Klopt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah okee, nou ja wij komen er in ieder geval niet meer.Terwijl het in Nijmegen echt een leuk restaurant is.
quote:
quote:
Je woont toch aan de goeie kant van de Waal tegenwoordig?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg Adelante, probeer je me nu dit topic uit te krijgen?
Ja, topic uit, bed inquote:Op maandag 8 februari 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg Adelante, probeer je me nu dit topic uit te krijgen?
Ja ik had nog gehoopt dat we alsnog iets meer richting de goede kant zouden gaan wonen, maar LasTeR zijn baan bevalt hem zo goed dat dat niet gaat gebeuren. Dus de komende jaren zit ik vast hier.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Je woont toch aan de goeie kant van de Waal tegenwoordig?
Met goedkeuring van Las is het een deal!quote:
Hij studeert toch ook/wel aan de HAN?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik had nog gehoopt dat we alsnog iets meer richting de goede kant zouden gaan wonen, maar LasTeR zijn baan bevalt hem zo goed dat dat niet gaat gebeuren. Dus de komende jaren zit ik vast hier.
shalaliquote:Met goedkeuring van Las is het een deal!
Al 3 jaar niet meer volgens mij, daar is hij mee gestopt, toen in Utrecht ook mee gestopt en nu werkt iequote:Op maandag 8 februari 2010 19:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij studeert toch ook/wel aan de HAN?
[..]
shalali
Echt waar? Ik dacht dat jullie net 18 waren ofzo, heb je dan al drie jaar studie er op zitten?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al 3 jaar niet meer volgens mij, daar is hij mee gestopt, toen in Utrecht ook mee gestopt en nu werkt ie
Jochem word dit jaar 21 en ik 20quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat jullie net 18 waren ofzo, heb je dan al drie jaar studie er op zitten?![]()
Klinkt bekendquote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al 3 jaar niet meer volgens mij, daar is hij mee gestopt, toen in Utrecht ook mee gestopt en nu werkt ie
Al vanaf de zomer!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Maar woon je nu in Arnhem of niet?
Op Plein 1944quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie je kan het wel! Nu nog geen verhuizen. Waar werk je?
Arnhem is altijd gezelligquote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef neen het volgende:
Arnhem net op het journaal vanwege de gezelligheid tussen extreem links en rechts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |