Haha, nee ok, maar stond al 20-3 ofzo, vandaarquote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen voor de kills. Geen match bonus
Nog kanslozer is dat een spelmaker dit toestaat door een oude werkende systeem overhoop te halen door een nieuwe cheater uitnodigende netwerk te implementeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:38 schreef HotSpotShield het volgende:
wel kansloos dat mensen gaan cheaten in een spelletje.
Ik heb het (gelukkig) nog niet meegemaakt. Ben benieuwd hoe lang het duurt to IW ingrijpt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:18 schreef Scorpie het volgende:
Ik ga ook zo spelen, ben bang dat ik ook wel het haasje zal zijn.
Inderdaad, erg jammer van deze game.quote:Het spel is echt geweldig, ALS het goed werkt.
Haha dat ken ik. Aan de ene kant haat ik het spel soms, aan de andere kant kan ik niet zonderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:56 schreef Mazora het volgende:
[..]
Inderdaad, erg jammer van deze game.
Ik heb gisteren de Power Unlimited nog ergens gelezen waar een gezamelijk(ps3/360/pc) cijfer van 94/100 werd gegeven voor de game.
Voor de pc is de multiplayer echter technisch zó belabberd dat ie voor mij niet boven de 75 zou uitkomen. Gameplay 95/100 maar techniek... bah! Niet eens een f*cking level kunnen kiezen?.
*en toch vrolijk door blijven knallen, morgen prestige!
** afgelopen avond niet gehaald...
We zitten nu op 1.0.177..quote:
http://store.steampowered.com/news/3338/quote:Updates to Call of Duty: Modern Warfare 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
Call of Duty: Modern Warfare 2
* Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized
* Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry
* Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s
* Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'
* Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency
* Fixes to prevent various texture and XP hacks
Ah oke. Ik heb al 4 dagen niet gespeeld dus vandaar. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren voordat ze de patch kunnen omzeilen, de boefjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We zitten nu op 1.0.177..
Ik ga patchnotes zoeken..
wasda?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:52 schreef HotSpotShield het volgende:
^^ EXP hack is gepatched nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |