Dat is voor bazen jaquote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef Ensaf het volgende:
Behalve voor Justmattie natuurlijk, met z'n 50-posts-op-één-pagina
En dat bij gemiddeld 16 per dag.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
37. 132 justmattiehet is weer mooi geweest dit weekend
Ik ga ook pitten
Ben ergens half 2008 even gestopt hier met posten, en half 2009 weer eens begonnenquote:
Oeh, ik ben baas.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is voor bazen jaEchte bikkels hebben 300 achter elkaar. Maar zo ver gevorderd ben ik nog niet
37. 132 justmattiehet is weer mooi geweest dit weekend
Ik ga ook pitten
Zelfde hoor, postte toen echt bijna nooit iets.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:40 schreef Sodeju het volgende:
Ik sta echt vanaf 2005 al geregistreerd, maar ben nu pas begonnen met posten.
Laatbloeiertje ofzo
Pfft ben 1 keer geweest was karaoke avond, paar maten moesten en zouden mij het podium opkrijgen, ik zei alleen als ze dat tyfus nummer hebben van Christina Aquilera - Genie in a botle(dacht hebben ze vast niet) Hadden ze die wel verdomme! Kon ik er niet meer onderuit haha.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:36 schreef Sodeju het volgende:
Gister naar Shooters geweest, blijft echt een kut tent hoor.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Pfft ben 1 keer geweest was karaoke avond, paar maten moesten en zouden mij het podium opkrijgen, ik zei alleen als ze dat tyfus nummer hebben van Christina Aquilera - Genie in a botle(dacht hebben ze vast niet) Hadden ze die wel verdomme! Kon ik er niet meer onderuit haha.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:17 schreef Sodeju het volgende:
[..]!!
Bedoel jij Scooters niet trouwens?
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met dit: De 300 posts staan bovenaan, dan de 50, de 25 en als laatste de mods
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |