Mischien een X360 of PS3 kopen dan maar?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef Dibble het volgende:
Heb het gezien met MW2. Ging net lekker tot lag inkickte en de host wou niet vertrekken.
opgekankerd met dit hoerespel.
[ afbeelding ]
qua online idd faal in het kwadraat. maar de single player vond ik wel top hoor !quote:Op zondag 24 januari 2010 21:19 schreef Dibble het volgende:
Is toch te gek voor woorden dit. Het forum hebben ze ook maar 'eventjes op slot gedaan' omdat er teveel negatieve feedback was.
Dit is de grootste faal spel van het jaar en IW heeft bewezen wat voor kut ontwikkelaar het is.
Dingen die CoD groot maakten
Dedicated servers, Map packs, Mods, Multiple profiles,...
en wat hebben we? LAG, LAG, LAG!
Probeer het uit zou ik zeggen, je zit hier in het PC-topic. Er is ook een Xbox-live/ PS3 topic.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:04 schreef SolidasRock het volgende:
Jongens? Is via xboxlive spelen samen met een partner tegen de computer wel goed of heb je ook last van dikke vette lag?
Damn.... niet gezien. Sorrie jongens.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen, je zit hier in het PC-topic. Er is ook een Xbox-live/ PS3 topic.
Waarom moeten ze dood..? Sluip er langs..quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik kom bij de Single Player in het begin al niet verder
Moet je snipend door het bos gaan, alleen soms zijn ze met 4 of 5... voordat je ze neerknalt, komen ze allemaal tegelijk op je af.
KUT!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dood..? Sluip er langs..
Faalquote:
Huge faal!quote:
Kijk, dát is pas taalquote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Huge faal!![]()
Maar ik heb wel een microfoon tegenwoordig
Hoe kan je daarmee nu noob worden genoemd. Is een van de beginwapens.quote:
pRESTIGENOOBquote:Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe kan je daarmee nu noob worden genoemd. Is een van de beginwapens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |