Economie, Biotiekquote:
En wat kun je worden als je het diploma hebt behaaldquote:Op zondag 17 januari 2010 17:20 schreef neen het volgende:
[..]
Economie, Biotiek, Abiotiek, Duurzaamheid, Bier drinken, Wiskunde, nog iets
Barman die zeer snel de prijzen kan berekenen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
En wat kun je worden als je het diploma hebt behaald
Alcoholistquote:Op zondag 17 januari 2010 17:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
En wat kun je worden als je het diploma hebt behaald
Daar heb je toch geen biologische vakken voor nodigquote:Op zondag 17 januari 2010 17:23 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Barman die zeer snel de prijzen kan berekenen.
En dan kun je met je ouders in Bierhuis Lampie zittenquote:
Had ik al eens verteld dat mijn buurvrouw ex-eigenaar van de Bottelier isquote:Op zondag 17 januari 2010 17:48 schreef Ensaf het volgende:
Ben trouwens laatst weer wat kroegen van het lijst bij langs geweest. Ik noem een Café Stars en De Bottelier.
Op zich is het soms wel leukquote:Op zondag 17 januari 2010 22:36 schreef Sodeju het volgende:
Gister naar Shooters geweest, blijft echt een kut tent hoor.
Ging niet van harte? Hoe vind je het resultaat?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:42 schreef Maharbal het volgende:
Kolere, die veren zitten er onder.
Nu weer verder studeren.
Haha, nou ben er echt nog geen uur geweest denk ik, daarna lekker bij toet anch amon shoarma gegetenquote:
De laatste keer dat wij er waren gingen we weg toen de TL's aan gingenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:44 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Haha, nou ben er echt nog geen uur geweest denk ik, daarna lekker bij toet anch amon shoarma gegeten
Jawel, het resultaat is ook wel mooi. Het duurde alleen wat langer omdat de draagarm rechtsvoor er geen zin in had. Daar kwam een grote hamer en veel geweld aan te pasquote:Op zondag 17 januari 2010 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ging niet van harte? Hoe vind je het resultaat?
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef neen het volgende:
Je had wel ff op je broek mogen letten voordat je op de foto ging.
Dit vind ik niet normaal.
Yep, nieuwe veren. Je zag al wel meteen resultaat, maar hij gaat inderdaad nog een beetje inzakken. Ik kan nu NOG sneller door bochten, maar qua stugheid valt het me heel erg mee. Ik merk vooralsnog vrij weinig tot geen verschil met de vorige M-tech II veren.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef justmattie het volgende:
Die klauwen zitten altijd goed vastBij mijn E36 was dat ook zo. Maar dood spul is je nooit de baas
Zijn het nieuwe veren die je eronder hebt gezet? Ze moeten vaak nog wat doorzakken he dus resultaat zie je niet altijd gelijk. Rijdt het ook beter/stugger?
O dat was 't, ik was inderdaad vergeten m'n jas wat omhoog te halen zodat je het BB randje kon zien!quote:
M-Tech onderstel roeleert sowieso alquote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yep, nieuwe veren. Je zag al wel meteen resultaat, maar hij gaat inderdaad nog een beetje inzakken. Ik kan nu NOG sneller door bochten, maar qua stugheid valt het me heel erg mee. Ik merk vooralsnog vrij weinig tot geen verschil met de vorige M-tech II veren.
Mooiboy.
M'n huisgenoten lachen je uitquote:Op zondag 17 januari 2010 22:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O dat was 't, ik was inderdaad vergeten m'n jas wat omhoog te halen zodat je het BB randje kon zien!
Ik zal zorgen dat ik volgende keer beter oplet, dan kan ik ook meteen het internationale peace-teken voor m'n gezicht houden op de foto.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef neen het volgende:
[..]
M'n huisgenoten lachen je uit
"geen echte Bjorn Borg, WAT EEN HOMO"
Mijn qudows krijg jequote:Op zondag 17 januari 2010 22:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik volgende keer beter oplet, dan kan ik ook meteen het internationale peace-teken voor m'n gezicht houden op de foto.
Het is dus een echte BB.
Had ik net afgedaan omdat ie zo laag voorover hing dat ik m'n remklauw niet kon zienquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zonder veters nog wel!
Teringlijers, het gaat daar om m'n remklauw actie!
Wel een echte Nike of NY petquote:Op zondag 17 januari 2010 23:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Had ik net afgedaan omdat ie zo laag voorover hing dat ik m'n remklauw niet kon zien.
En nu ga ik even douchen, echte hipperts dragen hun BB nooit langer dan 10 uur achter elkaar, dus even een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |