Afghanistan hé, in real life. niet Afghanquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja hoor. N00btuber is n00btuber. Of je nou zit in Afghan, Favela of Derailed
Met een stinger kan je in ieder geval wel een AC130 neerschieten. Dat kreng heeft alleen 2 (of zelfs 3) flares, dus in één leven in je eentje lukt het sowieso niet. (Of je moet met scavenger + stinger gaat rondlopenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb dat ding standaard ik dacht alleen dat je die AC130 niet neer kon halen toevallig gisteren op gericht, maar hij lockte hem niet zeg maar
Ok bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Met een stinger kan je in ieder geval wel een AC130 neerschieten. Dat kreng heeft alleen 2 (of zelfs 3) flares, dus in één leven in je eentje lukt het sowieso niet. (Of je moet met scavenger + stinger gaat rondlopen) .
Ik heb als zesde class puur als AA: Sleight of hand+Cold blooded pro+scrambler, RPD+grip en Stinger.
Als er luchtsteun is switch ik altijd zo snel ik dood ben naar die class.
Waarom scrambler, dat is zo'n giga noobperk. Ik ben misschien 2x gekilled doordat ik iemand kwijt was met scrambler, maar heb zeker 50 kills gemaakt doordat ik wist dat hij ergens in de buurt moest zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Met een stinger kan je in ieder geval wel een AC130 neerschieten. Dat kreng heeft alleen 2 (of zelfs 3) flares, dus in één leven in je eentje lukt het sowieso niet. (Of je moet met scavenger + stinger gaat rondlopen) .
Ik heb als zesde class puur als AA: Sleight of hand+Cold blooded pro+scrambler, RPD+grip en Stinger.
Als er luchtsteun is switch ik altijd zo snel ik dood ben naar die class.
Same, ik word er strontziek van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
WTF gebeurd er allemaal?
Ik moet gewoon 10 minuten een game zoeken. Heletijd disconnect en al 2x gecrashed
Ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:28 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Same, ik word er strontziek van.![]()
Inderdaad, ik dood ze meestal ook omdat je weet dat er iemand isquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef bigbass het volgende:
[..]
Waarom scrambler, dat is zo'n giga noobperk. Ik ben misschien 2x gekilled doordat ik iemand kwijt was met scrambler, maar heb zeker 50 kills gemaakt doordat ik wist dat hij ergens in de buurt moest zijn
IW.net is echt fucked up.. uurtje gespeeld, 3x disconnect na eerste game. 3x dat open snipergalore level moeten spelen, meerdere malen server time-out bij inladen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
WTF gebeurd er allemaal?
Ik moet gewoon 10 minuten een game zoeken. Heletijd disconnect en al 2x gecrashed
Ach, met wat knetterharde muziek erbij, bier en chocola vermaak ik me opperbestquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
IW.net is echt fucked up.. uurtje gespeeld, 3x disconnect na eerste game. 3x dat open snipergalore level moeten spelen, meerdere malen server time-out bij inladen.
Ja, dit systeem is echt perfect.
Omdat ik die verder nooit gebruik omdat het zo'n bagger ding is. Zo haal ik af en toe er nu nog eens een kill mee (voor pro) als ik AA ga. Heb inmiddels toch al 15/50 kills. Vind het ook altijd handig als een tegenstander hem gebruiktquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef bigbass het volgende:
[..]
Waarom scrambler, dat is zo'n giga noobperk. Ik ben misschien 2x gekilled doordat ik iemand kwijt was met scrambler, maar heb zeker 50 kills gemaakt doordat ik wist dat hij ergens in de buurt moest zijn
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=255036quote:Fourzerotwo
INFINITY WARD STAFF
Hey Everyone -
Just to let you know that we are aware of a problem users have reported since downloading the latest patch for PC which boots all players out of the game after a player is host for two games in a row.
We're currently looking into the issue and how to address it as quickly as possible. Thanks for all the feedback and I'll keep you posted on when you can expect an update.
Nah, ik hou meer van een lekkere dance/trance/houseplaat etc.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef Mazora het volgende:
Niet als die knetterharde muziek van je hiphopminnende onderbuurjongen is ;-)
De server timed out als de host crasht, wat blijkbaar komt doorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
IW.net is echt fucked up.. uurtje gespeeld, 3x disconnect na eerste game. 3x dat open snipergalore level moeten spelen, meerdere malen server time-out bij inladen.
Ja, dit systeem is echt perfect.
blij dat het erkend is en niet aan mij ligt en hopen dat er snel een oplossing komt....quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=255036
True that.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:52 schreef Mazora het volgende:
Jij hebt toch tijd zat om zonder hacked servers te ranken.
Ik haal extreme cruelty nu geregeld. Heb al tegen de 10 decimator accolades denk ik. Met een streak van boven de 10 zit je daar al snel aan, helemaal op niet groundwar servers.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:09 schreef Thormodo het volgende:
Net weer een nieuwe killstreak van 43 gehaald. Had nog maar 1 death we stonden voor met ~150 punten, host migation, tjah kan gebeuren. Werkt de host migation niet en loopt de hele boelv ast. Heb ik nog mijn 10:1 emblem niet -,-.
Ow en nog toffer... zijn mijn killstreak en mijn 2 behaalde challenges niet gesaved![]()
. Eentje was gewoon kill 50 lui met de chopper, maar die andere was extreme cruelty (kill the entire enemy team w/o dieing). Gelukkig heb ik voor die laatste het emblem al van prestige 0.
Charts?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Raspb3rry het volgende:
Die statistieken van de wapens kloppen ook voor geen reet volgens mij.![]()
Die charts zijn veel handiger, is er al een chart met meer informatie, accuracy erbij enzo?
Ik vond Underpass echt een baggermap, tot ik Domination ging spelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Ben er even klaar mee klap er steeds uit of connectie problemen.
Kan ik eindelijk (free for all) spelen krijg ik zo'n grafmap als : Karacic (hoe je het ook spelt) of Underpass![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond Underpass echt een baggermap, tot ik Domination ging spelen.
Karachi, ach ja, beetje mwoah map.
Dominition is ook leuk. En DM en HQ. Voor de rest is alles kut.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond Underpass echt een baggermap, tot ik Domination ging spelen.
Karachi, ach ja, beetje mwoah map.
Dan vraag je gewoon om een throwing knifequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef WurM het volgende:
Er zitten hier serieus mensen standaard te campen en snipen op close combats mapsHopeloos.
dat was'tquote:Fourzerotwo
INFINITY WARD STAFF
Fix for infinite care package exploit on PC
dan ligt dat dus echt tussen je oren want aan de matchmaking is niets gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb even gedaan en volgens mij is het gefixed(iig minder)
Neuh, die site doet het al net zo goed als het matchmaking systeemquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:00 schreef Dibble het volgende:
http://www.infinityward.com/forum/ doet dit forum het bij jullie?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:00 schreef Dibble het volgende:
http://www.infinityward.com/forum/ doet dit forum het bij jullie?
quote:[-]January 22, 2010 - Steam client update released
A Steam client update is now available. To apply the update, click the File menu inside of Steam and then select "Check for Steam Client Updates...". The specific changes include:
Steam Client
Fixed a case that could cause stats and achievements to be reset
Show timestamps in both group and individual chats based on global setting
Fixed a Steamworks api crash that was affecting Call of Duty: Modern Warfare 2
Tweaked the connection fallback logic to be more robust
Tja, beetje jammer inderdaad. Valt me wel érg tegen dat ze zó slecht contact houden met hun community.. Die hoort op handen gedragen te worden..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:01 schreef Dibble het volgende:
die lui hebben hun eigen site niet eens op orde
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, beetje jammer inderdaad. Valt me wel érg tegen dat ze zó slecht contact houden met hun community.. Die hoort op handen gedragen te worden..
Een game als WoW (laat aub de "" achterwege) krijgt veel betere support..
Waarschijnlijk heeft hij het hele forum op slot gegooid nog steeds een error :quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:05 schreef Dibble het volgende:
Oja, gisteren was 402 op het forum. Die gast is opeens terug na twee maanden afwezigheid. Leek ook behoorlijk geirriteerd door de negatieve feedback wat de community gaf maar ontweek de vragen ook en gaf domme antwoorden.
''we are looking into it''
Ik gaf even een link van een forum waar hackers nieuwe cheats voor patch 1.08 werkend hadden gekregen.
''I'll pass it through'' zei die en deed m'n topic op slot.
Ga het toch eens proberen morgenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:45 schreef Dibble het volgende:
Ga onder een pavelow staan. Dan merk je't.
Dat valt mij ook op krijg eigenlijk alleen maar die "gare"maps, Terminal heb ik al dagen niet meer gehad.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:10 schreef Mazora het volgende:
De maprotatie lijkt wel bugged. 4 uur aan een stuk zitten spelen waarin hoogstens 6 maps voorbij zijn gekomen.
Ik heb dus nog nooit de map rust gehad.... ook best raar.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op krijg eigenlijk alleen maar die "gare"maps, Terminal heb ik al dagen niet meer gehad.
Volgens mij is dat rouleersysteem niet helemaal lekker meer.
En het valt ook op dat je nu steeds 1 minuut moet wachten was toch altijd korter?
Gisteren nog en 1ste geworden...meteen naar boven geklommen op het platform (ff lekker campen).quote:Op zondag 24 januari 2010 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit de map rust gehad.... ook best raar.
Wss trekt je pc het dan niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:10 schreef DarkLegion het volgende:
Heeft iemand een idee waarom iedereen lag heeft als ik uitgekozen wordt als host? Poorten staan open dmv upnp .. En me verbinding is ook niks mee..
Ik heb een d-link Dir 655..
Misschien staan hier wat tips : http://forums.whirlpool.n(...)ive.cfm/1352297.htmlquote:Op zondag 24 januari 2010 13:10 schreef DarkLegion het volgende:
Heeft iemand een idee waarom iedereen lag heeft als ik uitgekozen wordt als host? Poorten staan open dmv upnp .. En me verbinding is ook niks mee..
Ik heb een d-link Dir 655..
Mischien een X360 of PS3 kopen dan maar?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef Dibble het volgende:
Heb het gezien met MW2. Ging net lekker tot lag inkickte en de host wou niet vertrekken.
opgekankerd met dit hoerespel.
[ afbeelding ]
qua online idd faal in het kwadraat. maar de single player vond ik wel top hoor !quote:Op zondag 24 januari 2010 21:19 schreef Dibble het volgende:
Is toch te gek voor woorden dit. Het forum hebben ze ook maar 'eventjes op slot gedaan' omdat er teveel negatieve feedback was.
Dit is de grootste faal spel van het jaar en IW heeft bewezen wat voor kut ontwikkelaar het is.
Dingen die CoD groot maakten
Dedicated servers, Map packs, Mods, Multiple profiles,...
en wat hebben we? LAG, LAG, LAG!
Probeer het uit zou ik zeggen, je zit hier in het PC-topic. Er is ook een Xbox-live/ PS3 topic.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:04 schreef SolidasRock het volgende:
Jongens? Is via xboxlive spelen samen met een partner tegen de computer wel goed of heb je ook last van dikke vette lag?
Damn.... niet gezien. Sorrie jongens.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen, je zit hier in het PC-topic. Er is ook een Xbox-live/ PS3 topic.
Waarom moeten ze dood..? Sluip er langs..quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik kom bij de Single Player in het begin al niet verder
Moet je snipend door het bos gaan, alleen soms zijn ze met 4 of 5... voordat je ze neerknalt, komen ze allemaal tegelijk op je af.
KUT!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dood..? Sluip er langs..
Faalquote:
Huge faal!quote:
Kijk, dát is pas taalquote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Huge faal!![]()
Maar ik heb wel een microfoon tegenwoordig
Hoe kan je daarmee nu noob worden genoemd. Is een van de beginwapens.quote:
pRESTIGENOOBquote:Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe kan je daarmee nu noob worden genoemd. Is een van de beginwapens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |