Logisch toch, je bullets doen meer damage in HC, dus ook door de muren heenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:38 schreef PieterBas het volgende:
uhm, valt me op dat je veel sneller FMJ kills haalt in hardcore dan in de normale modus.
Ik heb sinds enkele dagen wel dat ik minder snel in games kom.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef Dibble het volgende:
Weten jullie wat het probleem is? Steeds minder mensen spelen MW2 dus volle lobby's vinden wordt moeilijk!
Als IW het een beetje goed heeft aangepakt dan worden er automatisch lobbies aangemaakt zodra er meer mensen online zijn. Dus ook minder lobbies als er minder mensen online zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef Dibble het volgende:
Weten jullie wat het probleem is? Steeds minder mensen spelen MW2 dus volle lobby's vinden wordt moeilijk!
Ik denk dat het nog lang duurt voordat MW2 minder populair wordt. Ondanks de vele gebreken, spelen nog volop veel mensen het en blijven het ook spelen, zoals ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:50 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik heb sinds enkele dagen wel dat ik minder snel in games kom.En straks als het spel minder populair is, dan word het helemaal moeilijk.
klopt, kik gebruik die soms ook, werkt heel fijn op sommige maps. Het is ook handig om je 500/750/1000 kills mee te halen, tube telt gewoon mee voor de kills van het wapen waar ie onder hangtquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb die one man army plus tuber vandaag eens uitgeprobeerd.
Ik moet zeggen, ik vind het stiekem wel leuk om iedereen zo op te naaien
Klopt, ik ben nu ook al bezig met het derde wapenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:20 schreef Champy het volgende:
[..]
klopt, kik gebruik die soms ook, werkt heel fijn op sommige maps. Het is ook handig om je 500/750/1000 kills mee te halen, tube telt gewoon mee voor de kills van het wapen waar ie onder hangt
waarom is het beter dan een tube met scavenger?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:20 schreef Champy het volgende:
[..]
klopt, kik gebruik die soms ook, werkt heel fijn op sommige maps. Het is ook handig om je 500/750/1000 kills mee te halen, tube telt gewoon mee voor de kills van het wapen waar ie onder hangt
gewoon avn hele classquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:22 schreef Scorpie het volgende:
One man army? Switch je dan iedere keer van tube?
Ja hoor. N00btuber is n00btuber. Of je nou zit in Afghan, Favela of Derailedquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
zouden ze in afganistan ook meteen N00b! beginnen te roepen als een militair een wapen gebruikt waarbij richten niet echt een issue is?
Mij boeit het noob geroep geen reet, als ik iemand zie krijgt ie gewoon een raketje
Heb dat ding standaard ik dacht alleen dat je die AC130 niet neer kon halen toevallig gisteren op gericht, maar hij lockte hem niet zeg maarquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:15 schreef LuckyLuQ het volgende:
wat hebben er toch weinig mensen een stinger/javelin bij zeg. daarnet 2x een potje gehad waarbij iemand uit het andere team een ac130 had, en ik was de enige die hem uit de lucht probeerde te jagen. maar ja, dat is praktisch onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |