Flikker toch op n00b.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:26 schreef SharQueDo het volgende:
Valentijn.Commerciële bullshit. Als je een internationaal geprikte datum nodig hebt om te laten zien dat je van iemand houdt dan ben je heel erg sneu.
![]()
Ahum. Ik ben een rasechte Nederlander en geen inteelt buitenlander zoals gij.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Flikker toch op n00b..
Valantijn is een internationaal gepikte datum om verse chickes te playen. Maarja, jij bent ouderwets gekoppeld aan je nicht door je stief-oom dus jij zult dat nooit gedaan hebben.
Want alleen buitenlanders worden uitgehuwelijkt aan neven/nichten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ahum. Ik ben een rasechte Nederlander en geen inteelt buitenlander zoals gij.
vet, het is ms paintquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:26 schreef SharQueDo het volgende:
Om de andere 21453,2 topics alvast voor te zijn dit jaar:
Valentijn.Commerciële bullshit. Als je een internationaal geprikte datum nodig hebt om te laten zien dat je van iemand houdt dan ben je heel erg sneu.
En iedereen ineens lief doen omdat het bijna valentijn is, boehoehoe.
Klacht:
Valentijn.
Samenvatting:
Valentijn.
Paint:
[ afbeelding ]
Maar zelfs rasechte Nederlanders playen op die internationaal geprikte datum verse chicks, jeweetzelluf homie!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ahum. Ik ben een rasechte Nederlander en geen inteelt buitenlander zoals gij.
Carnaval is in het najaar ergensquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:38 schreef Chinless het volgende:
Mooie nu is ook nog eens dat carnaval tijdens valentijn valt.
Die kenden elkaar al van verjaardagen gok ik zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Want alleen buitenlanders worden uitgehuwelijkt aan neven/nichten?.
Vraag eens hoe je moeder en je vader elkaar hebben leren kennen.
over hoeveel jaar. carnaval valt altijd in feb / maartquote:
dat kanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef Myraela het volgende:
Mijn gezicht bleef gewoon van:![]()
Niet grappig dus anders zou ik:![]()
doen.
Ook niet een beetje tof, want dan zou ik:![]()
Het blijft gewoon bij:
zeikwijfquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef Myraela het volgende:
doen.
Het blijft gewoon bij:
Houd ons op de hoogte van wat je gezichtspieren nog meer uitspoken, mateloos interessant vind ik dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef Myraela het volgende:
doen.
Het blijft gewoon bij:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |