quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arnhem he! Das nog die ouderwetsche ons-kent-ons mentaliteit!
Mja okay, een beetje provocerend was 'ie wel bedoeld ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je post was bagger, that's all. Hoe is het in ODW?
Dat is doorgaans wat Mikkie zegt maar in het Nijmegenreeksgedoe laten ze dat wel staan!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je post was bagger, that's all. Hoe is het in ODW?
Ja daar gaan ook meer dan 100 posts per dag doorheen, daar valt het niet opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is doorgaans wat Mikkie zegt maar in het Nijmegenreeksgedoe laten ze dat wel staan!
Dan moet je maar naar Zuid komenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef ISoundLikeTheWind het volgende:
Ik woon op kamers in Arnhem, bevalt niet echt, stad stinkt ook naar uitlaatgassen bah!
zuid? waar is dat bij de han campus ongeveerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar Zuid komen![]()
Maar even serieus, wellicht heeft het weer van de afgelopen dagen er ook hevig aan bijgedragen. Geen wind, mistig, grauw, bewolkt...
Ik heb hier iig het raam van de slaapkamer alweer opengezet, lekker zonnetje en een beetje wind!
Arnhem-Zuidquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef ISoundLikeTheWind het volgende:
[..]
zuid? waar is dat bij de han campus ongeveer
dan zit ik dus bij noordquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Arnhem-Zuid
En volgens mij is de HAN alleen bij Presikhaaf, da's Noord
TipTop is beterquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef X-Cessive het volgende:
Sinds oktober vorig jaar woon ik in Arnhem (omg Sonsbeek), vind het een toffe stad!!!
Ga vaker nu dit topic ff bezoeken.
Owja, donerix is erg goed
He, dat ken ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Arnhem-Zuid
En volgens mij is de HAN alleen bij Presikhaaf, da's Noord
Hipquote:Plan voor trendy uitgaanswijkje voor homo's
ARNHEM - De exploitanten van Arnhemse homo-etablissementen als sauna Steamworks en café Capella hebben plannen voor een trendy homo-uitgaanswijk in Arnhem. De initiatiefnemers Arnold Dingemans van Steamworks en Ronnie Klop van Capello denken daarbij aan de zuidoostelijke hoek van Rijnboog.
Samen met andere geestverwanten willen ze een masterplan ontwikkelen voor de Arnhemse homohoreca. Gedacht wordt aan het oprichten van praatgroepen en het organiseren van evenementen, feesten en thema-bijeenkomsten.
Lees meer over de plannen in De Gelderlander van zaterdag.
In Arnhem natuurlijk..quote:
I'm in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |