Bij ons is niks staanplaats. Dus? Gewoon staanquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:33 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, dat zijn bij ons de staanplaatsen
Dat verhaal is dus (veel) later op die dag terug getrokken:quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik had het net even opgezocht, wat een droeftoeters ook bij de politie![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat verhaal is dus (veel) later op die dag terug getrokken:
http://www.politie.nl/gro(...)angeredenfietser.asp
A. is op de stoep fietsen al een overtredingquote:Groningen, 15-01-2010 • De eerdere berichtgeving over de hardleerse fietser die door een politieauto is aangereden klopt niet. De fietser die zonder verlichting over het trottoir reed, blijkt niet dezelfde fietser te zijn als de aangereden fietser. De 35-jarige fietser die werd aangereden, deed niets fout, maar werd door de politieagent over het hoofd gezien.
Dat zit niet op on demand ?quote:
Flauwekulquote:
Prachtig!quote:
niemand houd je tegenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Prachtig!
Die zou ik wel willen inlijsten en boven mijn bed hangen.
Dan moet je langs alle voetbalclubs langsgaan en uitzoeken of dat bord er hangtquote:
Dat duurt ook niet lang meerquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
SC Heerenveen speelt ook nog beter voetbal hoor, anders zitten ze niet in de eredivisie
Klopt, scheelt nog maar een paar puntenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:09 schreef Sodeju het volgende:
Zal je net zien dat Cambuur promoveert en Heerenveen degradeert!!
Dat zou jammer zijn jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:09 schreef Sodeju het volgende:
Zal je net zien dat Cambuur promoveert en Heerenveen degradeert!!
Cambuur - Heerenveen wordt nog gezelligerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, Heerenveen - Cambuur zijn namelijk leuke wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |