quote:Korting op de cd "Genot" van Ricky!
19-01-2010
Speciaal voor seizoenkaarthouders heeft SC Cambuur een speciale actie.
Als seizoenkaarthouder krijgt u ruim 15% korting op de cd ‘Genot’ van Ricky.
De cd kunt u verkrijgen bij de administratie van het Cambuur stadion. Op vertoon van uw seizoenkaart krijgt u ruim 15% korting. De cd kost normaal ¤ 6,90 en voor u als seizoenkaarthouder is de speciale prijs ¤ 5,50.
De actie loopt tot 2 april 2010.
Wat een bullshit stond er dus vorige week in de krantquote:Vrouw niet over balkon gegooid
LC | Gepubliceerd op 19 januari 2010, 13:25
Laatst bijgewerkt op 19 januari 2010, 18:35
LEEUWARDEN -
De vrouw die vorige week donderdagavond werd verwond in de Droppingsstraat, blijkt toch niet van het balkon te zijn gegooid, zoals de politie aanvankelijk meldde.
Ook was ze niet de vriendin van de 32-jarige man die even later werd aangehouden, maar de zus van de vriendin. Dit is gebleken nadat verschillende betrokkenen zijn gehoord.
De man had ruzie gekregen met zijn inmiddels ex-vriendin en gooide haar spullen, zoals een fiets en een tuinstoel, over het balkon. De zus van de ex werd daardoor geraakt en hield er enkele hoofdwonden aan over.
Ziet er toch niet uitquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:00 schreef Sodeju het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ie dan he! De held.
Bij cambuur kunnen ze alleen maar rellen als ze verliezen...quote:
Je faalt helaasquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Bij cambuur kunnen ze alleen maar rellen als ze verliezen...Cambuur
SC Heerenveen speelt ook nog beter voetbal hoor, anders zitten ze niet in de eredivisie
Laten we die discussie maar niet voeren iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:48 schreef neen het volgende:
[..]
Je faalt helaas
Als ik voetbal wil zien ga ik wel tv kijken, in het stadion is het overzicht toch kut. Ik ga naar het stadion voor de sfeer en de gezelligheid. Wat een wedstrijd mooi maakt is mooi voetbal, nu wordt dat bij geen van beide clubs gespeeld. Maar daarnaast is het juist spanning wat een wedstrijd mooi maakt en dat is bij Cambuur genoeg. Dan komt er wat sfeer in het stadion, dit heb ik bij Heerenveen nog niet meegemaakt.
Ik ken geen Cambuur supporters die de sfeer bij Heerenveen leuker vinden dan bij Cambuur, andersom wel. Ook gasten die een seizoenskaart bij Nieuw-Noord hebben.
Jij bent waarschijnlijk in deze net zo objectief als ik dat ben dus een fatsoenlijke discussie gaan we hier maar niet houden want dat draait toch op welles/nietes uit.
En mensen over een kam scheren![]()
Tya, klachten bij de persdienst van de plisie, er stond vorige week ook een failbericht over een fietser vs politieauto in het dagblad van het noorden (die heeft zelfs Geenstijl nog gehaald)... aan de andere kant mogen journalisten ook wel wat meer onderzoek doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een bullshit stond er dus vorige week in de krant
De sfeer bij ons is top. 2 trommels, genoeg zang. Voor de wedstrijd shooters e.d. Bijna heel noord staat, evenals zuid. Is bij DKV wel anders waar 2 vakjes staanquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Laten we die discussie maar niet voeren idd
Ik ken wel een paar cambuur fans en die vinden cambuur veel beter dan SC Heerenveen. Lijkt me ook erg logisch.
Het is in ieder geval zo dat de sfeer in het heerenveen stadion echt wel beter kan, weet niet hoe dat bij cambuur is...
In Leeuwarden is in ieder geval meer te beleven dan in Heerenveen
Ik had het net even opgezocht, wat een droeftoeters ook bij de politiequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tya, klachten bij de persdienst van de plisie, er stond vorige week ook een failbericht over een fietser vs politieauto in het dagblad van het noorden (die heeft zelfs Geenstijl nog gehaald)... aan de andere kant mogen journalisten ook wel wat meer onderzoek doen
Ja, dat zijn bij ons de staanplaatsenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
De sfeer bij ons is top. 2 trommels, genoeg zang. Voor de wedstrijd shooters e.d. Bijna heel noord staat, evenals zuid. Is bij DKV wel anders waar 2 vakjes staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |