quote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef Bob-B het volgende:
is daarmee de tweede stad van de provincie Gelderland.
quote:
Daaromquote:Op zondag 17 januari 2010 19:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Huh.![]()
De LP was toch van Dagoduck?
En was dat niet een nekker?
Nekkers moeten... eh ODW blijven.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Huh.![]()
De LP was toch van Dagoduck?
En was dat niet een nekker?
letterlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfquote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef GimmeGore het volgende:
hè, blij dat ik weer thuis ben.
Wat een kut stad is Rotterdam toch ook
quote:
Pff, nogal ja!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef GimmeGore het volgende:
hè, blij dat ik weer thuis ben.
Wat een kut stad is Rotterdam toch ook
Kook!quote:
De Cinemec in Ede: http://www.cinemec.nl/00/cinemec/2_23/film/30/1237/Avatar_3D.htmlquote:Op maandag 18 januari 2010 23:12 schreef GimmeGore het volgende:
Waar kon je in de buurt ook al weer avatar in 3D zien? (te lui om te zoeken)
huh kom jij uit ernem?quote:
Driel-Oostquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:11 schreef Remco026 het volgende:
Schuytgraaf is geen Arnhem Zuid, maar een slap aanhangsel
Das prima, maar even niet als ik moet fietsenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:22 schreef remlof het volgende:
Die verrekte bulten maken Arnhem nu net anders dan elke andere platte Nederlandse stad
Ga eens weg met die UI van je, ik krijg er zin in chocolade vanquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:09 schreef remlof het volgende:
Geef mij maar Klarendal, da's mooier dan Arnhem Zuid...
En wat een hoop sappig ernemsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een hoop bekende gezichten in dat filmpje.
Sorry, wil gewoon graag het arnhemse nieuws volgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ga eens weg met die UI van je, ik krijg er zin in chocolade van
He buurtgenoot!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:32 schreef clockcable het volgende:
[ afbeelding ]
Malburgen Oostside jij weet zelluf jonge dampoe
Wat ben ik blij dat ze al die 3verdieping flats daar gesloopt hebben zeg
Arnhem he! Das nog die ouderwetsche ons-kent-ons mentaliteit!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, we worden hier weggejaagd terwijl die Arnhemmers vaak zat in een Nijmegentopic komen, en dan wordt mijn post verwijderd?! Hypocrisie, wat ik je brom!
Je post was bagger, that's all. Hoe is het in ODW?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, we worden hier weggejaagd terwijl die Arnhemmers vaak zat in een Nijmegentopic komen, en dan wordt mijn post verwijderd?! Hypocrisie, wat ik je brom!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arnhem he! Das nog die ouderwetsche ons-kent-ons mentaliteit!
Mja okay, een beetje provocerend was 'ie wel bedoeld ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je post was bagger, that's all. Hoe is het in ODW?
Dat is doorgaans wat Mikkie zegt maar in het Nijmegenreeksgedoe laten ze dat wel staan!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je post was bagger, that's all. Hoe is het in ODW?
Ja daar gaan ook meer dan 100 posts per dag doorheen, daar valt het niet opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is doorgaans wat Mikkie zegt maar in het Nijmegenreeksgedoe laten ze dat wel staan!
Dan moet je maar naar Zuid komenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef ISoundLikeTheWind het volgende:
Ik woon op kamers in Arnhem, bevalt niet echt, stad stinkt ook naar uitlaatgassen bah!
zuid? waar is dat bij de han campus ongeveerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar Zuid komen![]()
Maar even serieus, wellicht heeft het weer van de afgelopen dagen er ook hevig aan bijgedragen. Geen wind, mistig, grauw, bewolkt...
Ik heb hier iig het raam van de slaapkamer alweer opengezet, lekker zonnetje en een beetje wind!
Arnhem-Zuidquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef ISoundLikeTheWind het volgende:
[..]
zuid? waar is dat bij de han campus ongeveer
dan zit ik dus bij noordquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Arnhem-Zuid
En volgens mij is de HAN alleen bij Presikhaaf, da's Noord
TipTop is beterquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef X-Cessive het volgende:
Sinds oktober vorig jaar woon ik in Arnhem (omg Sonsbeek), vind het een toffe stad!!!
Ga vaker nu dit topic ff bezoeken.
Owja, donerix is erg goed
He, dat ken ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Arnhem-Zuid
En volgens mij is de HAN alleen bij Presikhaaf, da's Noord
Hipquote:Plan voor trendy uitgaanswijkje voor homo's
ARNHEM - De exploitanten van Arnhemse homo-etablissementen als sauna Steamworks en café Capella hebben plannen voor een trendy homo-uitgaanswijk in Arnhem. De initiatiefnemers Arnold Dingemans van Steamworks en Ronnie Klop van Capello denken daarbij aan de zuidoostelijke hoek van Rijnboog.
Samen met andere geestverwanten willen ze een masterplan ontwikkelen voor de Arnhemse homohoreca. Gedacht wordt aan het oprichten van praatgroepen en het organiseren van evenementen, feesten en thema-bijeenkomsten.
Lees meer over de plannen in De Gelderlander van zaterdag.
In Arnhem natuurlijk..quote:
I'm in.quote:
Zat jij toevallig afgelopen zondagavond bij Pinocchio een pizza naar binnen te schuiven samen met een kale man?quote:
Haha nee, ik zat er wel toevallig de 16e op een Zaterdag. Met een man die toen nog haar op zijn hoofd hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zat jij toevallig afgelopen zondagavond bij Pinocchio een pizza naar binnen te schuiven samen met een kale man?
OK, ik zou zweren dat ik daar een fokster zag zitten en daar bovenop zou ik zweren dat jij dat was. Aangezien je ook in Arnhem woont zou het nog niet zo gek gedacht zijn, maar niet dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef tliciouz het volgende:
Haha nee, ik zat er wel toevallig de 16e op een Zaterdag. Met een man die toen nog haar op zijn hoofd had
Iemand heeft me gekloond!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, ik zou zweren dat ik daar een fokster zag zitten en daar bovenop zou ik zweren dat jij dat was. Aangezien je ook in Arnhem woont zou het nog niet zo gek gedacht zijn, maar niet dus.
Goh, waar zou dat geld toch voor nodig zijnquote:Lasten Arnhem stijgen sterkst
ARNHEM - Van alle grote gemeenten in Nederland verhoogt Arnhem dit jaar de woonlasten het meest. Dat constateert het Centrum voor Onderzoek van de Economie van de Lagere Overheden (COELO), onderdeel van de Rijksuniversiteit van Groningen. De onderzoekers hebben de woonlasten vergeleken van de 37 grootste gemeenten van Nederland.
Donderdag geeft de universiteit het onderzoeksrapport volledig vrij. Woensdag lekten de eerste gegevens uit. Daaruit blijkt dat de gemeenten hun woonlasten dit jaar met gemiddeld 0,6 procent verhogen.
Volgens het COELO stijgen de lasten in Arnhem het meest, met 5 procent. Nijmegen is volgens de onderzoekers de grootste daler onder de 37 grote gemeenten. Daar gaan de lasten met 7 procent omlaag.
In de vergelijking is gekeken naar de onroerendzaakbelasting (ozb), rioolbelasting en reinigingsheffing.
De stijging in Arnhem wordt vooral veroorzaakt door de verhoging van het rioolrecht. Deze stijging is volgens de onderzoekers de hoogste van Nederland. Door de verhoging komt Arnhem uit op 107 euro aan rioolrecht, landelijk gezien een gemiddeld bedrag.
De stijging zegt nog weinig over de positie die Arnhem landelijk inneemt op de lijst van dure en goedkopere gemeentes.
Arnhem stond, in tegenstelling tot Nijmegen, niet te boek als dure gemeente. In de Digitale Atlas van COELO, het overzicht van de woonlasten over 2009, nam Arnhem van alle 431 gemeentes plaats 85 in, met gemiddelde woonlasten van 598 euro voor een meerpersoonshouden. Nijmegen stond op plaats 232, met 661 euro.
Donderdag wordt bekend op welke plaats Arnhem dit jaar uitkomt. De onderzoekers van de Rijksuniversiteit Groningen verrichten het onderzoek elk jaar.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
[[[Lasten Arnhem stijgen sterkst]]]]
Goh, waar zou dat geld toch voor nodig zijn
Koop er maar een flesje wijn vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef Sally het volgende:
Het scheelde me overigens E 3,83Met heffingsrente erbij kreeg ik 4,50 terug op mijn rekening
![]()
Wie het kleine niet eert...
quote:
Hé kraak het eens niet zo af hier.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Pff, nogal ja!
Het is dat mijn vriend er woont, anders kwam ik er nooit
Het zal ook eens nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goh, waar zou dat geld toch voor nodig zijn
Plan dat dan na de 14e februariquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:23 schreef remlof het volgende:
Bosch gaat ergens in februari weer open en dan moeten we maar eens een arnhemmeet daar doen
Met donroyco.
Woon je dan al samen, dan? Want een Rottequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
28 feb lijkt me een geschikte datumDan heb ik toch niets te doen.
Ik woon niet samen maar ik mag toch wel met mijn vriendin mee als ik me gedraag lijkt mequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Woon je dan al samen, dan? Want een Rotterdammer op een Ernemmeet kan natuurlijk niet
vooral dat laatste is errug belangrijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik woon niet samen maar ik mag toch wel met mijn vriendin mee als ik me gedraag lijkt me
en dat zeg jij..............................................quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:55 schreef Sally het volgende:
[..]
vooral dat laatste is errug belangrijk
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
28 feb lijkt me een geschikte datumDan heb ik toch niets te doen.
Ik? Ik ben de voorkomendheid zelvequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en dat zeg jij..............................................
Mooie stad he!?!quote:
En wat moet jij in Arnhem, of zie je alleen het Gelredome van dichtbij?quote:
Dat is verre van mooi te noemen, vooral die bouwput van een CSquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mwah kom alleen op cs en in kronenburg.
Dan heb je geen (geen) goed beeld van Arnhem: een bouwval en een ghettowijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mwah kom alleen op cs en in kronenburg.
Heel Arnhem is of een bouwval of een ghettowijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan heb je geen (geen) goed beeld van Arnhem: een bouwval en een ghettowijk.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
En wat moet jij in Arnhem, of zie je alleen het Gelredome van dichtbij?
Woon jij in de chique burgermeesterwijk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef GimmeGore het volgende:
Hè gezellig, zaterdag komt er een demonstratie van de NVU voor de deur langs
Alweer? Wat moet dat tuig toch steeds in Arnhem?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef GimmeGore het volgende:
Hè gezellig, zaterdag komt er een demonstratie van de NVU voor de deur langs
Konstant Custers woont hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Alweer? Wat moet dat tuig toch steeds in Arnhem?
PVDA (en Groen Links, D66 en SP) roept op tot tegendemo.quote:De Nederlandse Volksunie bevestigt op haar website dat zij op zaterdag 30 januari a.s. in de Burgemeesterswijk en Sterrenberg een demonstratie loopt. Zij pleit voor de doodstraf voor pedofielen en gaat daarvoor 's middags tussen 13:00 uur en 17:00 uur de straat op. De route zal zijn:
- Burgemeestersplein (start)
- Lawick van Pabstraat,
- Izaak Evertslaan,
- Bakenbergseweg,
- van Heemstralaan,
- Zijpendaalseweg,
- Burgemeestersplein (einde).
De NVU verzoekt haar leden hakenkruizen, SS runen, vlaggen met opschriften e.d. thuis te laten. Ook het vermommen d.m.v. sjaals en/of capuchons is verboden. Blikjes en flesjes, maar ook gevechtshandschoenen, helmen, messen en andere scherpe voorwerpen zijn tijdens de demonstratie niet toegestaan.
De laatste keren dat de NVU in de wijk demonstreerde was in 2003 en 2007. Honderden agenten waren toen op de been om ongeregeldheden te voorkomen. Afgelopen week riep de PvdA haar leden op voor een tegendemonstratie. Het is te hopen dat iedereen het hoofd koel houdt.
Ben ik blij dat ik nu in Tha Ghetto woon danquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Konstant Custers woont hier.![]()
Ze gaan weer voor de gemeenteraad en hebben voldoende steunbetuigingen (>30) binnengehaald.
Brrr...
De focus van de demo ligt dit jaar op de doodstraf.
[..]
PVDA (en Groen Links, D66 en SP) roept op tot tegendemo.
Dat waren toch de CD?quote:
Voor mij één pot nat.quote:
Hoe verdeelder ze zijn hoe beter.quote:We kunnen dit jaar in Arnhem stemmen op twee extreemrechtste partijen.![]()
quote:De NVU wil trouwens engelstalige reclame in Arnhem verbieden,
dat verbaast me niksquote:schooluniformen verplicht stellen
quote:en de Mandela- en Sacharovbrug omdopen in Theo van Gogh- en en Pim Fortuyn-brug.
Ik zie op de site van de PVDA nergens dit verzoek aan haar leden staan?quote:De NVU verzoekt haar leden hakenkruizen, SS runen, vlaggen met opschriften e.d. thuis te laten. Ook het vermommen d.m.v. sjaals en/of capuchons is verboden. Blikjes en flesjes, maar ook gevechtshandschoenen, helmen, messen en andere scherpe voorwerpen zijn tijdens de demonstratie niet toegestaan.
nog ff, die maken het echt te gek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat waren toch de CD?
We kunnen dit jaar in Arnhem stemmen op twee extreemrechtste partijen.![]()
De NVU wil trouwens engelstalige reclame in Arnhem verbieden, schooluniformen verplicht stellen en de Mandela- en Sacharovbrug omdopen in Theo van Gogh- en en Pim Fortuyn-brug.
Oh please...quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De NVU wil trouwens engelstalige reclame in Arnhem verbieden, schooluniformen verplicht stellen en de Mandela- en Sacharovbrug omdopen in Theo van Gogh- en en Pim Fortuyn-brug.
Ja, nou zit er cola op mn beeldschermquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wieneke de Waard van Groen Links was het dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Was er trouwens vorig jaar niet een politica (van de SP ofzo) die haar beha moest inleveren ofzo?![]()
Eens kijken of ik daar nog wat van terug kan vinden...
En in de cel moet je je BH inleveren omdat ze bang zijn dat je je er anders mee ophangt ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wieneke de Waard van Groen Links was het dus.
Ze was opgepakt omdat ze geen ID-bewijs kon tonen en heeft de nacht in een cel doorgebracht.
Precies!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:18 schreef remlof het volgende:
En in de cel moet je je BH inleveren omdat ze bang zijn dat je je er anders mee ophangt ofzo?
De mooiste van het Oosten (in elk geval de meest spraakmakende)quote:
Constant Kusters! Fijne frispeer is dat, die zijn sporen behoorlijk verdiend heeft in het TON-gedachtengoed. Daar mag Rita met recht trots op zijn!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Adelante het volgende:
Heb je die kandidaten gezien?
[ afbeelding ]
Toch een bijzonder intelligente en welbespraakte man, bloedlink dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef Garisson72 het volgende:
Constant Kusters! Fijne frispeer is dat, die zijn sporen behoorlijk verdiend heeft in het TON-gedachtengoed. Daar mag Rita met recht trots op zijn!
Noackquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Adelante het volgende:
Boel opwinding ook over een geveltje in de binnenstad
Wat dacht je van het taalgebruik?quote:
quote:Via de link lees je wat ons doel,programma,CD nieuws, en nieuwsbrief is.
quote:Betaalbare woning aanbod !
quote:Geen subsidie voor all ondernemers, Ned:ondernemers eerst !
ok, ik hou al op...quote:Stop vreemdelingen stroom
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat dacht je van het taalgebruik?
[..]
[..]
[..]
[..]
ok, ik hou al op...
Ik zag ook ergens staan "klik op de linken"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat dacht je van het taalgebruik?
[..]
[..]
[..]
[..]
ok, ik hou al op...
Precies op tijd om te kunnen stemmen op óf de Cd, óf de NVU!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:49 schreef donthate het volgende:
Woont volgende week eindelijk weer in arnhem
Ehm ik zit niet zo in dat wie zijn die 2?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Precies op tijd om te kunnen stemmen op óf de Cd, óf de NVU!
Wie van de twee gaat het worden?
Kan een modje dit topic trouwens even verplaatsen naar POL?
Als je op een van die twee stemt, hoef je je koffers niet uit te pakken voorlopigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Ehm ik zit niet zo in dat wie zijn die 2?
Denk je alles gehad te hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:49 schreef donthate het volgende:
Woont volgende week eindelijk weer in arnhem
Heb jij heel Arnhem gehad?quote:
pfew, voelde me al achtergesteldquote:
Het duurde even voordat het kwartje viel...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Ik zag ook ergens staan "klik op de linken"
En dan verlaat je de mooiste stad van Nederland voor Arnhem?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef donthate het volgende:
[..]
Na woon deze week nog in nijmegen dus
Mooiste stad?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan verlaat je de mooiste stad van Nederland voor Arnhem?
Je bent niet wijsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Mooiste stad?Dit is de ergste tijd van mn leven zo dood hier
heb in de bijlmer nog fijner gewoond als hier in dat nijmegen en dat zegt volgens mij wel genoeg
Dukenburg?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:25 schreef donthate het volgende:
Mooiste stad?Dit is de ergste tijd van mn leven zo dood hier
heb in de bijlmer nog fijner gewoond als hier in dat nijmegen en dat zegt volgens mij wel genoeg
ZELF!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent niet wijswaar ergens in Nijmegen woon je?
en ik ben groot en stoer, dus kom maar op, nee ik kom niet bij jou, want met drie man kan niemand zich meer bewegen bij jou thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ben ook maar klein en onschuldig (hihi)
Die zitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en ik ben groot en stoer, dus kom maar op, nee ik kom niet bij jou, want met drie man kan niemand zich meer bewegen bij jou thuis
Ja dan kan je jezelf nog omdraaienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zitNee het valt best mee om voorlopig met z'n 2e mee te doen.
Idd, beter gaan ze terug naar hun eigen land!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij zijn de demonstranten van de NVU al in de stad, er zat me toch een partij blank schorem in de bus!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd, beter gaan ze terug naar hun eigen land!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zitNee het valt best mee om voorlopig met z'n 2e mee te doen.
Nou, het was een verschil van 40 graden toen ik hier aankwam (Schiphol), het regende en vandaag ligt er sneeuw.. Niet gelukt dusquote:
Welkom terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:19 schreef donroyco het volgende:
En ik ben weer back in Ernem, of ja, vanaf aankomende maandag
Dank je wel.quote:
WB don!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:19 schreef donroyco het volgende:
En ik ben weer back in Ernem, of ja, vanaf aankomende maandag
quote:ARNHEM (ANP) - Rond een demonstratie van de extreem rechtse Nederlandse Volks-Unie (NVU) in Arnhem zijn zaterdag 32 personen aangehouden. Dat meldde de politie, die met onder meer de mobiele eenheid en een helikopter aanwezig was om ongeregeldheden te voorkomen.
Tientallen aanhangers van de NVU trokken zaterdagmiddag door de Burgemeesterswijk in Arnhem-Noord. Zij eisten de doodstraf voor onder meer kinderverkrachters. In de wijk was een noodbevel van kracht om een botsing tussen NVU-leden en linkse actievoerders te voorkomen. De politie hield onder meer mensen aan omdat die geen identiteitsbewijs konden tonen.
Zaterdagochtend hielden tegenstanders van de NVU-betoging hun eigen demonstratie elders in Arnhem.
Ja, bijkomen in 't Zuidenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
WB don!
Ow en je moet eerst nog een paar dagen in quarantaine?
Volgens mij alle demonstrantenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:34 schreef neen het volgende:
Het was gezellig bij de demonstratie geloof ik
[..]
quote:Rijk heeft alleen nog zout voor snelwegen
Uitgegeven: 3 februari 2010 15:12
Laatst gewijzigd: 3 februari 2010 16:17
AMSTERDAM - Rijkswaterstaat heeft alleen nog zout voor de snelwegen. De leveringen aan provincies en gemeenten via het zoutloket worden gestaakt.
© NU.nl/Loes van de Zande
Het zouttekort is zover opgelopen dat ervoor wordt gekozen om alleen nog op snelwegen te strooien, zegt een woordvoerder woensdagmiddag.
Verschillende provincies en gemeenten hebben al aangegeven dat ze geen of nauwelijks strooizout over hebben. Tot nu toe konden ze extra zout krijgen bij de verschillende zoutloketten van Rijkswaterstaat, maar daar is het nu ook bijna op.
Pekelwater
Rijkswaterstaat wijst erop dat er ook andere strooimiddelen zijn voor de lokale overheden, zoals zand en pekelwater. Die middelen hebben echter nadelen: ze zijn duurder en belasten het milieu meer.
Bovendien verstopt zand de riolen en werken beide alternatieven minder goed tegen bevriezing van het wegdek.
Arnhem
De gemeente Arnhem raadt inwoners van de stad aan woensdagavond na half twaalf niet meer de weg op te gaan. Er is onvoldoende zout om de verwachte extreme gladheid te bestrijden, aldus de gemeente.
De Gelderse hoofdstad heeft nog slechts voorraad om woensdag in de avondspits de hoofdwegen en doorgaande fietspaden te strooien. Ook voor de ochtendspits van donderdag is nog zout om beperkt te kunnen strooien.
Het gevolg is wel dat de extreme gladheid in de nacht van woensdag op donderdag niet te bestrijden is, aldus het stadsbestuur.
© Novum
Wordt morgen ook weer lachen dan als het zout op isquote:Botsingen Nelson Mandelabrug
ARNHEM - Op de Nelson Mandelabrug in Arnhem hebben woensdagochtend enkele aanrijdingen plaatsgevonden. Diverse auto's reden daar in de vangrail. De linkerrijbaan was volgens een woordvoerder van de politie spiegelglad. De rijbaan is enige tijd afgezet.
De politie heeft de strooidienst van de gemeente Arnhem extra laten strooien. Er waren geen gewonden.
Na 3 maart, na 3 maart...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Moet dat niet Pim Fortuynbrug zijn?
Hoop het niet zeg..quote:
Op basis van deze overtuigingen is de kans groot dat je je thuis voelt bij één of meer van de volgende partijen:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef Bob-B het volgende:
Deze doet het al.
http://www.partijenwijzer.nl/
Gemaakt door dezelfde stichting als de stemwijzer
Dat www.partijenwijzer.nl is een algemene stemwijzer. Heb je niet veel aan als je wel of geen jachthaven wil in Arnhemquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Op basis van deze overtuigingen is de kans groot dat je je thuis voelt bij één of meer van de volgende partijen:
D66
Al sinds 1966 geen mening.
Hoewel de beschrijving die er ze baseren op mijn antwoorden wel heel goed klopt eigenlijk.
4d optiek vind ik altijd wel prettig, maar ze zijn niet goedkoop.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:05 schreef GimmeGore het volgende:
Christus, waar zijn de opticiens in Arnhem
het enige wat ik vond waren of klote zaken als hans anders, of zaken waar een montuur alleen al 400 euro kost
Een oogmeting is altijd gratis hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:05 schreef GimmeGore het volgende:
Christus, waar zijn de opticiens in Arnhem
het enige wat ik vond waren of klote zaken als hans anders, of zaken waar een montuur alleen al 400 euro kost
Ik heb m'n laatste bril bij Specsavers gehaald, die was toen (vorig jaar) de goedkoopste en had de leukste monturen, vond ik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:21 schreef GimmeGore het volgende:
dat ik nieuwe glazen nodig heb, kan ik zo ook wel vertellen,zonder oogmeting.
Heb je ze de vinger gegeven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef GimmeGore het volgende:
ow ja, en ik was vandaag bij Lens (ofzo, die op het hoekje van de steenstraat) en die vroegen dus 15 euro voor een oogmeting
quote:Arnhem weer goed in het zout
Zoutstrooier Tonny van Elferen bekijkt de voorraad zout in zijn strooiwagen. foto Marina Popova
ARNHEM - De gemeente Arnhem is weer gewapend voor een volgende aanval van de winter. Door het vriezende weer was de zoutvoorraad de afgelopen week tot een minimum geslonken. Donderdag kreeg de gemeente twee nieuwe ladingen zout en vandaag worden er nog eens vier verwacht.
Volgens een woordvoerder van de gemeente zijn de depots daarmee weer goed gevuld. Mocht het in het weekeinde opnieuw glad worden, dan kan er in de stad weer als vanouds gestrooid worden. Door het zouttekort had Arnhem begin deze week besloten tot een beperkt strooiregiem, waarbij alleen de gladheid op hoofdwegen, busbanen en de belangrijkste fietspaden nog bestreden werd.
Het gisteren en vandaag geleverde zout is niet afkomstig van Rijkswaterstaat, maar is gekocht op de vrije markt, onder meer bij Akzo. Omdat door de strenge winter in heel Europa de zoutprijs sterk is gestegen heeft Arnhem wel wat dieper in de buidel moeten tasten voor de zoutleveranties.
Ik kon voor 7,50 een klantenkaart kopen, dan was de oogmeting gratis en reparaties, het recht zetten van de bril ook en ik zou korting krijgen op glazen en monturen.quote:
Die met personeelsadvertenties in Comic Sans en als telefoonnummer 026- ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef GimmeGore het volgende:
ow ja, en ik was vandaag bij Lens (ofzo, die op het hoekje van de steenstraat) en die vroegen dus 15 euro voor een oogmeting
So hé, niet echt klantvriendelijk..quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef GimmeGore het volgende:
Welke richting zoek je?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef w00h00 het volgende:
Weet iemand nog een jong en innovatief bedrijf uit Arnhem waar ik terecht kan voor een stage plaats met mijn Marketing Management opleiding?
Ik zou als ik jou was eens contact opnemen met Marco Derksen van Marketingfacts / Upstream Media / Arnhem-Direct.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:33 schreef w00h00 het volgende:
Marketing/communicatie/crm afdeling.
Zal wel iets met de nieuwe moskee in Klarendal te maken hebben die door de gemeenteraad is afgeschoten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:17 schreef Pelgrim het volgende:
Is er een of andere demonstratie in de buurt van Velperpoort? Zie allemaal mensen met borden en ik hoor arabisch gebrabbel door een megaphone.
sowieso een stille tocht....steeds vaker om steeds minder boeiende zaken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
Een stille tocht met megafoon. Mkay.
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef Sally het volgende:
vanuit het besneeuwde Immenstadt im Allgäu!
vanuit de koude Kuipquote:Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef Sally het volgende:vanuit het besneeuwde Immenstadt im Allgäu!
is dat zo?quote:
en ik heb al zon hekel aan kouquote:Op maandag 8 februari 2010 10:11 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen!
Het blijft koud
[ afbeelding ]
@ Xiance: wat heb jij nou weer voor avatar gemaakt?
Ik zie het al, ik ga maar weer naar het warme noorden vanmiddag.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:11 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen!
Het blijft koud
[ afbeelding ]
@ Xiance: wat heb jij nou weer voor avatar gemaakt?
Jep, ijzige wind..quote:Op maandag 8 februari 2010 10:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
is dat zo?
hmz.. t ziet er ansich niet eens zo heel slecht uit
suc6!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:47 schreef tliciouz het volgende:
Oeh ik mag gaan solliciteren bij een pauper winkeltje in Arnhem.
Als je goed kijkt vind je er genoegquote:Op maandag 8 februari 2010 10:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
suc6!
Arnhem heeft toch heulegaar geen pauperwinkeltjes??
Woar?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:47 schreef tliciouz het volgende:
De Action of de knakenwinkel?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:47 schreef tliciouz het volgende:
Het klinkt al kutquote:Op maandag 8 februari 2010 11:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kuci Muci, naast maw volgens mij!
ik kom eigenlijk weinig buiten t centrumquote:Op maandag 8 februari 2010 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je goed kijkt vind je er genoegin dat winkeltje komen nogal veel kampers vind ik. Maar goed het lijkt me erg leuk!
Ja ik kwam er altijd om piercings te halen daar ken ik het van, maar er vaak kampers etc. Het glimt nogalquote:
vrij onuitspreekbaar ja..quote:
glim is opzich best goed..quote:Op maandag 8 februari 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik kwam er altijd om piercings te halen daar ken ik het van, maar er vaak kampers etc. Het glimt nogal
Ja maar 9 van de 10 sieraden zijn extreem grote dikke goud glimmende oorbellen! Van glim houd ik ook wel, wie nou niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
glim is opzich best goed..
ik schaar mezelf niet onder de kampers ofzo.. maar van een beetje glim hou ik wel
en dan vooral sieraden!
Ja hier om precies te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:21 schreef Adelante het volgende:
Zit dat op de Vijzelstraat? Ik ken het niet echt
Ikquote:Op maandag 8 februari 2010 11:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar 9 van de 10 sieraden zijn extreem grote dikke goud glimmende oorbellen! Van glim houd ik ook wel, wie nou niet?
Hij moet jou toch meenemen, wat maakt het dan uit wat het kostquote:Op maandag 8 februari 2010 11:34 schreef tliciouz het volgende:
Waar in Arnhem kun je nou lekker uit eten voor een niet al te duur bedrag? Valentine's day is coming.
McDonalds's met Valentijnsdag?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:37 schreef Xiance het volgende:
ik vind de macD altijd prima te doen![]()
maar of dat nou zo romantisch is...
ik ben al zo lang single.. ik ken die hele netiquette niet meerquote:
Hij betaald al veel te lang dingen voor me aangezien ik geen werk kon vinden. En waar zit dat?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij moet jou toch meenemen, wat maakt het dan uit wat het kost
Serieus? De Blauwe Hoek is wel erg lekker
Bij onze eerste date hebben we ook gegeten bij de macquote:
kijk! da's nou het valentijns idee!!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij betaald al veel te lang dingen voor me aangezien ik geen werk kon vinden. En waar zit dat?
[..]
ergens vind ik dat helemaal zo erg nog niet, zolang je het beide naar je zin hebt maakt het toch niks uit waar je eet?quote:Bij onze eerste date hebben we ook gegeten bij de mac
Op de Spijkerlaan, geloof het of niet, op de hoekquote:Op maandag 8 februari 2010 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij betaald al veel te lang dingen voor me aangezien ik geen werk kon vinden. En waar zit dat?
[..]
3gangenmenu bij Pinoccio voor 12,95quote:Op maandag 8 februari 2010 11:34 schreef tliciouz het volgende:
Waar in Arnhem kun je nou lekker uit eten voor een niet al te duur bedrag? Valentine's day is coming.
Bij die kuttent kom ik nooit meer. Waren er 2 weken geleden, smaakte helemaal nergens naar, kregen 2 botte messen en ze vroegen iedereen telkens om drinken en ons tafeltje sloegen ze steeds over.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
3gangenmenu bij Pinoccio voor 12,95
En niks van gezegd?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij die kuttent kom ik nooit meer. Waren er 2 weken geleden, smaakte helemaal nergens naar, kregen 2 botte messen en ze vroegen iedereen telkens om drinken en ons tafeltje sloegen ze steeds over.
Nee we wouden zo snel mogelijk weg om ons lekker te gaan bezattenquote:
Ja Jochem had een pizza calzone besteld maar daar zaten dingen in die er niet in hoordequote:Op maandag 8 februari 2010 18:17 schreef remlof het volgende:
Ik was er afgelopen zaterdag. Het eten was prima, maar de bediening kan beter idd.
Wij hadden dat el cheapo menu, maar de steak was gewoon goed. En de soep vooraf en het desert ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee we wouden zo snel mogelijk weg om ons lekker te gaan bezatten
[..]
Ja Jochem had een pizza calzone besteld maar daar zaten dingen in die er niet in hoorde
Ah okee, nou ja wij komen er in ieder geval niet meer.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij hadden dat el cheapo menu, maar de steak was gewoon goed. En de soep vooraf en het desert ook.
Schrijf een brief naar ze!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
Ik wou gewoon goed en goedkoop eten afgelopen zaterdag en dit was de beste deal in town![]()
Maar ik erger me er al jaren aan dat ze de naam fout gespeld hebben. Het hoort "pinocchio" te zijn, zoals zij het schrijven spreek je het uit als "pinotsjio" ipv "pinokkio"
Klopt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah okee, nou ja wij komen er in ieder geval niet meer.Terwijl het in Nijmegen echt een leuk restaurant is.
quote:
quote:
Je woont toch aan de goeie kant van de Waal tegenwoordig?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg Adelante, probeer je me nu dit topic uit te krijgen?
Ja, topic uit, bed inquote:Op maandag 8 februari 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg Adelante, probeer je me nu dit topic uit te krijgen?
Ja ik had nog gehoopt dat we alsnog iets meer richting de goede kant zouden gaan wonen, maar LasTeR zijn baan bevalt hem zo goed dat dat niet gaat gebeuren. Dus de komende jaren zit ik vast hier.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Je woont toch aan de goeie kant van de Waal tegenwoordig?
Met goedkeuring van Las is het een deal!quote:
Hij studeert toch ook/wel aan de HAN?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik had nog gehoopt dat we alsnog iets meer richting de goede kant zouden gaan wonen, maar LasTeR zijn baan bevalt hem zo goed dat dat niet gaat gebeuren. Dus de komende jaren zit ik vast hier.
shalaliquote:Met goedkeuring van Las is het een deal!
Al 3 jaar niet meer volgens mij, daar is hij mee gestopt, toen in Utrecht ook mee gestopt en nu werkt iequote:Op maandag 8 februari 2010 19:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij studeert toch ook/wel aan de HAN?
[..]
shalali
Echt waar? Ik dacht dat jullie net 18 waren ofzo, heb je dan al drie jaar studie er op zitten?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al 3 jaar niet meer volgens mij, daar is hij mee gestopt, toen in Utrecht ook mee gestopt en nu werkt ie
Jochem word dit jaar 21 en ik 20quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat jullie net 18 waren ofzo, heb je dan al drie jaar studie er op zitten?![]()
Klinkt bekendquote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al 3 jaar niet meer volgens mij, daar is hij mee gestopt, toen in Utrecht ook mee gestopt en nu werkt ie
Al vanaf de zomer!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Maar woon je nu in Arnhem of niet?
Op Plein 1944quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie je kan het wel! Nu nog geen verhuizen. Waar werk je?
Arnhem is altijd gezelligquote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef neen het volgende:
Arnhem net op het journaal vanwege de gezelligheid tussen extreem links en rechts
Ja daar moet ik binnenkort eens heenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hmmmm daar zit de Backstage, leuke kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |