En wat moet jij in Arnhem, of zie je alleen het Gelredome van dichtbij?quote:
Dat is verre van mooi te noemen, vooral die bouwput van een CSquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mwah kom alleen op cs en in kronenburg.
Dan heb je geen (geen) goed beeld van Arnhem: een bouwval en een ghettowijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mwah kom alleen op cs en in kronenburg.
Heel Arnhem is of een bouwval of een ghettowijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan heb je geen (geen) goed beeld van Arnhem: een bouwval en een ghettowijk.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
En wat moet jij in Arnhem, of zie je alleen het Gelredome van dichtbij?
Woon jij in de chique burgermeesterwijk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef GimmeGore het volgende:
Hè gezellig, zaterdag komt er een demonstratie van de NVU voor de deur langs
Alweer? Wat moet dat tuig toch steeds in Arnhem?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef GimmeGore het volgende:
Hè gezellig, zaterdag komt er een demonstratie van de NVU voor de deur langs
Konstant Custers woont hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Alweer? Wat moet dat tuig toch steeds in Arnhem?
PVDA (en Groen Links, D66 en SP) roept op tot tegendemo.quote:De Nederlandse Volksunie bevestigt op haar website dat zij op zaterdag 30 januari a.s. in de Burgemeesterswijk en Sterrenberg een demonstratie loopt. Zij pleit voor de doodstraf voor pedofielen en gaat daarvoor 's middags tussen 13:00 uur en 17:00 uur de straat op. De route zal zijn:
- Burgemeestersplein (start)
- Lawick van Pabstraat,
- Izaak Evertslaan,
- Bakenbergseweg,
- van Heemstralaan,
- Zijpendaalseweg,
- Burgemeestersplein (einde).
De NVU verzoekt haar leden hakenkruizen, SS runen, vlaggen met opschriften e.d. thuis te laten. Ook het vermommen d.m.v. sjaals en/of capuchons is verboden. Blikjes en flesjes, maar ook gevechtshandschoenen, helmen, messen en andere scherpe voorwerpen zijn tijdens de demonstratie niet toegestaan.
De laatste keren dat de NVU in de wijk demonstreerde was in 2003 en 2007. Honderden agenten waren toen op de been om ongeregeldheden te voorkomen. Afgelopen week riep de PvdA haar leden op voor een tegendemonstratie. Het is te hopen dat iedereen het hoofd koel houdt.
Ben ik blij dat ik nu in Tha Ghetto woon danquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Konstant Custers woont hier.![]()
Ze gaan weer voor de gemeenteraad en hebben voldoende steunbetuigingen (>30) binnengehaald.
Brrr...
De focus van de demo ligt dit jaar op de doodstraf.
[..]
PVDA (en Groen Links, D66 en SP) roept op tot tegendemo.
Dat waren toch de CD?quote:
Voor mij één pot nat.quote:
Hoe verdeelder ze zijn hoe beter.quote:We kunnen dit jaar in Arnhem stemmen op twee extreemrechtste partijen.![]()
quote:De NVU wil trouwens engelstalige reclame in Arnhem verbieden,
dat verbaast me niksquote:schooluniformen verplicht stellen
quote:en de Mandela- en Sacharovbrug omdopen in Theo van Gogh- en en Pim Fortuyn-brug.
Ik zie op de site van de PVDA nergens dit verzoek aan haar leden staan?quote:De NVU verzoekt haar leden hakenkruizen, SS runen, vlaggen met opschriften e.d. thuis te laten. Ook het vermommen d.m.v. sjaals en/of capuchons is verboden. Blikjes en flesjes, maar ook gevechtshandschoenen, helmen, messen en andere scherpe voorwerpen zijn tijdens de demonstratie niet toegestaan.
nog ff, die maken het echt te gek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat waren toch de CD?
We kunnen dit jaar in Arnhem stemmen op twee extreemrechtste partijen.![]()
De NVU wil trouwens engelstalige reclame in Arnhem verbieden, schooluniformen verplicht stellen en de Mandela- en Sacharovbrug omdopen in Theo van Gogh- en en Pim Fortuyn-brug.
Oh please...quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De NVU wil trouwens engelstalige reclame in Arnhem verbieden, schooluniformen verplicht stellen en de Mandela- en Sacharovbrug omdopen in Theo van Gogh- en en Pim Fortuyn-brug.
Ja, nou zit er cola op mn beeldschermquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wieneke de Waard van Groen Links was het dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Was er trouwens vorig jaar niet een politica (van de SP ofzo) die haar beha moest inleveren ofzo?![]()
Eens kijken of ik daar nog wat van terug kan vinden...
En in de cel moet je je BH inleveren omdat ze bang zijn dat je je er anders mee ophangt ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wieneke de Waard van Groen Links was het dus.
Ze was opgepakt omdat ze geen ID-bewijs kon tonen en heeft de nacht in een cel doorgebracht.
Precies!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:18 schreef remlof het volgende:
En in de cel moet je je BH inleveren omdat ze bang zijn dat je je er anders mee ophangt ofzo?
De mooiste van het Oosten (in elk geval de meest spraakmakende)quote:
Constant Kusters! Fijne frispeer is dat, die zijn sporen behoorlijk verdiend heeft in het TON-gedachtengoed. Daar mag Rita met recht trots op zijn!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Adelante het volgende:
Heb je die kandidaten gezien?
[ afbeelding ]
Toch een bijzonder intelligente en welbespraakte man, bloedlink dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef Garisson72 het volgende:
Constant Kusters! Fijne frispeer is dat, die zijn sporen behoorlijk verdiend heeft in het TON-gedachtengoed. Daar mag Rita met recht trots op zijn!
Noackquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:36 schreef Adelante het volgende:
Boel opwinding ook over een geveltje in de binnenstad
Wat dacht je van het taalgebruik?quote:
quote:Via de link lees je wat ons doel,programma,CD nieuws, en nieuwsbrief is.
quote:Betaalbare woning aanbod !
quote:Geen subsidie voor all ondernemers, Ned:ondernemers eerst !
ok, ik hou al op...quote:Stop vreemdelingen stroom
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat dacht je van het taalgebruik?
[..]
[..]
[..]
[..]
ok, ik hou al op...
Ik zag ook ergens staan "klik op de linken"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat dacht je van het taalgebruik?
[..]
[..]
[..]
[..]
ok, ik hou al op...
Precies op tijd om te kunnen stemmen op óf de Cd, óf de NVU!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:49 schreef donthate het volgende:
Woont volgende week eindelijk weer in arnhem
Ehm ik zit niet zo in dat wie zijn die 2?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Precies op tijd om te kunnen stemmen op óf de Cd, óf de NVU!
Wie van de twee gaat het worden?
Kan een modje dit topic trouwens even verplaatsen naar POL?
Als je op een van die twee stemt, hoef je je koffers niet uit te pakken voorlopigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Ehm ik zit niet zo in dat wie zijn die 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |