Jammer het gaat hier namelijk wel over zo'n stom kutspel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb het over Real life, niet zo'n stom kutspel
Scar + Silencedquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is jullie favo wapen incl. attachments?
Ik gebruik een G9, geen ideale gamemuis, maar hij doet het primaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef FUFR het volgende:
welke muis gebruiken jullie?
ik had eerst een wolfpack of zoiets maar die is me wat te groot.
gebruik nu een wireless logitech met 2 extra knopjes waar je niets aan hebt.
Razer Copperhead, jwtquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef FUFR het volgende:
welke muis gebruiken jullie?
ik had eerst een wolfpack of zoiets maar die is me wat te groot.
gebruik nu een wireless logitech met 2 extra knopjes waar je niets aan hebt.
het begint nu best irritant te worden, iemand die hier ervaring mee heeft of een oplossing weet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:45 schreef bigbass het volgende:
ligt het aan mij of crast MW2 opeens heel vaak na die nieuwe patch. Ik had het gister 3 keer achter elkaar dat het 2e potje wat startte en waarbij ik moest hosten(3rd person cage match) bleef hangen op "awaiting connection...2" en vista gaf dan ook aan dat ie was gecrashed...
Dat wil soms nog wel eens helpen als je problemen hebt met connecten etcetera. Maar bij mij was het ook niet veel soeps het uurtje dat ik net gespeeld heb.quote:Misschien even Steam -> My Games -> MW2: MP -> Properties -> Local Files -> Verify integrity of game cache doen?
Dat had ik ook, had mn eerste en tweede chopper gunner ooit, niet uit een carepackage. de eerste kon ik helemaal niet gebruiken en bij de tweede was mn eerste kill de game winningquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:08 schreef Thormodo het volgende:
Logitech MX518 gebruik ik.
Moet alleen eigenlijk even een fatsoenlijke headset kopen. Die ik heb zat gratis bij de Special Edition van Unreal Tournament (2003?), alleen daar komt bagger geluid uit. Dus gisteren had ik oordopjes in en daarboven de headset met de mic naar onder verbogen T_T.
Net had ik weer een chopper gunner verdiend, maar voordat ik hem kon gebruiken was het potje afgelopen.
[..]
Dat wil soms nog wel eens helpen als je problemen hebt met connecten etcetera. Maar bij mij was het ook niet veel soeps het uurtje dat ik net gespeeld heb.
geprobeerd, maar mijn 3e potje (en tevens het eerste potje dat ik moest hoster) crashte weer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:08 schreef Thormodo het volgende:
Logitech MX518 gebruik ik.
Moet alleen eigenlijk even een fatsoenlijke headset kopen. Die ik heb zat gratis bij de Special Edition van Unreal Tournament (2003?), alleen daar komt bagger geluid uit. Dus gisteren had ik oordopjes in en daarboven de headset met de mic naar onder verbogen T_T.
Net had ik weer een chopper gunner verdiend, maar voordat ik hem kon gebruiken was het potje afgelopen.
[..]
Dat wil soms nog wel eens helpen als je problemen hebt met connecten etcetera. Maar bij mij was het ook niet veel soeps het uurtje dat ik net gespeeld heb.
of een no-crash option!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef bigbass het volgende:
[..]
geprobeerd, maar mijn 3e potje (en tevens het eerste potje dat ik moest hoster) crashte weer.
Is er niet ergens een optie dat je niet wil hosten?
Tar-21quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is jullie favo wapen incl. attachments?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:43 schreef sanakthe het volgende:
Ik word STRONTZIEK van IW. GODVERDOMME.
Ja natuurlijk is dat cheaten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef shythe het volgende:
is rankhacken ook cheaten?
was al mn ranks ineens kwijt, kutsteam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |