abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77753380
Hee,

Nou ik zit dus met een probleempje, er is dus een meisje die ik leuk vind. Hel veel msn, sms, korte irl gesprekjes je kent het wel. Toen vroeg ze aan mij: Hee, er is dus zo'n feest en het kan zijn dat ik met iemand zoen.. Het is gewoon op een feest dus stelt niets voor. Ik voel me bij jou fijn blabla. Ik zo van ja, liever niet blabla, uiteindelijk toch maar geaccepteerd dat ze dat mocht want ja, we hebben niets. Dus op dat feest zoent zij met iemand "anders" en met mij. We hadden een date maar daar kwam wat tussen dus die ging niet door. Dus ik vragen wanneer zullen we afspreken? Zegt ze van ja we kijken wel.
Nou is dus die jongen waarmee ze had gezoend iemand waar ze vroeger een oogje op had.
Nu heeft ze niet alleen gevoelens voor mij maar ook voor hem.
Ook al heb ik nu nog steeds veel contact met haar, wil ik gewoon dat ze wat wil afspreken en dat ik haar kan inpakken. Want zij vond mij altijd al de "knappe jongen". (Een van haar beste vriendinnen is ook weer een hele goede van mij..)
Wat moet ik doen, blijven proberen of gewoon zeggen opgeflikkerd?

Ik weet dat het heel kinderachtig overkomt. Maar ik ben 19 en zij is bijna 18.

Nee, geen foto's.
----
If live gives you lemons,
Ask for tequila and salt
  zondag 7 februari 2010 @ 23:40:21 #2
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_77753442
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:38 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:

zondag 7 februari 2010 @ 23:40:44 #3
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77753454
quote:
Toen vroeg ze aan mij: Hee, er is dus zo'n feest en het kan zijn dat ik met iemand zoen.
Dat je überhaupt zo iemand wil, gast.

Wat is er tegenwoordig mis met een beetje eigenwaarde? Van beide kanten, ja...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77753476
gewoon zeggen opgeflikkerd.

lees je verhaal nog eens na, waarom twijfel je uberhaupt nog? Ze eet gewoon van 2 kanten en gebruikt je. afkappen die handel.
There are only 151 Pokémon.
pi_77753481
Ik zou dr laten opflikkeren, geen 2e keus zijn. Genoeg vis in de zee
pi_77753491
En met dat mens wil je wat?? Veel plezier ermee!!!
The world of SKA music
pi_77753534
Dat tweede dus. Zulk soort types zijn hopeloos en niet wat je wil.
pi_77753535
Contact verminderen en van haar kant laten komen. Je bent nu "kat in 't zakkie", die andere jongen is waarschijnlijk nog spannend dus kiest ze voor hem. Sneu trouwens dat ze eerst aan jou verteld dat ze met een ander jongen gaat zoenen. Als ze echt graag wil afspreken, laat ze vanzelf wel iets weten.
pi_77753573
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:43 schreef Merziyas het volgende:
Contact verminderen en van haar kant laten komen. Je bent nu "kat in 't zakkie", die andere jongen is waarschijnlijk nog spannend dus kiest ze voor hem. Sneu trouwens dat ze eerst aan jou verteld dat ze met een ander jongen gaat zoenen. Als ze echt graag wil afspreken, laat ze vanzelf wel iets weten.
Dit dus niet doen, eer aan jezelf houden en afkappen die zooi
  zondag 7 februari 2010 @ 23:44:28 #10
3185 Adelante
To let it go now
pi_77753590
Dat kon Pierre Kartner vandaag ook niet!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77753596
Ja, ik weet het ik twijfel zelf ook... Maar toen zij met iemand zoende kende ik haar nog maar amper..
En ze is lekker
----
Ask for tequila and salt
  zondag 7 februari 2010 @ 23:45:18 #12
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_77753618
Deze bitch is niet te vertrouwen. Houdoe dus.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_77753641
Je komt in ieder geval, zowel qua manier van schrijven als manier van gedragen, over als iemand van 15.

Wat betreft de inhoud van die puinzooi van een tekst: pech gehad; ze gaat voor die ander. Sowieso is het een slet, dus je mist er weinig aan.
pi_77753661
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Ja, ik weet het ik twijfel zelf ook... Maar toen zij met iemand zoende kende ik haar nog maar amper..
En ze is lekker
Ja, lekker en dat weet ze blijkbaar zelf ook wel. Als je zo als een hondje achter d'r aan gaat lopen en dit soort escapades accepteert, kan je natuurlijk op je klompen aanvoelen dat het niet bij die ene keer blijft.

Maar goed, als jij daar blij van wordt, zeg ik: DOEN!

Don't say we didn' warn ya!
  zondag 7 februari 2010 @ 23:47:06 #15
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77753677
quote:
En ze is lekker
Doe even normaal, gek.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77753679
quote:
En ze is lekker
Verstandig je pik achterna lopen.
pi_77753713
je wilt er gewoon een keer neuken en dan dumpen dus... ook niet bepaald aardig.
beste lijkt me als jullie 2 gewoon nooit meer contact hebben.
There are only 151 Pokémon.
pi_77753730
Dom weif die niet weet wat ze wil.
  zondag 7 februari 2010 @ 23:48:58 #19
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77753734
quote:
En ze is lekker
Omg... Ze vroeg je eerst om toestemming om een ander te zoenen, en zoent jou vervolgens op dezelfde avond. Dan ken je elkaar toch niet amper? Ik ga iig niet aan een gast die ik amper ken vragen of ik met een ander mag zoenen, maar dan ook nog ff met hem.
En als er dan ook nog een date aan zat te komen, die nu niet meer doorgaat als het aan haar ligt... Blijkbaar vindt ze je best leuk om een keer mee te rotzooien, maar verwacht niet teveel.

Maarja, als je alleen voor dr gaat omdat ze "lekker " is... Veel plezier.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_77753745
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef bakkiethee het volgende:
Dom weif die niet weet wat ze wil.
Een wat?
pi_77753750
Oke duidelijk
Ik verminder wel.
Van mij mag nu al een slotje
----
Ask for tequila and salt
pi_77756910
dit is typisch voor meisjes en vrouwen in het algemeen. zijn ze jong dan zullen ze je op dit soort manieren te zeik zetten, ben je straks in de twintig komen ze met hangende pootjes naar je toe omdat ze huisjeboompje beesje willen
pi_77756942
quote:
Hee,

Nou ik zit dus met een probleempje, er is dus een meisje die ik leuk vind. Hel veel msn, sms, korte irl gesprekjes je kent het wel. Toen vroeg ze aan mij: Hee, er is dus zo'n feest en het kan zijn dat ik met iemand zoen.. Het is gewoon op een feest dus stelt niets voor. Ik voel me bij jou fijn blabla. Ik zo van ja, liever niet blabla, uiteindelijk toch maar geaccepteerd dat ze dat mocht want ja, we hebben niets. Dus op dat feest zoent zij met iemand "anders" en met mij. We hadden een date maar daar kwam wat tussen dus die ging niet door. Dus ik vragen wanneer zullen we afspreken? Zegt ze van ja we kijken wel.
Nou is dus die jongen waarmee ze had gezoend iemand waar ze vroeger een oogje op had.
Nu heeft ze niet alleen gevoelens voor mij maar ook voor hem.
Ook al heb ik nu nog steeds veel contact met haar, wil ik gewoon dat ze wat wil afspreken en dat ik haar kan inpakken. Want zij vond mij altijd al de "knappe jongen". (Een van haar beste vriendinnen is ook weer een hele goede van mij..)

Ik weet dat het heel kinderachtig overkomt. Maar ik ben 19 en zij is bijna 18.

Nee, geen foto's.
Daar zijn maar drie woorden voor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77762253
Either zeggen opgeflikkerd, of er gewoon uithalen wat er in zit, maar dat tweede alleen als ze je eigenlijk niks boeit. Zorg dat je niet emotioneel erin komt vast te zitten, want dan ga je spijt krijgen.
pi_77766544
quote:
Hee, er is dus zo'n feest en het kan zijn dat ik met iemand zoen.. Het is gewoon op een feest dus stelt niets voor.

Dit wil je echt niet, wegwezen!
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_77779428
Dit moet een grap zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')