Driel-Oostquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:11 schreef Remco026 het volgende:
Schuytgraaf is geen Arnhem Zuid, maar een slap aanhangsel
Das prima, maar even niet als ik moet fietsenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:22 schreef remlof het volgende:
Die verrekte bulten maken Arnhem nu net anders dan elke andere platte Nederlandse stad
Ga eens weg met die UI van je, ik krijg er zin in chocolade vanquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:09 schreef remlof het volgende:
Geef mij maar Klarendal, da's mooier dan Arnhem Zuid...
En wat een hoop sappig ernemsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een hoop bekende gezichten in dat filmpje.
Sorry, wil gewoon graag het arnhemse nieuws volgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ga eens weg met die UI van je, ik krijg er zin in chocolade van
He buurtgenoot!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:32 schreef clockcable het volgende:
[ afbeelding ]
Malburgen Oostside jij weet zelluf jonge dampoe
Wat ben ik blij dat ze al die 3verdieping flats daar gesloopt hebben zeg
Arnhem he! Das nog die ouderwetsche ons-kent-ons mentaliteit!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, we worden hier weggejaagd terwijl die Arnhemmers vaak zat in een Nijmegentopic komen, en dan wordt mijn post verwijderd?! Hypocrisie, wat ik je brom!
Je post was bagger, that's all. Hoe is het in ODW?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, we worden hier weggejaagd terwijl die Arnhemmers vaak zat in een Nijmegentopic komen, en dan wordt mijn post verwijderd?! Hypocrisie, wat ik je brom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |