quote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef Bob-B het volgende:
is daarmee de tweede stad van de provincie Gelderland.
quote:
Daaromquote:Op zondag 17 januari 2010 19:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Huh.![]()
De LP was toch van Dagoduck?
En was dat niet een nekker?
Nekkers moeten... eh ODW blijven.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Huh.![]()
De LP was toch van Dagoduck?
En was dat niet een nekker?
letterlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfquote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef GimmeGore het volgende:
hè, blij dat ik weer thuis ben.
Wat een kut stad is Rotterdam toch ook
quote:
Pff, nogal ja!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef GimmeGore het volgende:
hè, blij dat ik weer thuis ben.
Wat een kut stad is Rotterdam toch ook
Kook!quote:
De Cinemec in Ede: http://www.cinemec.nl/00/cinemec/2_23/film/30/1237/Avatar_3D.htmlquote:Op maandag 18 januari 2010 23:12 schreef GimmeGore het volgende:
Waar kon je in de buurt ook al weer avatar in 3D zien? (te lui om te zoeken)
huh kom jij uit ernem?quote:
Driel-Oostquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:11 schreef Remco026 het volgende:
Schuytgraaf is geen Arnhem Zuid, maar een slap aanhangsel
Das prima, maar even niet als ik moet fietsenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:22 schreef remlof het volgende:
Die verrekte bulten maken Arnhem nu net anders dan elke andere platte Nederlandse stad
Ga eens weg met die UI van je, ik krijg er zin in chocolade vanquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:09 schreef remlof het volgende:
Geef mij maar Klarendal, da's mooier dan Arnhem Zuid...
En wat een hoop sappig ernemsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een hoop bekende gezichten in dat filmpje.
Sorry, wil gewoon graag het arnhemse nieuws volgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ga eens weg met die UI van je, ik krijg er zin in chocolade van
He buurtgenoot!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:32 schreef clockcable het volgende:
[ afbeelding ]
Malburgen Oostside jij weet zelluf jonge dampoe
Wat ben ik blij dat ze al die 3verdieping flats daar gesloopt hebben zeg
Arnhem he! Das nog die ouderwetsche ons-kent-ons mentaliteit!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, we worden hier weggejaagd terwijl die Arnhemmers vaak zat in een Nijmegentopic komen, en dan wordt mijn post verwijderd?! Hypocrisie, wat ik je brom!
Je post was bagger, that's all. Hoe is het in ODW?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, we worden hier weggejaagd terwijl die Arnhemmers vaak zat in een Nijmegentopic komen, en dan wordt mijn post verwijderd?! Hypocrisie, wat ik je brom!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arnhem he! Das nog die ouderwetsche ons-kent-ons mentaliteit!
Mja okay, een beetje provocerend was 'ie wel bedoeld ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je post was bagger, that's all. Hoe is het in ODW?
Dat is doorgaans wat Mikkie zegt maar in het Nijmegenreeksgedoe laten ze dat wel staan!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je post was bagger, that's all. Hoe is het in ODW?
Ja daar gaan ook meer dan 100 posts per dag doorheen, daar valt het niet opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is doorgaans wat Mikkie zegt maar in het Nijmegenreeksgedoe laten ze dat wel staan!
Dan moet je maar naar Zuid komenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef ISoundLikeTheWind het volgende:
Ik woon op kamers in Arnhem, bevalt niet echt, stad stinkt ook naar uitlaatgassen bah!
zuid? waar is dat bij de han campus ongeveerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar Zuid komen![]()
Maar even serieus, wellicht heeft het weer van de afgelopen dagen er ook hevig aan bijgedragen. Geen wind, mistig, grauw, bewolkt...
Ik heb hier iig het raam van de slaapkamer alweer opengezet, lekker zonnetje en een beetje wind!
Arnhem-Zuidquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef ISoundLikeTheWind het volgende:
[..]
zuid? waar is dat bij de han campus ongeveer
dan zit ik dus bij noordquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Arnhem-Zuid
En volgens mij is de HAN alleen bij Presikhaaf, da's Noord
TipTop is beterquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef X-Cessive het volgende:
Sinds oktober vorig jaar woon ik in Arnhem (omg Sonsbeek), vind het een toffe stad!!!
Ga vaker nu dit topic ff bezoeken.
Owja, donerix is erg goed
He, dat ken ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Arnhem-Zuid
En volgens mij is de HAN alleen bij Presikhaaf, da's Noord
Hipquote:Plan voor trendy uitgaanswijkje voor homo's
ARNHEM - De exploitanten van Arnhemse homo-etablissementen als sauna Steamworks en café Capella hebben plannen voor een trendy homo-uitgaanswijk in Arnhem. De initiatiefnemers Arnold Dingemans van Steamworks en Ronnie Klop van Capello denken daarbij aan de zuidoostelijke hoek van Rijnboog.
Samen met andere geestverwanten willen ze een masterplan ontwikkelen voor de Arnhemse homohoreca. Gedacht wordt aan het oprichten van praatgroepen en het organiseren van evenementen, feesten en thema-bijeenkomsten.
Lees meer over de plannen in De Gelderlander van zaterdag.
In Arnhem natuurlijk..quote:
I'm in.quote:
Zat jij toevallig afgelopen zondagavond bij Pinocchio een pizza naar binnen te schuiven samen met een kale man?quote:
Haha nee, ik zat er wel toevallig de 16e op een Zaterdag. Met een man die toen nog haar op zijn hoofd hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zat jij toevallig afgelopen zondagavond bij Pinocchio een pizza naar binnen te schuiven samen met een kale man?
OK, ik zou zweren dat ik daar een fokster zag zitten en daar bovenop zou ik zweren dat jij dat was. Aangezien je ook in Arnhem woont zou het nog niet zo gek gedacht zijn, maar niet dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef tliciouz het volgende:
Haha nee, ik zat er wel toevallig de 16e op een Zaterdag. Met een man die toen nog haar op zijn hoofd had
Iemand heeft me gekloond!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, ik zou zweren dat ik daar een fokster zag zitten en daar bovenop zou ik zweren dat jij dat was. Aangezien je ook in Arnhem woont zou het nog niet zo gek gedacht zijn, maar niet dus.
Goh, waar zou dat geld toch voor nodig zijnquote:Lasten Arnhem stijgen sterkst
ARNHEM - Van alle grote gemeenten in Nederland verhoogt Arnhem dit jaar de woonlasten het meest. Dat constateert het Centrum voor Onderzoek van de Economie van de Lagere Overheden (COELO), onderdeel van de Rijksuniversiteit van Groningen. De onderzoekers hebben de woonlasten vergeleken van de 37 grootste gemeenten van Nederland.
Donderdag geeft de universiteit het onderzoeksrapport volledig vrij. Woensdag lekten de eerste gegevens uit. Daaruit blijkt dat de gemeenten hun woonlasten dit jaar met gemiddeld 0,6 procent verhogen.
Volgens het COELO stijgen de lasten in Arnhem het meest, met 5 procent. Nijmegen is volgens de onderzoekers de grootste daler onder de 37 grote gemeenten. Daar gaan de lasten met 7 procent omlaag.
In de vergelijking is gekeken naar de onroerendzaakbelasting (ozb), rioolbelasting en reinigingsheffing.
De stijging in Arnhem wordt vooral veroorzaakt door de verhoging van het rioolrecht. Deze stijging is volgens de onderzoekers de hoogste van Nederland. Door de verhoging komt Arnhem uit op 107 euro aan rioolrecht, landelijk gezien een gemiddeld bedrag.
De stijging zegt nog weinig over de positie die Arnhem landelijk inneemt op de lijst van dure en goedkopere gemeentes.
Arnhem stond, in tegenstelling tot Nijmegen, niet te boek als dure gemeente. In de Digitale Atlas van COELO, het overzicht van de woonlasten over 2009, nam Arnhem van alle 431 gemeentes plaats 85 in, met gemiddelde woonlasten van 598 euro voor een meerpersoonshouden. Nijmegen stond op plaats 232, met 661 euro.
Donderdag wordt bekend op welke plaats Arnhem dit jaar uitkomt. De onderzoekers van de Rijksuniversiteit Groningen verrichten het onderzoek elk jaar.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
[[[Lasten Arnhem stijgen sterkst]]]]
Goh, waar zou dat geld toch voor nodig zijn
Koop er maar een flesje wijn vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef Sally het volgende:
Het scheelde me overigens E 3,83Met heffingsrente erbij kreeg ik 4,50 terug op mijn rekening
![]()
Wie het kleine niet eert...
quote:
Hé kraak het eens niet zo af hier.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Pff, nogal ja!
Het is dat mijn vriend er woont, anders kwam ik er nooit
Het zal ook eens nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goh, waar zou dat geld toch voor nodig zijn
Plan dat dan na de 14e februariquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:23 schreef remlof het volgende:
Bosch gaat ergens in februari weer open en dan moeten we maar eens een arnhemmeet daar doen
Met donroyco.
Woon je dan al samen, dan? Want een Rottequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
28 feb lijkt me een geschikte datumDan heb ik toch niets te doen.
Ik woon niet samen maar ik mag toch wel met mijn vriendin mee als ik me gedraag lijkt mequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Woon je dan al samen, dan? Want een Rotterdammer op een Ernemmeet kan natuurlijk niet
vooral dat laatste is errug belangrijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik woon niet samen maar ik mag toch wel met mijn vriendin mee als ik me gedraag lijkt me
en dat zeg jij..............................................quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:55 schreef Sally het volgende:
[..]
vooral dat laatste is errug belangrijk
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
28 feb lijkt me een geschikte datumDan heb ik toch niets te doen.
Ik? Ik ben de voorkomendheid zelvequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en dat zeg jij..............................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |