Jij komt alleen maar aan TVP posten toequote:
Ik moet straks mn boek ook maar even openslaan voor Omzetbelasting. Niet dat het zo moeilijk is, maar hey ik wil wel een voldoende halen donderdagquote:Op zondag 17 januari 2010 12:28 schreef Maharbal het volgende:
Ik studeer nu non stop, dus veel meer wordt het niet.
Gisternacht om 2:15 vertrokken uit Groningen...toen het dus al zo hard sneeuwde en er amper gestrooid was. Gemiddeld rond de 80 km/u op de snelweg gereden denk ik. Ik was iig 3:15 pas thuis.
Altijd handigquote:Op zondag 17 januari 2010 12:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moet straks mn boek ook maar even openslaan voor Omzetbelasting. Niet dat het zo moeilijk is, maar hey ik wil wel een voldoende halen donderdag
Wij hebben 2 grote tentamenperiodes (en 2 kleine waar je vaak 1 of 2 tentamens, een tussentoets of helemaal niets hebt).quote:Op zondag 17 januari 2010 12:52 schreef justmattie het volgende:
Het is verspreid over periode's. Wij hebben 4 periode's van 10 weken in een schooljaar. Dus dan valt het aantal toetsen dat je moet doen om de 10 weken ineens wel weer mee toch
Dat is een nadeel ja, je moet dan veel meer leren. Deze periode volg ik officieel maar 2 vakken op vrijdag, maar omdat ik donderdags vrij ben van stage volg ik dan nog 2 extra vakken. Des te sneller kan ik weer centen verdienenquote:Op zondag 17 januari 2010 12:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wij hebben 2 grote tentamenperiodes (en 2 kleine waar je vaak 1 of 2 tentamens, een tussentoets of helemaal niets hebt).
edit: Ik zou blij zijn met boeken van 300. Het is hier zo erg geworden dat ik al blij ben als een boek maar 500 pagina's heeft.
Ik volgde officieel ook maar 3 vakken vorige periode (maar in mijn geval dus meer), het zijn alleen vakken die langer (groter) duren etc, bijna allemaal een week of 12.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is een nadeel ja, je moet dan veel meer leren. Deze periode volg ik officieel maar 2 vakken op vrijdag, maar omdat ik donderdags vrij ben van stage volg ik dan nog 2 extra vakken. Des te sneller kan ik weer centen verdienen
Wie gaat er nou naar Hoerenveen toequote:
Dan gaat de E30 op z'n smoelquote:
NIET IS ZO MOOI ALS DIE CLUB INT GEEL BLAUWquote:Op zondag 17 januari 2010 12:59 schreef neen het volgende:
2 kleuren geel blauw, 2 kleuren geel blauw
Volgende week misschien de wedstrijd naar zondag las ikquote:Op zondag 17 januari 2010 13:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
NIET IS ZO MOOI ALS DIE CLUB INT GEEL BLAUW
Tegen Veendam ja, ik hoop het nietquote:Op zondag 17 januari 2010 13:03 schreef neen het volgende:
[..]
Volgende week misschien de wedstrijd naar zondag las ik
Goed punt!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar Hoerenveen toe_!
quote:
quote:
"Dat heb ik geweten ja"quote:Op zondag 17 januari 2010 13:18 schreef justmattie het volgende:
[..]![]()
''Ja ze werken 36 uur''
En dan die crackhoer er ook naast
Hij heeft niet zo'n elektrische kar volgens mijquote:Op zondag 17 januari 2010 13:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Reed die kerel daar niet af en toe in z'n electrisch karretje rond?
Succes. Ik moet ook even mn boek open gaan slaanquote:
Economie, Biotiekquote:
En wat kun je worden als je het diploma hebt behaaldquote:Op zondag 17 januari 2010 17:20 schreef neen het volgende:
[..]
Economie, Biotiek, Abiotiek, Duurzaamheid, Bier drinken, Wiskunde, nog iets
Barman die zeer snel de prijzen kan berekenen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
En wat kun je worden als je het diploma hebt behaald
Alcoholistquote:Op zondag 17 januari 2010 17:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
En wat kun je worden als je het diploma hebt behaald
Daar heb je toch geen biologische vakken voor nodigquote:Op zondag 17 januari 2010 17:23 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Barman die zeer snel de prijzen kan berekenen.
En dan kun je met je ouders in Bierhuis Lampie zittenquote:
Had ik al eens verteld dat mijn buurvrouw ex-eigenaar van de Bottelier isquote:Op zondag 17 januari 2010 17:48 schreef Ensaf het volgende:
Ben trouwens laatst weer wat kroegen van het lijst bij langs geweest. Ik noem een Café Stars en De Bottelier.
Op zich is het soms wel leukquote:Op zondag 17 januari 2010 22:36 schreef Sodeju het volgende:
Gister naar Shooters geweest, blijft echt een kut tent hoor.
Ging niet van harte? Hoe vind je het resultaat?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:42 schreef Maharbal het volgende:
Kolere, die veren zitten er onder.
Nu weer verder studeren.
Haha, nou ben er echt nog geen uur geweest denk ik, daarna lekker bij toet anch amon shoarma gegetenquote:
De laatste keer dat wij er waren gingen we weg toen de TL's aan gingenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:44 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Haha, nou ben er echt nog geen uur geweest denk ik, daarna lekker bij toet anch amon shoarma gegeten
Jawel, het resultaat is ook wel mooi. Het duurde alleen wat langer omdat de draagarm rechtsvoor er geen zin in had. Daar kwam een grote hamer en veel geweld aan te pasquote:Op zondag 17 januari 2010 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ging niet van harte? Hoe vind je het resultaat?
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef neen het volgende:
Je had wel ff op je broek mogen letten voordat je op de foto ging.
Dit vind ik niet normaal.
Yep, nieuwe veren. Je zag al wel meteen resultaat, maar hij gaat inderdaad nog een beetje inzakken. Ik kan nu NOG sneller door bochten, maar qua stugheid valt het me heel erg mee. Ik merk vooralsnog vrij weinig tot geen verschil met de vorige M-tech II veren.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef justmattie het volgende:
Die klauwen zitten altijd goed vastBij mijn E36 was dat ook zo. Maar dood spul is je nooit de baas
Zijn het nieuwe veren die je eronder hebt gezet? Ze moeten vaak nog wat doorzakken he dus resultaat zie je niet altijd gelijk. Rijdt het ook beter/stugger?
O dat was 't, ik was inderdaad vergeten m'n jas wat omhoog te halen zodat je het BB randje kon zien!quote:
M-Tech onderstel roeleert sowieso alquote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yep, nieuwe veren. Je zag al wel meteen resultaat, maar hij gaat inderdaad nog een beetje inzakken. Ik kan nu NOG sneller door bochten, maar qua stugheid valt het me heel erg mee. Ik merk vooralsnog vrij weinig tot geen verschil met de vorige M-tech II veren.
Mooiboy.
M'n huisgenoten lachen je uitquote:Op zondag 17 januari 2010 22:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O dat was 't, ik was inderdaad vergeten m'n jas wat omhoog te halen zodat je het BB randje kon zien!
Ik zal zorgen dat ik volgende keer beter oplet, dan kan ik ook meteen het internationale peace-teken voor m'n gezicht houden op de foto.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef neen het volgende:
[..]
M'n huisgenoten lachen je uit
"geen echte Bjorn Borg, WAT EEN HOMO"
Mijn qudows krijg jequote:Op zondag 17 januari 2010 22:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik volgende keer beter oplet, dan kan ik ook meteen het internationale peace-teken voor m'n gezicht houden op de foto.
Het is dus een echte BB.
Had ik net afgedaan omdat ie zo laag voorover hing dat ik m'n remklauw niet kon zienquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zonder veters nog wel!
Teringlijers, het gaat daar om m'n remklauw actie!
Wel een echte Nike of NY petquote:Op zondag 17 januari 2010 23:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Had ik net afgedaan omdat ie zo laag voorover hing dat ik m'n remklauw niet kon zien.
En nu ga ik even douchen, echte hipperts dragen hun BB nooit langer dan 10 uur achter elkaar, dus even een nieuwe.
Helaas niet. Waar kan ik die halen?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:20 schreef neen het volgende:
Ook niet met een grote gouden sticker erop?
Vroegah haalde ik daar wel eens broekenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef neen het volgende:
O javette Karl Kani hebben ze daar ook
Dat is mijn style jwzellug
Drie keer niks als je het mij vraagt.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Zulks droeg ik nog wel eens als ik te lui ben om m'n haar te doen.
Het is natuurlijk niets vergeleken met een goed paar KK Jeansquote:Op zondag 17 januari 2010 23:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Drie keer niks als je het mij vraagt.
Dat is vette shizzle natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef neen het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niets vergeleken met een goed paar KK Jeans
[ afbeelding ]
Dat is voor bazen jaquote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef Ensaf het volgende:
Behalve voor Justmattie natuurlijk, met z'n 50-posts-op-één-pagina
En dat bij gemiddeld 16 per dag.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
37. 132 justmattiehet is weer mooi geweest dit weekend
Ik ga ook pitten
Ben ergens half 2008 even gestopt hier met posten, en half 2009 weer eens begonnenquote:
Oeh, ik ben baas.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is voor bazen jaEchte bikkels hebben 300 achter elkaar. Maar zo ver gevorderd ben ik nog niet
37. 132 justmattiehet is weer mooi geweest dit weekend
Ik ga ook pitten
Zelfde hoor, postte toen echt bijna nooit iets.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:40 schreef Sodeju het volgende:
Ik sta echt vanaf 2005 al geregistreerd, maar ben nu pas begonnen met posten.
Laatbloeiertje ofzo
Pfft ben 1 keer geweest was karaoke avond, paar maten moesten en zouden mij het podium opkrijgen, ik zei alleen als ze dat tyfus nummer hebben van Christina Aquilera - Genie in a botle(dacht hebben ze vast niet) Hadden ze die wel verdomme! Kon ik er niet meer onderuit haha.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:36 schreef Sodeju het volgende:
Gister naar Shooters geweest, blijft echt een kut tent hoor.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Pfft ben 1 keer geweest was karaoke avond, paar maten moesten en zouden mij het podium opkrijgen, ik zei alleen als ze dat tyfus nummer hebben van Christina Aquilera - Genie in a botle(dacht hebben ze vast niet) Hadden ze die wel verdomme! Kon ik er niet meer onderuit haha.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:17 schreef Sodeju het volgende:
[..]!!
Bedoel jij Scooters niet trouwens?
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met dit: De 300 posts staan bovenaan, dan de 50, de 25 en als laatste de mods
Dan moet ik daar, als die-hard cambuur fan, natuurlijk ook weer even kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef neen het volgende:
Spitsuur in het Leeuwarden topic.
Cambuur gaat vrijdag gewoon door
Had ik zondag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Maharbal het volgende:
Nee, gegeten bij vrienden.
"Ruikt dit vlees nog goed?"
Ik: "Ah jawel man, nog redelijk. Gewoon bakken die bende".
Dat was zaterdagavond.
Haha, dat was ook het argument bij ons.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Had ik zondag.
"Dit gehakt is houdbaar tot november 2009"
"Ah juh ken nog wel, komt toch uit de vriezer"
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Had ik zondag.
"Dit gehakt is houdbaar tot november 2009"
"Ah juh ken nog wel, komt toch uit de vriezer"
Bescherming voor de netvliezen van andere mensen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef neen het volgende:
Ja das lachen, draag ik die BB op m'n hoofd als bescherming.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bescherming voor de netvliezen van andere mensen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bescherming voor de netvliezen van andere mensen?
quote:Korting op de cd "Genot" van Ricky!
19-01-2010
Speciaal voor seizoenkaarthouders heeft SC Cambuur een speciale actie.
Als seizoenkaarthouder krijgt u ruim 15% korting op de cd ‘Genot’ van Ricky.
De cd kunt u verkrijgen bij de administratie van het Cambuur stadion. Op vertoon van uw seizoenkaart krijgt u ruim 15% korting. De cd kost normaal ¤ 6,90 en voor u als seizoenkaarthouder is de speciale prijs ¤ 5,50.
De actie loopt tot 2 april 2010.
Wat een bullshit stond er dus vorige week in de krantquote:Vrouw niet over balkon gegooid
LC | Gepubliceerd op 19 januari 2010, 13:25
Laatst bijgewerkt op 19 januari 2010, 18:35
LEEUWARDEN -
De vrouw die vorige week donderdagavond werd verwond in de Droppingsstraat, blijkt toch niet van het balkon te zijn gegooid, zoals de politie aanvankelijk meldde.
Ook was ze niet de vriendin van de 32-jarige man die even later werd aangehouden, maar de zus van de vriendin. Dit is gebleken nadat verschillende betrokkenen zijn gehoord.
De man had ruzie gekregen met zijn inmiddels ex-vriendin en gooide haar spullen, zoals een fiets en een tuinstoel, over het balkon. De zus van de ex werd daardoor geraakt en hield er enkele hoofdwonden aan over.
Ziet er toch niet uitquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:00 schreef Sodeju het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ie dan he! De held.
Bij cambuur kunnen ze alleen maar rellen als ze verliezen...quote:
Je faalt helaasquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Bij cambuur kunnen ze alleen maar rellen als ze verliezen...Cambuur
SC Heerenveen speelt ook nog beter voetbal hoor, anders zitten ze niet in de eredivisie
Laten we die discussie maar niet voeren iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:48 schreef neen het volgende:
[..]
Je faalt helaas
Als ik voetbal wil zien ga ik wel tv kijken, in het stadion is het overzicht toch kut. Ik ga naar het stadion voor de sfeer en de gezelligheid. Wat een wedstrijd mooi maakt is mooi voetbal, nu wordt dat bij geen van beide clubs gespeeld. Maar daarnaast is het juist spanning wat een wedstrijd mooi maakt en dat is bij Cambuur genoeg. Dan komt er wat sfeer in het stadion, dit heb ik bij Heerenveen nog niet meegemaakt.
Ik ken geen Cambuur supporters die de sfeer bij Heerenveen leuker vinden dan bij Cambuur, andersom wel. Ook gasten die een seizoenskaart bij Nieuw-Noord hebben.
Jij bent waarschijnlijk in deze net zo objectief als ik dat ben dus een fatsoenlijke discussie gaan we hier maar niet houden want dat draait toch op welles/nietes uit.
En mensen over een kam scheren![]()
Tya, klachten bij de persdienst van de plisie, er stond vorige week ook een failbericht over een fietser vs politieauto in het dagblad van het noorden (die heeft zelfs Geenstijl nog gehaald)... aan de andere kant mogen journalisten ook wel wat meer onderzoek doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een bullshit stond er dus vorige week in de krant
De sfeer bij ons is top. 2 trommels, genoeg zang. Voor de wedstrijd shooters e.d. Bijna heel noord staat, evenals zuid. Is bij DKV wel anders waar 2 vakjes staanquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Laten we die discussie maar niet voeren idd
Ik ken wel een paar cambuur fans en die vinden cambuur veel beter dan SC Heerenveen. Lijkt me ook erg logisch.
Het is in ieder geval zo dat de sfeer in het heerenveen stadion echt wel beter kan, weet niet hoe dat bij cambuur is...
In Leeuwarden is in ieder geval meer te beleven dan in Heerenveen
Ik had het net even opgezocht, wat een droeftoeters ook bij de politiequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tya, klachten bij de persdienst van de plisie, er stond vorige week ook een failbericht over een fietser vs politieauto in het dagblad van het noorden (die heeft zelfs Geenstijl nog gehaald)... aan de andere kant mogen journalisten ook wel wat meer onderzoek doen
Ja, dat zijn bij ons de staanplaatsenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
De sfeer bij ons is top. 2 trommels, genoeg zang. Voor de wedstrijd shooters e.d. Bijna heel noord staat, evenals zuid. Is bij DKV wel anders waar 2 vakjes staan
Bij ons is niks staanplaats. Dus? Gewoon staanquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:33 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, dat zijn bij ons de staanplaatsen
Dat verhaal is dus (veel) later op die dag terug getrokken:quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik had het net even opgezocht, wat een droeftoeters ook bij de politie![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat verhaal is dus (veel) later op die dag terug getrokken:
http://www.politie.nl/gro(...)angeredenfietser.asp
A. is op de stoep fietsen al een overtredingquote:Groningen, 15-01-2010 • De eerdere berichtgeving over de hardleerse fietser die door een politieauto is aangereden klopt niet. De fietser die zonder verlichting over het trottoir reed, blijkt niet dezelfde fietser te zijn als de aangereden fietser. De 35-jarige fietser die werd aangereden, deed niets fout, maar werd door de politieagent over het hoofd gezien.
Dat zit niet op on demand ?quote:
Flauwekulquote:
Prachtig!quote:
niemand houd je tegenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Prachtig!
Die zou ik wel willen inlijsten en boven mijn bed hangen.
Dan moet je langs alle voetbalclubs langsgaan en uitzoeken of dat bord er hangtquote:
Dat duurt ook niet lang meerquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
SC Heerenveen speelt ook nog beter voetbal hoor, anders zitten ze niet in de eredivisie
Klopt, scheelt nog maar een paar puntenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:09 schreef Sodeju het volgende:
Zal je net zien dat Cambuur promoveert en Heerenveen degradeert!!
Dat zou jammer zijn jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:09 schreef Sodeju het volgende:
Zal je net zien dat Cambuur promoveert en Heerenveen degradeert!!
Cambuur - Heerenveen wordt nog gezelligerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, Heerenveen - Cambuur zijn namelijk leuke wedstrijden
nu hebben ze wel gewonnen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:41 schreef Ensaf het volgende:
Ze kunnen nog altijd verliezen, ze moeten nog vijf minuten.
Ik heb alleen de afloop meegekregen na die wedstrijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:01 schreef Ensaf het volgende:
Toen heb tijdens de verlening nog bij de Oldehove gekeken.
Had wel wat, de sfeer die toen in de stad hing
Het verdiende gewoon om als wc gebruikt te worden....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef Ensaf het volgende:
Precies.
Eieren op het zaailand, heeft even 100.000 gekost.
Kun je ook een mooi avondje stapen.
En dan die stapel bakstenen.
Dan bouw je een kunstwerk in de vorm van zo'n pishokje,
Dan noem je het een W.C. de Groot monument,
En dan ben je verbaasd als mensen het als toilet gaan gebruiken.
Ik denk wel iets meer dan gezelligquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Cambuur - Heerenveen wordt nog gezelliger
Ook zoiets.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
De subsidiepot moest leeg. Wat dacht je van het legaatje Bonnema?
Toen was de parkeerplaats er nog. Nu ga ik regelmatig langs een diepe bouwputquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:22 schreef Ensaf het volgende:
En dat eierengedoe heeft de binnenstad niet bepaald opgefleurd:
Whehehe fantastischquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ook zoiets.
Kwam naar de zoektocht voor een zaailandfilmpje deze tegen:
Is briljant, maar je moet wel Fries kennen.
Volgende keer dus maar naar Heerenveen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:22 schreef justmattie het volgende:
Wat een zaadpot ook weer. Binnen 10 sec 1-0 voor op magistraal mooie wijze. Maar het niet doorzetten*
Nee, volgende keer gewoon weer trouw naar ons clubkequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:33 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Volgende keer dus maar naar Heerenveen?
Wie had de eer om de 25e te openen, dat was jij tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |