Logisch toch, je bullets doen meer damage in HC, dus ook door de muren heenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:38 schreef PieterBas het volgende:
uhm, valt me op dat je veel sneller FMJ kills haalt in hardcore dan in de normale modus.
Ik heb sinds enkele dagen wel dat ik minder snel in games kom.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef Dibble het volgende:
Weten jullie wat het probleem is? Steeds minder mensen spelen MW2 dus volle lobby's vinden wordt moeilijk!
Als IW het een beetje goed heeft aangepakt dan worden er automatisch lobbies aangemaakt zodra er meer mensen online zijn. Dus ook minder lobbies als er minder mensen online zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef Dibble het volgende:
Weten jullie wat het probleem is? Steeds minder mensen spelen MW2 dus volle lobby's vinden wordt moeilijk!
Ik denk dat het nog lang duurt voordat MW2 minder populair wordt. Ondanks de vele gebreken, spelen nog volop veel mensen het en blijven het ook spelen, zoals ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:50 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik heb sinds enkele dagen wel dat ik minder snel in games kom.En straks als het spel minder populair is, dan word het helemaal moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |