1 |
Tja, met geluk ontloop je ze, met pech loop je alleen maar tegen ze aan.. Ik ben er al meer dan 10 tegengekomen... Aimbot, wallhack de hele reutemeteut..quote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef GateWayX het volgende:
Ik speel Warfare nog niet zo lang, ben pas level 24 maar zijn er zoveel cheaters dan? Ik heb (nog) niet echt het gevoel gehad dat ik onterecht neergeschoten ben. Ik heb wel eens andere mensen horen roepen dat er cheaters actief waren tijdens een game.
Ja of gehackte servers. Magoed, vanavond ff knallen? Half 8 ofzo?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, met geluk ontloop je ze, met pech loop je alleen maar tegen ze aan.. Ik ben er al meer dan 10 tegengekomen... Aimbot, wallhack de hele reutemeteut..
Dan zit ik nog op school.. (bijles van half 7 tot 8 geloof ik..)quote:Op maandag 18 januari 2010 13:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja of gehackte servers. Magoed, vanavond ff knallen? Half 8 ofzo?
Prutser. Wie moet dan het Skype gesprek over moeders en zussen hosten?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan zit ik nog op school.. (bijles van half 7 tot 8 geloof ik..)
Vanmiddag zal ik met geluk nog ff een uurtje knallen..
Goede vraag. Helaas geen laptop, anders had ik ff meegeluisterdquote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prutser. Wie moet dan het Skype gesprek over moeders en zussen hosten?
Toch lijkt het (voorlopig) wel te werken, reset gooide me terug naar lvl 1 en zit nu inmiddels weer op 4.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
Dat lijkt me sterk als er ook online bijgehouden wordt welk level je bent..
Dat zie je dan ook in je killcam? Of weten ze dat dan ook te omzeilen?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, met geluk ontloop je ze, met pech loop je alleen maar tegen ze aan.. Ik ben er al meer dan 10 tegengekomen... Aimbot, wallhack de hele reutemeteut..
Is perfect te zien op de killcam.. Op hardcoremode is het volgens mij een stuk lastiger te achterhalen..quote:Op maandag 18 januari 2010 13:29 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dat zie je dan ook in je killcam? Of weten ze dat dan ook te omzeilen?
TR verstuurd. You're right.quote:
Goed, dussssssssssssquote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef sanakthe het volgende:
Kwam gister in een hacked server, prestige 1 level 33 - was opeens level 70 haha..
Zou er nou niet bepaald trots op zijn..quote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef sanakthe het volgende:
Kwam gister in een hacked server, prestige 1 level 33 - was opeens level 70 haha..
Ja, wat kan je er tegn doen dan? Niks toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou er nou niet bepaald trots op zijn..
Kun je dat zelf niet doorhebben totdat het je overkomt? Ik zou het wel erg zonde vinden als het me nu overkomt, ben level 55 namelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, wat kan je er tegn doen dan? Niks toch?
Je hebt het niet door totdat je in zo`n server zit, en dan is het al te laat.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet doorhebben totdat het je overkomt? Ik zou het wel erg zonde vinden als het me nu overkomt, ben level 55 namelijk.
Ik weet het niet. Als je mensen ineens ziet vliegen weet je dat je er niets moet doen. Maar goed. Ik heb mijn prestige 3 level 60 fair and square behaald.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, wat kan je er tegn doen dan? Niks toch?
ik gebruik veel vingers maar mijn pink doet niet mee aan MW2..quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
Oh, voor de mensen die hem kennen; Regtur kan 3 weken niet gamen. Die heeft het middenhandsbeentje van zn pink gebroken en nu zit zn klauw in het gips
Als je klauw in het gips zit, gebruik je sowieso je vingers niet meerquote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik gebruik veel vingers maar mijn pink doet niet mee aan MW2..
lol wat een aap.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
Oh, voor de mensen die hem kennen; Regtur kan 3 weken niet gamen. Die heeft het middenhandsbeentje van zn pink gebroken en nu zit zn klauw in het gips
Zeker met z'n vuist op tafel geslagen toen ie weer eens een deathstreak van 40 hadquote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
Nog niet, ding was volgens mij flink gehoaxed.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef Razor21 het volgende:
Wanneer komt nu die "grote" patch voor de pc uit?
Mwah, mijn mening blijft zoals dat hij was..quote:
Epic failquote:Op maandag 18 januari 2010 16:10 schreef Dibble het volgende:
heb vanmiddag gecagematched. Ben nu level 70 prestige 10_____________________! Thnx hackerx
Als ik hoor hoeveel mensen er tegenaan lopen is het slechts een kwestie van tijd.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Epic failHoop niet dat ik er zo`n 1 tegen kom.
Alleen voor de kills. Geen match bonusquote:Op maandag 18 januari 2010 17:19 schreef Droathoah het volgende:
Als je lekker bezig bent met killen opeens komt er een lag. De server knalt eruit..
Krijg je dan wel xp?
Eerst, das kut... maar verderquote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
Haha, nee ok, maar stond al 20-3 ofzo, vandaarquote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen voor de kills. Geen match bonus
Nog kanslozer is dat een spelmaker dit toestaat door een oude werkende systeem overhoop te halen door een nieuwe cheater uitnodigende netwerk te implementeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:38 schreef HotSpotShield het volgende:
wel kansloos dat mensen gaan cheaten in een spelletje.
Ik heb het (gelukkig) nog niet meegemaakt. Ben benieuwd hoe lang het duurt to IW ingrijpt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:18 schreef Scorpie het volgende:
Ik ga ook zo spelen, ben bang dat ik ook wel het haasje zal zijn.
Inderdaad, erg jammer van deze game.quote:Het spel is echt geweldig, ALS het goed werkt.
Haha dat ken ik. Aan de ene kant haat ik het spel soms, aan de andere kant kan ik niet zonderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:56 schreef Mazora het volgende:
[..]
Inderdaad, erg jammer van deze game.
Ik heb gisteren de Power Unlimited nog ergens gelezen waar een gezamelijk(ps3/360/pc) cijfer van 94/100 werd gegeven voor de game.
Voor de pc is de multiplayer echter technisch zó belabberd dat ie voor mij niet boven de 75 zou uitkomen. Gameplay 95/100 maar techniek... bah! Niet eens een f*cking level kunnen kiezen?.
*en toch vrolijk door blijven knallen, morgen prestige!
** afgelopen avond niet gehaald...
We zitten nu op 1.0.177..quote:
http://store.steampowered.com/news/3338/quote:Updates to Call of Duty: Modern Warfare 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
Call of Duty: Modern Warfare 2
* Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized
* Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry
* Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s
* Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'
* Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency
* Fixes to prevent various texture and XP hacks
Ah oke. Ik heb al 4 dagen niet gespeeld dus vandaar. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren voordat ze de patch kunnen omzeilen, de boefjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We zitten nu op 1.0.177..
Ik ga patchnotes zoeken..
wasda?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef HotSpotShield het volgende:
^^ EXP hack is gepatched nu.
Crap, nu moet ik nog leren mikken ook!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/news/3338/
No more carepackage running
Nooooo!!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
1 kill -> boom level 70..quote:
Nah, het mikken is het probleem niet.. Al is het gewoon wel irri dat ik nu nog dik 90 miles moet rennen op minder snelle speedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Crap, nu moet ik nog leren mikken ook!
Ik gok dat die nog niet gefixt is... Heb de title van cold blooded al, maar maxen is altijd makkelijke xpquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:49 schreef AlligatorNL het volgende:
Al bekend of de cold blooded bug al gefixt is? Anders ga ik 'em vanmiddag even gebruiken![]()
![]()
Eindelijk gefixt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking relax het was..quote:
Weet je hoe fucking irritant het was, met lightweight en marathon alsnog niet zo'n tjappie eruit kunnen rennen die je achterna zat met z'n mesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking relax het was..
Langs de muur schaven?quote:Ga nu ff checken of het langs de muur schaven nog een beetje werkt.. Dan lossen we het zo op
Langs de muur schaven versnelt ook het tempo. Dat deed het iig wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking irritant het was, met lightweight en marathon alsnog niet zo'n tjappie eruit kunnen rennen die je achterna zat met z'n mes
[..]
Langs de muur schaven?
Skype inderdaad. Ik ben vaak de host..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef Champy het volgende:
Nog geen gehackte servers tegen gekomen, speel eigenlijk alleen maar demolition. Kan je gehackte servers herkennen van te voren, of alleen maar als je een kill maakt en een berg exp krijgt? Morgen vrij, dus dat wordt weer lekker wat spelen.
Hoe communiceren jullie met de fok groep, Skype als ik me het goed herinner?
Steamnaam: champy85
Ingame naam: Lj Gibbs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Weet je hoe fokkin klote dat was om iemand te killen. Wou haast niet, gewoon vies glitchen,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking relax het was..
Ga nu ff checken of het langs de muur schaven nog een beetje werkt.. Dan lossen we het zo op
Je hebt toch een gun in de hand..?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:04 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Weet je hoe fokkin klote dat was om iemand te killen. Wou haast niet, gewoon vies glitchen,
Ik heb een keer geskyped zonder stem.. Vraag maar aan Noisa.. Die hebben zich kapotgelachen..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:29 schreef Scorpie het volgende:
Bootje vanavond weer ff knallen, weet alleen niet of ik ga skypen want ik ben super verkouden
Lolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb een keer geskyped zonder stem.. Vraag maar aan Noisa.. Die hebben zich kapotgelachen..
Dat was prachtigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb een keer geskyped zonder stem.. Vraag maar aan Noisa.. Die hebben zich kapotgelachen..
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Langs de muur schaven versnelt ook het tempo. Dat deed het iig wel.
[..]
Skype inderdaad. Ik ben vaak de host..
Skypenaam:is goed, zal je eens toevoegen, is altijd wat leuker om in een party te spelen met voicechat dan in een team wat niet eens weet wat de target is. Welke gametypes spelen jullie vaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
HC HQ Proquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:01 schreef Champy het volgende:
[..]
is goed, zal je eens toevoegen, is altijd wat leuker om in een party te spelen met voicechat dan in een team wat niet eens weet wat de target is. Welke gametypes spelen jullie vaak?
Lol, we zitten meestal met een man of 9quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:01 schreef Champy het volgende:
[..]
is goed, zal je eens toevoegen, is altijd wat leuker om in een party te spelen met voicechat dan in een team wat niet eens weet wat de target is. Welke gametypes spelen jullie vaak?
groundwar dus, veel anders zit er niet op met 9 manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol, we zitten meestal met een man of 9
Exactly.. Vaak volle bak..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef Champy het volgende:
[..]
groundwar dus, veel anders zit er niet op met 9 man
we zien wel
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef Champy het volgende:
[..]
groundwar dus, veel anders zit er niet op met 9 man
we zien wel
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:55 schreef PieterBas het volgende:
Bootje is de komende 48 uur op Fok! gebanned, dus het zal lekker rustig zijn hierzo
quote:
Verder ben ik er ook weer bij vanavond.quote:Bootje84, privéconversatie en privégegevens posten en effe daarna ook nog eens racistisch lopen schelden. 48 uur weg.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef Parafernalia het volgende:
Ik begin er steeds meer anuskanker van te krijgen. De update heeft in elk geval niets geholpen
Ik zou de krant bellenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als je mensen ineens ziet vliegen weet je dat je er niets moet doen. Maar goed. Ik heb mijn prestige 3 level 60 fair and square behaald.
IW.net is een flop. Spel zelf heeft potentie maar het online geregel is echt om van te huilen. Nog triester is dat 2 maanden na release alleen geklaag op de forums en 250k handtekeningen blijft de ontwikkelaar nog steeds koppig beweren dat IW.net goed werkt en ze zo meer mensen een makkelijke toegang willen bieden tot de multiplayer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Scorpie het volgende:
Wat dan?
Hoe doe je dit? Ik wil 't ook doen namelijk..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef Dibble het volgende:
Ik heb de Userdata verwijdert. Ben weer prestige 0 level 1maar iig gereset
was dat level 70 prestige 10 beu. Zo saai
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou de krant bellen
Mensen die een game als COD spelen om een bepaald leven te halen, het is geen WoW ofzo... Beter gaan bedrijven eens een goeie shooter maken. Deze game is en blijft 1 grote flop!
Deze computer-->Program files-->Steam-->Steamapps-->Common-->MW2-->Players---> En dan alle STAT bestanden verwijderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Hoe doe je dit? Ik wil 't ook doen namelijk..
Je weet dat ik gelijk hebquote:
De 'normale' glitch hebben ze wel gefixed, ben benieuwd of ze weer een nieuwe hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:13 schreef AlligatorNL het volgende:
Nou de care package glitch is nog steeds niet gefixt, zag nog steeds mensen rennen als een mongol met zo'n ding in hun klauwen. Way to go IW!
Maar het blijft een vet spel![]()
Bah mijn stats zuigenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:28 schreef Thormodo het volgende:
Eindelijk een beetje een leuke killstreak gehaald (38). Uiteindelijk werd het 48-5 voor mij dus net geen 10:1
.
[ afbeelding ]
Die ronden daarvoor was ik pas goed bezig, man wat speelde ik bagger op de meeste maps zegquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bah mijn stats zuigen
De ronde ervoor was ik goed bezig
Haha ja maar toen ownden ze we dik, dus kan me voorstellen dat je dan wegvluchtquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:31 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Die ronden daarvoor was ik pas goed bezig, man wat speelde ik bagger op de meeste maps zeg.
Deze screen wat gunstiger voor jou. Wel jammer dat die gasten hem daarna gelijk weer peerden.
[ afbeelding ]
Nee laat die nu maar ff met rust, das mijn backup classquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Andyy het volgende:
MIJN CARE PACKAGE, WAT DOE JE
Kut IW.
Doe dan wat tegen die G18 akimbo noobs
Ach het is ook niet de schuld van de gebruikers, het is de schuld van IW dat ze die dingen nog in het spel hebben zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
zouden ze in afganistan ook meteen N00b! beginnen te roepen als een militair een wapen gebruikt waarbij richten niet echt een issue is?
Mij boeit het noob geroep geen reet, als ik iemand zie krijgt ie gewoon een raketje
same here, als ik al iemand in mn vizier heb heeft ie me al gezienquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:40 schreef Blik het volgende:
Gisteren ook weer eens gespeeld. Begin langzamerhand wel meer potjes te krijgen met een 1:1 K/Dratio. Er zit dus progressie in![]()
Ik heb gisteren besloten dat ik niet meer ga spelen met de M4. Geeft wat mij betreft toch te weinig damage. De Scar-H is mijn niieuwe favoriet. En ik moet snel eens wat meer met de sniper spelen, heb nog steeds niks unlocked voor de snipers. Dat krijg je als je af en toe eens een uurtje 's avonds speelt.
in het echt hangt er toch ook een raketwerpertje onder je geweer..?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach het is ook niet de schuld van de gebruikers, het is de schuld van IW dat ze die dingen nog in het spel hebben zitten.
Een raketwerper lijkt me sterk, in ieder geval wel een grenadelauncherquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
in het echt hangt er toch ook een raketwerpertje onder je geweer..?
eh, ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:33 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Een raketwerper lijkt me sterk, in ieder geval wel een grenadelauncher
dat lukt me aardig aan het gevloek van mijn maten te horenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:37 schreef Andyy het volgende:
Met een UGL moet je juist meer en beter mikken aangezien je de afstand moet schatten, rekening moet houden met de wind etc
je seat was nog warm.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:57 schreef Jantje12345 het volgende:
Leave je een game omdat er weer eens een aimbotter bijzit, wil je een nieuwe game opzoeken en dan gooit IWnet je weer vrolijk in dezelfde game die je net geleaved bent.
quote:
Ik heb het over Real life, niet zo'n stom kutspelquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat lukt me aardig aan het gevloek van mijn maten te horen
okquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Mazora het volgende:
[..]
Heb de gouden callsign ervan al binnen. Vanavond ACR afronden en dan voor de zoveelste avond eindelijk hopen te prestigen.
Probeer btw die red dot eens te vervangen door de silencer. Met de juiste perks ben je een onzichtbaar monster met véél kogels die véél pijn doen.
Jammer het gaat hier namelijk wel over zo'n stom kutspel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb het over Real life, niet zo'n stom kutspel
Scar + Silencedquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is jullie favo wapen incl. attachments?
Ik gebruik een G9, geen ideale gamemuis, maar hij doet het primaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef FUFR het volgende:
welke muis gebruiken jullie?
ik had eerst een wolfpack of zoiets maar die is me wat te groot.
gebruik nu een wireless logitech met 2 extra knopjes waar je niets aan hebt.
Razer Copperhead, jwtquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef FUFR het volgende:
welke muis gebruiken jullie?
ik had eerst een wolfpack of zoiets maar die is me wat te groot.
gebruik nu een wireless logitech met 2 extra knopjes waar je niets aan hebt.
het begint nu best irritant te worden, iemand die hier ervaring mee heeft of een oplossing weet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:45 schreef bigbass het volgende:
ligt het aan mij of crast MW2 opeens heel vaak na die nieuwe patch. Ik had het gister 3 keer achter elkaar dat het 2e potje wat startte en waarbij ik moest hosten(3rd person cage match) bleef hangen op "awaiting connection...2" en vista gaf dan ook aan dat ie was gecrashed...
Dat wil soms nog wel eens helpen als je problemen hebt met connecten etcetera. Maar bij mij was het ook niet veel soeps het uurtje dat ik net gespeeld heb.quote:Misschien even Steam -> My Games -> MW2: MP -> Properties -> Local Files -> Verify integrity of game cache doen?
Dat had ik ook, had mn eerste en tweede chopper gunner ooit, niet uit een carepackage. de eerste kon ik helemaal niet gebruiken en bij de tweede was mn eerste kill de game winningquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:08 schreef Thormodo het volgende:
Logitech MX518 gebruik ik.
Moet alleen eigenlijk even een fatsoenlijke headset kopen. Die ik heb zat gratis bij de Special Edition van Unreal Tournament (2003?), alleen daar komt bagger geluid uit. Dus gisteren had ik oordopjes in en daarboven de headset met de mic naar onder verbogen T_T.
Net had ik weer een chopper gunner verdiend, maar voordat ik hem kon gebruiken was het potje afgelopen.
[..]
Dat wil soms nog wel eens helpen als je problemen hebt met connecten etcetera. Maar bij mij was het ook niet veel soeps het uurtje dat ik net gespeeld heb.
geprobeerd, maar mijn 3e potje (en tevens het eerste potje dat ik moest hoster) crashte weer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:08 schreef Thormodo het volgende:
Logitech MX518 gebruik ik.
Moet alleen eigenlijk even een fatsoenlijke headset kopen. Die ik heb zat gratis bij de Special Edition van Unreal Tournament (2003?), alleen daar komt bagger geluid uit. Dus gisteren had ik oordopjes in en daarboven de headset met de mic naar onder verbogen T_T.
Net had ik weer een chopper gunner verdiend, maar voordat ik hem kon gebruiken was het potje afgelopen.
[..]
Dat wil soms nog wel eens helpen als je problemen hebt met connecten etcetera. Maar bij mij was het ook niet veel soeps het uurtje dat ik net gespeeld heb.
of een no-crash option!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef bigbass het volgende:
[..]
geprobeerd, maar mijn 3e potje (en tevens het eerste potje dat ik moest hoster) crashte weer.
Is er niet ergens een optie dat je niet wil hosten?
Tar-21quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is jullie favo wapen incl. attachments?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:43 schreef sanakthe het volgende:
Ik word STRONTZIEK van IW. GODVERDOMME.
Ja natuurlijk is dat cheaten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef shythe het volgende:
is rankhacken ook cheaten?
was al mn ranks ineens kwijt, kutsteam.
Roccat Kone uiteraard.quote:
Logisch toch, je bullets doen meer damage in HC, dus ook door de muren heenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:38 schreef PieterBas het volgende:
uhm, valt me op dat je veel sneller FMJ kills haalt in hardcore dan in de normale modus.
Ik heb sinds enkele dagen wel dat ik minder snel in games kom.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef Dibble het volgende:
Weten jullie wat het probleem is? Steeds minder mensen spelen MW2 dus volle lobby's vinden wordt moeilijk!
Als IW het een beetje goed heeft aangepakt dan worden er automatisch lobbies aangemaakt zodra er meer mensen online zijn. Dus ook minder lobbies als er minder mensen online zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef Dibble het volgende:
Weten jullie wat het probleem is? Steeds minder mensen spelen MW2 dus volle lobby's vinden wordt moeilijk!
Ik denk dat het nog lang duurt voordat MW2 minder populair wordt. Ondanks de vele gebreken, spelen nog volop veel mensen het en blijven het ook spelen, zoals ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:50 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik heb sinds enkele dagen wel dat ik minder snel in games kom.En straks als het spel minder populair is, dan word het helemaal moeilijk.
klopt, kik gebruik die soms ook, werkt heel fijn op sommige maps. Het is ook handig om je 500/750/1000 kills mee te halen, tube telt gewoon mee voor de kills van het wapen waar ie onder hangtquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb die one man army plus tuber vandaag eens uitgeprobeerd.
Ik moet zeggen, ik vind het stiekem wel leuk om iedereen zo op te naaien
Klopt, ik ben nu ook al bezig met het derde wapenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:20 schreef Champy het volgende:
[..]
klopt, kik gebruik die soms ook, werkt heel fijn op sommige maps. Het is ook handig om je 500/750/1000 kills mee te halen, tube telt gewoon mee voor de kills van het wapen waar ie onder hangt
waarom is het beter dan een tube met scavenger?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:20 schreef Champy het volgende:
[..]
klopt, kik gebruik die soms ook, werkt heel fijn op sommige maps. Het is ook handig om je 500/750/1000 kills mee te halen, tube telt gewoon mee voor de kills van het wapen waar ie onder hangt
gewoon avn hele classquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:22 schreef Scorpie het volgende:
One man army? Switch je dan iedere keer van tube?
Ja hoor. N00btuber is n00btuber. Of je nou zit in Afghan, Favela of Derailedquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
zouden ze in afganistan ook meteen N00b! beginnen te roepen als een militair een wapen gebruikt waarbij richten niet echt een issue is?
Mij boeit het noob geroep geen reet, als ik iemand zie krijgt ie gewoon een raketje
Heb dat ding standaard ik dacht alleen dat je die AC130 niet neer kon halen toevallig gisteren op gericht, maar hij lockte hem niet zeg maarquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:15 schreef LuckyLuQ het volgende:
wat hebben er toch weinig mensen een stinger/javelin bij zeg. daarnet 2x een potje gehad waarbij iemand uit het andere team een ac130 had, en ik was de enige die hem uit de lucht probeerde te jagen. maar ja, dat is praktisch onmogelijk
Afghanistan hé, in real life. niet Afghanquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja hoor. N00btuber is n00btuber. Of je nou zit in Afghan, Favela of Derailed
Met een stinger kan je in ieder geval wel een AC130 neerschieten. Dat kreng heeft alleen 2 (of zelfs 3) flares, dus in één leven in je eentje lukt het sowieso niet. (Of je moet met scavenger + stinger gaat rondlopenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb dat ding standaard ik dacht alleen dat je die AC130 niet neer kon halen toevallig gisteren op gericht, maar hij lockte hem niet zeg maar
Ok bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Met een stinger kan je in ieder geval wel een AC130 neerschieten. Dat kreng heeft alleen 2 (of zelfs 3) flares, dus in één leven in je eentje lukt het sowieso niet. (Of je moet met scavenger + stinger gaat rondlopen) .
Ik heb als zesde class puur als AA: Sleight of hand+Cold blooded pro+scrambler, RPD+grip en Stinger.
Als er luchtsteun is switch ik altijd zo snel ik dood ben naar die class.
Waarom scrambler, dat is zo'n giga noobperk. Ik ben misschien 2x gekilled doordat ik iemand kwijt was met scrambler, maar heb zeker 50 kills gemaakt doordat ik wist dat hij ergens in de buurt moest zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Met een stinger kan je in ieder geval wel een AC130 neerschieten. Dat kreng heeft alleen 2 (of zelfs 3) flares, dus in één leven in je eentje lukt het sowieso niet. (Of je moet met scavenger + stinger gaat rondlopen) .
Ik heb als zesde class puur als AA: Sleight of hand+Cold blooded pro+scrambler, RPD+grip en Stinger.
Als er luchtsteun is switch ik altijd zo snel ik dood ben naar die class.
Same, ik word er strontziek van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
WTF gebeurd er allemaal?
Ik moet gewoon 10 minuten een game zoeken. Heletijd disconnect en al 2x gecrashed
Ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:28 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Same, ik word er strontziek van.![]()
Inderdaad, ik dood ze meestal ook omdat je weet dat er iemand isquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef bigbass het volgende:
[..]
Waarom scrambler, dat is zo'n giga noobperk. Ik ben misschien 2x gekilled doordat ik iemand kwijt was met scrambler, maar heb zeker 50 kills gemaakt doordat ik wist dat hij ergens in de buurt moest zijn
IW.net is echt fucked up.. uurtje gespeeld, 3x disconnect na eerste game. 3x dat open snipergalore level moeten spelen, meerdere malen server time-out bij inladen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
WTF gebeurd er allemaal?
Ik moet gewoon 10 minuten een game zoeken. Heletijd disconnect en al 2x gecrashed
Ach, met wat knetterharde muziek erbij, bier en chocola vermaak ik me opperbestquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
IW.net is echt fucked up.. uurtje gespeeld, 3x disconnect na eerste game. 3x dat open snipergalore level moeten spelen, meerdere malen server time-out bij inladen.
Ja, dit systeem is echt perfect.
Omdat ik die verder nooit gebruik omdat het zo'n bagger ding is. Zo haal ik af en toe er nu nog eens een kill mee (voor pro) als ik AA ga. Heb inmiddels toch al 15/50 kills. Vind het ook altijd handig als een tegenstander hem gebruiktquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef bigbass het volgende:
[..]
Waarom scrambler, dat is zo'n giga noobperk. Ik ben misschien 2x gekilled doordat ik iemand kwijt was met scrambler, maar heb zeker 50 kills gemaakt doordat ik wist dat hij ergens in de buurt moest zijn
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=255036quote:Fourzerotwo
INFINITY WARD STAFF
Hey Everyone -
Just to let you know that we are aware of a problem users have reported since downloading the latest patch for PC which boots all players out of the game after a player is host for two games in a row.
We're currently looking into the issue and how to address it as quickly as possible. Thanks for all the feedback and I'll keep you posted on when you can expect an update.
Nah, ik hou meer van een lekkere dance/trance/houseplaat etc.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef Mazora het volgende:
Niet als die knetterharde muziek van je hiphopminnende onderbuurjongen is ;-)
De server timed out als de host crasht, wat blijkbaar komt doorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
IW.net is echt fucked up.. uurtje gespeeld, 3x disconnect na eerste game. 3x dat open snipergalore level moeten spelen, meerdere malen server time-out bij inladen.
Ja, dit systeem is echt perfect.
blij dat het erkend is en niet aan mij ligt en hopen dat er snel een oplossing komt....quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=255036
True that.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:52 schreef Mazora het volgende:
Jij hebt toch tijd zat om zonder hacked servers te ranken.
Ik haal extreme cruelty nu geregeld. Heb al tegen de 10 decimator accolades denk ik. Met een streak van boven de 10 zit je daar al snel aan, helemaal op niet groundwar servers.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:09 schreef Thormodo het volgende:
Net weer een nieuwe killstreak van 43 gehaald. Had nog maar 1 death we stonden voor met ~150 punten, host migation, tjah kan gebeuren. Werkt de host migation niet en loopt de hele boelv ast. Heb ik nog mijn 10:1 emblem niet -,-.
Ow en nog toffer... zijn mijn killstreak en mijn 2 behaalde challenges niet gesaved![]()
. Eentje was gewoon kill 50 lui met de chopper, maar die andere was extreme cruelty (kill the entire enemy team w/o dieing). Gelukkig heb ik voor die laatste het emblem al van prestige 0.
Charts?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Raspb3rry het volgende:
Die statistieken van de wapens kloppen ook voor geen reet volgens mij.![]()
Die charts zijn veel handiger, is er al een chart met meer informatie, accuracy erbij enzo?
Ik vond Underpass echt een baggermap, tot ik Domination ging spelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Ben er even klaar mee klap er steeds uit of connectie problemen.
Kan ik eindelijk (free for all) spelen krijg ik zo'n grafmap als : Karacic (hoe je het ook spelt) of Underpass![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond Underpass echt een baggermap, tot ik Domination ging spelen.
Karachi, ach ja, beetje mwoah map.
Dominition is ook leuk. En DM en HQ. Voor de rest is alles kut.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond Underpass echt een baggermap, tot ik Domination ging spelen.
Karachi, ach ja, beetje mwoah map.
Dan vraag je gewoon om een throwing knifequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef WurM het volgende:
Er zitten hier serieus mensen standaard te campen en snipen op close combats mapsHopeloos.
dat was'tquote:Fourzerotwo
INFINITY WARD STAFF
Fix for infinite care package exploit on PC
dan ligt dat dus echt tussen je oren want aan de matchmaking is niets gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb even gedaan en volgens mij is het gefixed(iig minder)
Neuh, die site doet het al net zo goed als het matchmaking systeemquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:00 schreef Dibble het volgende:
http://www.infinityward.com/forum/ doet dit forum het bij jullie?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:00 schreef Dibble het volgende:
http://www.infinityward.com/forum/ doet dit forum het bij jullie?
quote:[-]January 22, 2010 - Steam client update released
A Steam client update is now available. To apply the update, click the File menu inside of Steam and then select "Check for Steam Client Updates...". The specific changes include:
Steam Client
Fixed a case that could cause stats and achievements to be reset
Show timestamps in both group and individual chats based on global setting
Fixed a Steamworks api crash that was affecting Call of Duty: Modern Warfare 2
Tweaked the connection fallback logic to be more robust
Tja, beetje jammer inderdaad. Valt me wel érg tegen dat ze zó slecht contact houden met hun community.. Die hoort op handen gedragen te worden..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef Dibble het volgende:
die lui hebben hun eigen site niet eens op orde
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, beetje jammer inderdaad. Valt me wel érg tegen dat ze zó slecht contact houden met hun community.. Die hoort op handen gedragen te worden..
Een game als WoW (laat aub de "" achterwege) krijgt veel betere support..
Waarschijnlijk heeft hij het hele forum op slot gegooid nog steeds een error :quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:05 schreef Dibble het volgende:
Oja, gisteren was 402 op het forum. Die gast is opeens terug na twee maanden afwezigheid. Leek ook behoorlijk geirriteerd door de negatieve feedback wat de community gaf maar ontweek de vragen ook en gaf domme antwoorden.
''we are looking into it''
Ik gaf even een link van een forum waar hackers nieuwe cheats voor patch 1.08 werkend hadden gekregen.
''I'll pass it through'' zei die en deed m'n topic op slot.
Ga het toch eens proberen morgenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:45 schreef Dibble het volgende:
Ga onder een pavelow staan. Dan merk je't.
Dat valt mij ook op krijg eigenlijk alleen maar die "gare"maps, Terminal heb ik al dagen niet meer gehad.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:10 schreef Mazora het volgende:
De maprotatie lijkt wel bugged. 4 uur aan een stuk zitten spelen waarin hoogstens 6 maps voorbij zijn gekomen.
Ik heb dus nog nooit de map rust gehad.... ook best raar.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op krijg eigenlijk alleen maar die "gare"maps, Terminal heb ik al dagen niet meer gehad.
Volgens mij is dat rouleersysteem niet helemaal lekker meer.
En het valt ook op dat je nu steeds 1 minuut moet wachten was toch altijd korter?
Gisteren nog en 1ste geworden...meteen naar boven geklommen op het platform (ff lekker campen).quote:Op zondag 24 januari 2010 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit de map rust gehad.... ook best raar.
Wss trekt je pc het dan niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:10 schreef DarkLegion het volgende:
Heeft iemand een idee waarom iedereen lag heeft als ik uitgekozen wordt als host? Poorten staan open dmv upnp .. En me verbinding is ook niks mee..
Ik heb een d-link Dir 655..
Misschien staan hier wat tips : http://forums.whirlpool.n(...)ive.cfm/1352297.htmlquote:Op zondag 24 januari 2010 13:10 schreef DarkLegion het volgende:
Heeft iemand een idee waarom iedereen lag heeft als ik uitgekozen wordt als host? Poorten staan open dmv upnp .. En me verbinding is ook niks mee..
Ik heb een d-link Dir 655..
Mischien een X360 of PS3 kopen dan maar?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef Dibble het volgende:
Heb het gezien met MW2. Ging net lekker tot lag inkickte en de host wou niet vertrekken.
opgekankerd met dit hoerespel.
[ afbeelding ]
qua online idd faal in het kwadraat. maar de single player vond ik wel top hoor !quote:Op zondag 24 januari 2010 21:19 schreef Dibble het volgende:
Is toch te gek voor woorden dit. Het forum hebben ze ook maar 'eventjes op slot gedaan' omdat er teveel negatieve feedback was.
Dit is de grootste faal spel van het jaar en IW heeft bewezen wat voor kut ontwikkelaar het is.
Dingen die CoD groot maakten
Dedicated servers, Map packs, Mods, Multiple profiles,...
en wat hebben we? LAG, LAG, LAG!
Probeer het uit zou ik zeggen, je zit hier in het PC-topic. Er is ook een Xbox-live/ PS3 topic.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:04 schreef SolidasRock het volgende:
Jongens? Is via xboxlive spelen samen met een partner tegen de computer wel goed of heb je ook last van dikke vette lag?
Damn.... niet gezien. Sorrie jongens.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen, je zit hier in het PC-topic. Er is ook een Xbox-live/ PS3 topic.
Waarom moeten ze dood..? Sluip er langs..quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik kom bij de Single Player in het begin al niet verder
Moet je snipend door het bos gaan, alleen soms zijn ze met 4 of 5... voordat je ze neerknalt, komen ze allemaal tegelijk op je af.
KUT!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dood..? Sluip er langs..
Faalquote:
Huge faal!quote:
Kijk, dát is pas taalquote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Huge faal!![]()
Maar ik heb wel een microfoon tegenwoordig
Hoe kan je daarmee nu noob worden genoemd. Is een van de beginwapens.quote:
pRESTIGENOOBquote:Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe kan je daarmee nu noob worden genoemd. Is een van de beginwapens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |