Precies op tijd om te kunnen stemmen op óf de Cd, óf de NVU!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:49 schreef donthate het volgende:
Woont volgende week eindelijk weer in arnhem
Ehm ik zit niet zo in dat wie zijn die 2?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Precies op tijd om te kunnen stemmen op óf de Cd, óf de NVU!
Wie van de twee gaat het worden?
Kan een modje dit topic trouwens even verplaatsen naar POL?
Als je op een van die twee stemt, hoef je je koffers niet uit te pakken voorlopigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Ehm ik zit niet zo in dat wie zijn die 2?
Denk je alles gehad te hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:49 schreef donthate het volgende:
Woont volgende week eindelijk weer in arnhem
Heb jij heel Arnhem gehad?quote:
pfew, voelde me al achtergesteldquote:
Het duurde even voordat het kwartje viel...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Ik zag ook ergens staan "klik op de linken"
En dan verlaat je de mooiste stad van Nederland voor Arnhem?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef donthate het volgende:
[..]
Na woon deze week nog in nijmegen dus
Mooiste stad?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan verlaat je de mooiste stad van Nederland voor Arnhem?
Je bent niet wijsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Mooiste stad?Dit is de ergste tijd van mn leven zo dood hier
heb in de bijlmer nog fijner gewoond als hier in dat nijmegen en dat zegt volgens mij wel genoeg
Dukenburg?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:25 schreef donthate het volgende:
Mooiste stad?Dit is de ergste tijd van mn leven zo dood hier
heb in de bijlmer nog fijner gewoond als hier in dat nijmegen en dat zegt volgens mij wel genoeg
ZELF!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent niet wijswaar ergens in Nijmegen woon je?
en ik ben groot en stoer, dus kom maar op, nee ik kom niet bij jou, want met drie man kan niemand zich meer bewegen bij jou thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ben ook maar klein en onschuldig (hihi)
Die zitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en ik ben groot en stoer, dus kom maar op, nee ik kom niet bij jou, want met drie man kan niemand zich meer bewegen bij jou thuis
Ja dan kan je jezelf nog omdraaienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zitNee het valt best mee om voorlopig met z'n 2e mee te doen.
Idd, beter gaan ze terug naar hun eigen land!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij zijn de demonstranten van de NVU al in de stad, er zat me toch een partij blank schorem in de bus!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd, beter gaan ze terug naar hun eigen land!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |