, eens. Zet het maar in perspectief.

We krijgen trouwens ook nog geld van Eveline Herfkes, daar hoor je ook niets meer over.
Zodra Herfkes met een Oom Dagobert aan haar zijde in de krant verschijnt dan wordt er ook gelijk geroepen dat ze haar "huursubsidie" nog terug moet betalen, en dat Oom Dagobert dat dan mooi mag doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77812594
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zodra Herfkes met een Oom Dagobert aan haar zijde in de krant verschijnt dan wordt er ook gelijk geroepen dat ze haar "huursubsidie" nog terug moet betalen, en dat Oom Dagobert dat dan mooi mag doen.
Ja, waarom niet?
pi_77812600
quote:

Ik vind het toch een heel ander verhaal om geld uit te trekken om de banken, en daarmee de NL economie, overeing te houden of een leugenachtige, arrogante asielzoeker wachtgeld te betalen.

Is het belangrijk? Nee, in het geheel niet, als ze ooit al als voorbeeld had kunnen dienen voor moslima's dan is die tijd allang voorbij en deze affaire doet daar weinig aan bij of af. Ayaan Hirsi Ali is al jaren niet meer relevant in Nederland.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2010 16:33:02 ]
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:32:26 #239
236264 crew  capricia
pi_77812624
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:29 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Eén klein detail? Wat ouwehoer je nou? Je gaat volledig offtopic en zegt vervolgens tegen mij dat ik het grotere geheel niet zie?

De OP ging toch ook niet over hoe Ayaan de Nederlandse belastingbetaler oplicht?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77812669
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:32 schreef capricia het volgende:

[..]

De OP ging toch ook niet over hoe Ayaan de Nederlandse belastingbetaler oplicht?
Over haar nieuwe minnaar, die veel geld heeft, waardoor ze dus haar openstaande rekening uiteindelijk kan betalen. Hoe is die openstaande rekening ontstaan? Juist -> oplichting.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 16:34:02 #241
137949 Disana
pi_77812687
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik vind het toch een heel ander verhaal om geld uit te trekken om de banken, en daarmee de NL economie, overeing te houden of een leugenachtige, arrogante asielzoeker wachtgeld te betalen.

Is het belangrijk? Nee, in het geheel niet, als ze ooit al als voorbeeld had kunnen dienen voor moslima's dan is die tijd allang voorbij en deze affaire doet daar weinig aan bij of af. Ayaan Hirsi Ali is al jaren niet meer relevant in Nederland.
Met deze affaire laat ze nog meer haar ware gezicht zien: ze zet nu ook haar lichaam in om hogerop te komen.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:36:47 #242
236264 crew  capricia
pi_77812765
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:33 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Over haar nieuwe minnaar, die veel geld heeft, waardoor ze dus haar openstaande rekening uiteindelijk kan betalen. Hoe is die openstaande rekening ontstaan? Juist -> oplichting.
Oh, ik lees in de OP "Ik herken haar bijna niet meer terug. Ze straalt helemaal. Ja toch?" en niet "Nu kan ze ons fijn terug betalen".
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77812812
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh, ik lees in de OP "Ik herken haar bijna niet meer terug. Ze straalt helemaal. Ja toch?" en niet "Nu kan ze ons fijn terug betalen".
Ik kan verbanden leggen.
Dat SBS-onzingehalte kan me werkelijk niet interesseren. Dat zijn dan ook meer "interessante" vrouwenweetjes.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:38:07 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77812823
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:36 schreef capricia het volgende:
[..]
"Terug" is duidelijk het sleutelwoord
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:38:58 #245
236264 crew  capricia
pi_77812867
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik kan verbanden leggen.
Dat SBS-onzingehalte kan me werkelijk niet interesseren. Dat zijn dat ook meer "interessante" vrouwenweetjes.
Ja precies, je moet het in het grote geheel zien! Blij dat we het eens zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:39:21 #246
236264 crew  capricia
pi_77812875
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

"Terug" is duidelijk het sleutelwoord
Ja, dat zal het zijn ja!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77813747
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Herfkens heeft niet gefraudeerd, Hirsi Ali wel.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:18:31 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77814366
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Herfkens heeft niet gefraudeerd, Hirsi Ali wel.
Wat mij betreft mogen ze allebei terugbetalen wat ze onterecht ontvangen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77816862
Veel plezier in bed. O nee wacht...
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_77816879
En ze heet niet Hirsi Ali.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 18:36:20 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_77817110
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef Burakius het volgende:
Wat een walgelijke reactie.
pi_77817499
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat mij betreft mogen ze allebei terugbetalen wat ze onterecht ontvangen hebben.
Over de situatie Herfkens kun je ook een mening hebben, het is een volledig onvergelijkbare situatie.

Hirsi heeft een valse naam en een valse geboortedatum opgegeven, en daarmee dus valselijk het Nederlanderschap verworven. Er zijn mensen voor aanzienlijk minder vervolgd en daarna uitgezet. Vervolgens heeft ze met diezelfde valse naam en geboortedatum de kieslijst vervalst, met haar medeplichtigen van de VVD, en zo een kleine ton per jaar opgestreken. Daarvoor deed ze overigens niet het kamerwerk waarvoor die vergoeding is, maar ging ze alleen maar hobbyën met die islam van haar, d'r jeugdtrauma. En daardoor moest ze beveiligd worden en omdat ze met bedrod kamerlid had weten te worden moest de staat dat ook nog eens betalen.

Dat geld moet dus allemaal terug, en Nederland moet gewoon uitlevering vragen om haar te vervolgen voor een verdomd ernstig misdrijf. Want de hele kamer stapte daar in een vlaag van klassejustitie heel makkelijk overheen, maar er zijn vragen met betrekking tot de geldigheid van alle kamerbesluiten en wetten nu er een buitenlandse 'spion' deel van uitmaakte. Ook daarom is het een zwaar misdrijf.
pi_77820460
quote:
niks VVD heeft het meteen openbaar gemaakt, die hebben het weggemoffeld
dat was nou juist het kwalijke en de oorzaak van het schandaal cq vallen van het kabinet, dankzij de uitzending op Zembla, jaren later ..
pleased to meet you
pi_77820551
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef Burakius het volgende:
Deze reactie is nog walgelijker dan het walgelijke opportunisme van Hirsi Ali
pleased to meet you
pi_77824057
Het zou het beste zijn als deze vrouw definitief van de aardbodem zou verdwijnen zodat ze kan branden in het eeuwige vuur van De Hel
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 21:25:43 #256
236264 crew  capricia
pi_77824368
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat geld moet dus allemaal terug, en Nederland moet gewoon uitlevering vragen om haar te vervolgen voor een verdomd ernstig misdrijf. Want de hele kamer stapte daar in een vlaag van klassejustitie heel makkelijk overheen, maar er zijn vragen met betrekking tot de geldigheid van alle kamerbesluiten en wetten nu er een buitenlandse 'spion' deel van uitmaakte. Ook daarom is het een zwaar misdrijf.
Het verbaast mij gewoon dat als dit allemaal zo strafbaar is, waarom we niet gewoon dat geld van haar terug vorderen. Sws moet ze natuurlijk wel eerst veroordeeld worden door een rechter voordat we allemaal onze eigen wilde conclusie gaan trekken...Want ze is natuurlijk onschuldig tot dat voor de rechter het tegendeel bewezen is. Maar dat is nooit gebeurt...toch?

Is er dan nooit aangifte gedaan of zo?
En dus is ze nooit voorgekomen en nooit veroordeeld.. Of is de soep niet zo heet?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 21:26:08 #257
236264 crew  capricia
pi_77824387
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
Het zou het beste zijn als deze vrouw definitief van de aardbodem zou verdwijnen zodat ze kan branden in het eeuwige vuur van De Hel
huh, hoe bedoel je?
Volgens de OP heeft ze gewoon een nieuwe minnaar en ziet ze er gelukkig uit...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77824587
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:26 schreef capricia het volgende:

[..]

huh, hoe bedoel je?
Volgens de OP heeft ze gewoon een nieuwe minnaar en ziet ze er gelukkig uit...
En daar moet men blij om zijn? Na al haar achterlijke en zuigende gedrag van de afgelopen jaren? Waarom moet deze vrouw nog altijd worden beveiligd? Omdat het zo'n leuk en sympathiek mens is? Of wellicht omdat ze willens en wetens elke keer weer de grens overschreid maar haar absurde uitspraken. Een aanslag op Ayaan zou ik geenzins betreuren ben ik bang
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 21:31:18 #259
236264 crew  capricia
pi_77824706
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef Stuart het volgende:

[..]

En daar moet men blij om zijn? Na al haar achterlijke en zuigende gedrag van de afgelopen jaren? Waarom moet deze vrouw nog altijd worden beveiligd? Omdat het zo'n leuk en sympathiek mens is? Of wellicht omdat ze willens en wetens elke keer weer de grens overschreid maar haar absurde uitspraken. Een aanslag op Ayaan zou ik geenzins betreuren ben ik bang
Dat kun je toch niet menen...tis gewoon een mens (en daar mag jij een hekel aan hebben hoor!), die gewoon hoort te leven...toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77824851
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat kun je toch niet menen...tis gewoon een mens (en daar mag jij een hekel aan hebben hoor!), die gewoon hoort te leven...toch?
Het is een mens ja, maar geen 'gewoon' mens in mijn ogen. Daar heeft ze zelf heel bewust voor gekozen anders was ze ook nooit qua naam geworden wie ze nu is. Nee, Ayaan en Tara Singh Varma zijn qua voormalig kamerleden de grootste schande van de afgelopen 25 jaar met Ayaan ruim voorop

Verder begrijp ik niet dat je haar 'gewoon' kunt noemen. En heeft zij zoveel 'respect' voor anderen dan
pi_77824861
Het zij haar gegund.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 21:35:21 #262
236264 crew  capricia
pi_77824950
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

Het is een mens ja, maar geen 'gewoon' mens in mijn ogen. Daar heeft ze zelf heel bewust voor gekozen anders was ze ook nooit qua naam geworden wie ze nu is. Nee, Ayaan en Tara Singh Varma zijn qua voormalig kamerleden de grootste schande van de afgelopen 25 jaar met Ayaan ruim voorop

Verder begrijp ik niet dat je haar 'gewoon' kunt noemen. En heeft zij zoveel 'respect' voor anderen dan
Singh Varma ja! Dat jij je dat nog herinndert..das ook al jaren gelden...die alleen voor dat wachtgeld ging toch? Als ik het goedheb...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77824993
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Singh Varma ja! Dat jij je dat nog herinndert..das ook al jaren gelden...die alleen voor dat wachtgeld ging toch? Als ik het goedheb...
De vrouw die verzon dat ze ernstig ziek was (Groen LInks meen ik)
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 21:38:17 #264
236264 crew  capricia
pi_77825117
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:

[..]

De vrouw die verzon dat ze ernstig ziek was (Groen LInks meen ik)
De partij weet ik niet meer, maar dat gevoel wel. En was er ook niet nog een donkere man die copromitterend op de foto stond met een of andere guerilla beweging alla Ronny Brunswijk of zo?

En die NL vrouw uit amsterdam die huisjes melkte die ook zo snel mogelijk wachtgeld opstreek als ze maar kon..wie was dat ook al weer?
There is a name for it:
We call them Poor"
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 21:42:25 #265
137949 Disana
pi_77825295
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:38 schreef capricia het volgende:

[..]

De partij weet ik niet meer, maar dat gevoel wel. En was er ook niet nog een donkere man die copromitterend op de foto stond met een of andere guerilla beweging alla Ronny Brunswijk of zo?

En die NL vrouw uit amsterdam die huisjes melkte die ook zo snel mogelijk wachtgeld opstreek als ze maar kon..wie was dat ook al weer?
Singh Varma was Groen Links.
Die donkere man was een vrouw, die heeft maar één middag in de Kamer gezeten.
Die LPF vrouw, van haar weet ik de naam niet meer.

Maar Hirsi Ali spant toch echt de kroon
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 21:43:34 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_77825346
quote:

[..]

Gonnie Oudenalle?

[ Bericht 6% gewijzigd door capricia op 09-02-2010 21:46:42 ]
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 21:46:45 #267
236264 crew  capricia
pi_77825503
Bingo!!
Gonny van Oudenallen...er is zelfs een wiki over haar!
Wat was het toen een teringzooi met de LPF, zeg...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:47:18 #268
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_77825539
quote:

[..]

Kanker verzinnen: Tara Singh Varma (GroenLinks)

Compromitterende foto: Philomena Bijlhout (LPF). Was in Suriname lid van de Volksmilitie van het bewind-Desi Bouterse. Moest daardoor na een paar uur aftreden als staatssecretaris van Emancipatiezaken, toen een foto van haar in uniform naar buiten kwam.

Huisjesmelker: Gonny van Oudenallen (Mokum Mobiel / LPF / groep-Van Oudenallen) onderverhuurde haar sociale huurwoning terwijl ze zelf ergens anders woonde.
pi_77825746
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Het verbaast mij gewoon dat als dit allemaal zo strafbaar is, waarom we niet gewoon dat geld van haar terug vorderen. Sws moet ze natuurlijk wel eerst veroordeeld worden door een rechter voordat we allemaal onze eigen wilde conclusie gaan trekken...Want ze is natuurlijk onschuldig tot dat voor de rechter het tegendeel bewezen is. Maar dat is nooit gebeurt...toch?

Is er dan nooit aangifte gedaan of zo?
En dus is ze nooit voorgekomen en nooit veroordeeld.. Of is de soep niet zo heet?
Nee, het gaat hier namelijk om een collega van de kamerleden, je hebt zelf gezien in wat voor bochten ze zich gewrongen hebben om te doen alsof het allemaal niet eens ernstig genoeg was om haar te doen opstappen. Bijna de gehele tweede kamer stond bij Verdonk om klassejustitie te bedelen, er zijn mensen vervolgd voor per ongeluk niet de juiste naam opgeven.

Maar het volslagen ondenkbaar dat ze vervolgd wordt, veel te lastig voor de minister van justitie, de VVD en alle kamerleden. Maar dat is juist wat het klassejustitie maakt. En het geld is niet hun eigen geld, dus dan is het niet de moeite waard het terug te halen, krijg je ook ruzie met belangrijke figuren in de VS (oa de geldschieters van Wilders) en het is allemaal erg pijnlijk.

Maar als je uitgaat van het feit dat mensen gestraft worden naar hun daden, en gelijke gevallen gelijk behandeld worden, en ongelijke gevallen naarmate van hun ongelijkheid, dan had zij en enkele VVD-toppers vervolgd moeten worden. Maar dat veronderstelt wel eerlijke rechtspleging en vervolging.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 22:02:13 #270
236264 crew  capricia
pi_77826408
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef freako het volgende:

[..]

Compromitterende foto: Philomena Bijlhout (LPF). Was in Suriname lid van de Volksmilitie van het bewind-Desi Bouterse. Moest daardoor na een paar uur aftreden als staatssecretaris van Emancipatiezaken, toen een foto van haar in uniform naar buiten kwam.

Huisjesmelker: Gonny van Oudenallen (Mokum Mobiel / LPF / groep-Van Oudenallen) onderverhuurde haar sociale huurwoning terwijl ze zelf ergens anders woonde.
Jij gaat voor de koelkast!
Vind het bizar dat je dat allemaal nog kunt herinneren. Hoop trouwens voor dit land dat we met de PVV niet hetzelfde mee gaan maken als met de LPF (ongeacht ieders voorkeur).
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 22:04:49 #271
8781 crew  Frutsel
pi_77826552
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:46 schreef capricia het volgende:
Bingo!!
Gonny van Oudenallen...er is zelfs een wiki over haar!
Wat was het toen een teringzooi met de LPF, zeg...
lastig he, die nieuwe knopjes
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 22:18:40 #272
236264 crew  capricia
pi_77827340
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

lastig he, die nieuwe knopjes
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:51:13 #273
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_77829351
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef capricia het volgende:

Vind het bizar dat je dat allemaal nog kunt herinneren
Tss, iedere kiezer zou dat moeten onthouden, wellicht zou dat ook eventuele vervolgstemmen wat doordachter maken (maar oké, misschien heb ik als politicoloog niet zo'n realistisch wereldbeeld mbt politieke interesse van mensen).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 22:53:19 #274
236264 crew  capricia
pi_77829480
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:51 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Tss, iedere kiezer zou dat moeten onthouden, wellicht zou dat ook eventuele vervolgstemmen wat doordachter maken (maar oké, misschien heb ik als politicoloog niet zo'n realistisch wereldbeeld mbt politieke interesse van mensen).
Nee, vind het bizar dat je die namen nog weet. Wat er gebeurt is toen (incl. de JSF van Math Herben) staat in mijn geheugen geschrift. Dat nooit meer...de democratie zo ter verkwantseling gooien.

Ik weet precies hoe het was...maar namen vind ik (qua Singh Varma etc. - vast verkeerd geschreven ) niet echt interessant.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77829621
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee, vind het bizar dat je die namen nog weet. Wat er gebeurt is toen (incl. de JSF van Math Herben) staat in mijn geheugen geschrift. Dat nooit meer...de democratie zo ter verkwantseling gooien.

Ik weet precies hoe het was...maar namen vind ik (qua Singh Varma etc. - vast verkeerd geschreven ) niet echt interessant.
Dat vind ik juist wel interessant. Zo'n dwaas mag nooit meer vergeten worden!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:19:21 #276
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_77830708
quote:

[quote]Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Namen zijn verrekte handig om te onthouden. Dat zoekt bijvoorbeeld een stuk sneller via internet, maar ook daarbuiten is het makkelijk om verbanden te kunnen leggen ("waar heb ik die naam ook al weer eerder gehoord?"), als je ze in je eigen geheugen als kapstok hebt gebruikt.
quote:
Singh Varma etc. - vast verkeerd geschreven
Nee hoor, klopt precies. .

[ Bericht 42% gewijzigd door freako op 09-02-2010 23:27:07 ]
  woensdag 10 februari 2010 @ 00:23:53 #277
11923 I.R.Baboon
pi_77832838
quote:

[..]

Nee, vind het bizar dat je die namen nog weet.
Dat bedoel ik. .

Straks weten mensen nog wel dat het gebeurd is, maar niet meer welke partij.
pi_77832878
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 00:23 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. .

Straks weten mensen nog wel dat het gebeurd is, maar niet meer welke partij.
LPF?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77832903
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef freako het volgende:

[..]

Namen zijn verrekte handig om te onthouden. Dat zoekt bijvoorbeeld een stuk sneller via internet, maar ook daarbuiten is het makkelijk om verbanden te kunnen leggen ("waar heb ik die naam ook al weer eerder gehoord?"), als je ze in je eigen geheugen als kapstok hebt gebruikt.
[..]

Nee hoor, klopt precies. .
Eens. Ik weet nog zo goed dat Robbin Linschoten als staatssecrataris afgeschoten werd... das nog voor de LPF. Die naam is me zo bijgebleven!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77833587
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
Dan wil ik haar eerst nog eens zien in een aflevering van "the millionaire matchmaker"
pi_77835126
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef Stuart het volgende:

[..]

Jij bent echt een volslagen totaalidioot

Hirsi Ali moet worden beveiligd omdat andere totaalidioten het nodig vonden om haar met de dood te bedreigen. Deze "mensen" en zij alleen zijn verantwoordelijk voor een evt terugbetaling van de hieruit voortgevloeide kosten.
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:16:08 #282
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77835953
Een "totaalidioot"?

Ben jij Cruijff?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77839663
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef freako het volgende:

[..]

Hoe heette die kneus van de LPF die naar zichzelf een dreigbrief had verzonden.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:53:39 #284
11923 I.R.Baboon
pi_77840018
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe heette die kneus van de LPF die naar zichzelf een dreigbrief had verzonden.
Ik kan alleen nog op telefoonsekslijnbaas cor eberhart en motormuis en mislukte voorzitter harry wijnschenk komen.
  † In Memoriam † woensdag 10 februari 2010 @ 11:54:50 #285
137949 Disana
pi_77840073
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:53 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik kan alleen nog op telefoonsekslijnbaas cor eberhart en motormuis en mislukte voorzitter harry wijnschenk komen.
Het was voorzitter Moleveld.
pi_77843855
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 08:21 schreef Unbreakable72 het volgende:

[..]

Jij bent echt een volslagen totaalidioot

Hirsi Ali moet worden beveiligd omdat andere totaalidioten het nodig vonden om haar met de dood te bedreigen. Deze "mensen" en zij alleen zijn verantwoordelijk voor een evt terugbetaling van de hieruit voortgevloeide kosten.
Effe een factuurtje opsturen naar Al Qaida en aanverwanten dan maar?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_77849576
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee.

Verder zie ik niet in waar mensen zich druk om maken. Hirsi Ali heeft een vriendje aan de haak geslagen. Big deal. Of zou het komen doordat zij tegen het nationale knuffelproject in ging?
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:29:44 #288
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77849600
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Een "totaalidioot"?

Ben jij Cruijff?

²
!
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:30:30 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77849632
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:29 schreef ThaMadEd het volgende:

Verder zie ik niet in waar mensen zich druk om maken. Hirsi Ali heeft een vriendje aan de haak geslagen. Big deal. Of zou het komen doordat zij tegen het nationale knuffelproject in ging?
pi_77852324
Ayaan zou een goede non zijn.
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:08:55 #291
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77855202
goed gedaan ayaan
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_77855620
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nuh, een veroordeling door de strafrechter volstaat wel om iemand civielrechtelijk kaal te plukken.
pi_77855784
quote:

[..]

Lijkt me een goed idee.

Je vergevingsgezindheid is even bewonderenswaardig als breedgedragen. Wie had gedacht dat dat ooit een frauderende economische vluchteling ten deel zou vallen die dankzij bedrog een ongekend grote greep uit de staatsruif heeft gedaan om lekker vooor zichzelf te hobby-en?
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:56:07 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77857049
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:49 schreef Burakius het volgende:
Ayaan zou een goede non zijn.
waarom?
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:01:27 #295
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77857272
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je vergevingsgezindheid is even bewonderenswaardig als breedgedragen. Wie had gedacht dat dat ooit een frauderende economische vluchteling ten deel zou vallen die dankzij bedrog een ongekend grote greep uit de staatsruif heeft gedaan om lekker vooor zichzelf te hobby-en?
je raaskalt. ze komt hier zoals 80% van de vluchtelingen met een andere naam en een andere leeftijd. ze gaf al vroeg aan dat zij ook zo had gehandeld, iets wat 99% nooit zou doen. daarna heeft ze heldere en duidelijke zaken aan de kaak gesteld als ex-moslim. inside information dus. zaken die vooral islamitische vrouwenbelangen aangaan, en dat heeft ze goed op de kaart gezet. dat ze daarna bedreigd werd en dus zogenaamd een 'greep uit de staatsruif heeft gedaan' is zo grof dat het bijna absurd wordt. het is net zo vals als de natrapperij dat ze geen fijne seks kan hebben omdat ze besneden is. beide zaken waar ze zelf niets aan kan doen. laf.
pi_77858557
quote:
Wij noemen haar altijd Tara Singh Pharma....
Syl moet winnen!
pi_77858685
Breaking News: Vrouw heeft vriend.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:40:23 #298
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77858978
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef Monidique het volgende:
Breaking News: Vrouw heeft vriend.
Ja, boeiend... Het is niet eens een boer.
pi_77859115
quote:

[..]

Lijkt me een goed idee.

Dat dus, maar de meeste tegenstanders hier zijn te slinks om daar eerlijk voor uit te komen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:54:11 #300
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_77859649
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:53 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Het belletje van Bomhof. Heinsbroek was de acherbuurman van Hoogendijk. Hoogendijk huurde Jan de Bouvrie in om zijn werkkamer in te richten. Alblas sloeg een fotograaf bij een gelosten bijeenkomst. Varela liet een crisesvergadering lopen om bij de verkiezing van de best geklede persoon te zijn en de manisch depressieve Winny de Jong deed en traumatische fotosessie in de Panorama. Mooi tijden met markante figuren.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')