Zou er nou niet bepaald trots op zijn..quote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef sanakthe het volgende:
Kwam gister in een hacked server, prestige 1 level 33 - was opeens level 70 haha..
Ja, wat kan je er tegn doen dan? Niks toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou er nou niet bepaald trots op zijn..
Kun je dat zelf niet doorhebben totdat het je overkomt? Ik zou het wel erg zonde vinden als het me nu overkomt, ben level 55 namelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, wat kan je er tegn doen dan? Niks toch?
Je hebt het niet door totdat je in zo`n server zit, en dan is het al te laat.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet doorhebben totdat het je overkomt? Ik zou het wel erg zonde vinden als het me nu overkomt, ben level 55 namelijk.
Ik weet het niet. Als je mensen ineens ziet vliegen weet je dat je er niets moet doen. Maar goed. Ik heb mijn prestige 3 level 60 fair and square behaald.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, wat kan je er tegn doen dan? Niks toch?
ik gebruik veel vingers maar mijn pink doet niet mee aan MW2..quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
Oh, voor de mensen die hem kennen; Regtur kan 3 weken niet gamen. Die heeft het middenhandsbeentje van zn pink gebroken en nu zit zn klauw in het gips
Als je klauw in het gips zit, gebruik je sowieso je vingers niet meerquote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik gebruik veel vingers maar mijn pink doet niet mee aan MW2..
lol wat een aap.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
Oh, voor de mensen die hem kennen; Regtur kan 3 weken niet gamen. Die heeft het middenhandsbeentje van zn pink gebroken en nu zit zn klauw in het gips
Zeker met z'n vuist op tafel geslagen toen ie weer eens een deathstreak van 40 hadquote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
Nog niet, ding was volgens mij flink gehoaxed.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef Razor21 het volgende:
Wanneer komt nu die "grote" patch voor de pc uit?
Mwah, mijn mening blijft zoals dat hij was..quote:
Epic failquote:Op maandag 18 januari 2010 16:10 schreef Dibble het volgende:
heb vanmiddag gecagematched. Ben nu level 70 prestige 10_____________________! Thnx hackerx
Als ik hoor hoeveel mensen er tegenaan lopen is het slechts een kwestie van tijd.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Epic failHoop niet dat ik er zo`n 1 tegen kom.
Alleen voor de kills. Geen match bonusquote:Op maandag 18 januari 2010 17:19 schreef Droathoah het volgende:
Als je lekker bezig bent met killen opeens komt er een lag. De server knalt eruit..
Krijg je dan wel xp?
Eerst, das kut... maar verderquote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |