quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Geleen en Zitterd zijn ook moooooi! Met leuke mensen
Oh jij bent diegene die al die delen vol lultquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben dan ook een praatgraag chickie
[..]
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben dan ook een praatgraag chickie
[..]
wil ook uitgaan, maar ben te blut voor woordenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:25 schreef Plums het volgende:
Ik ben nu wel even saai en stil, maar ben dan ook echt móedalijk maar even dutje doen voor t uitgaan
Powernapjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:25 schreef Plums het volgende:
Ik ben nu wel even saai en stil, maar ben dan ook echt móedalijk maar even dutje doen voor t uitgaan
aaw, wish i could helpquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wil ook uitgaan, maar ben te blut voor woorden
Vaste pub. EP presentatie van lokaal bandje, dus zal wel druk zijn vanavond.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Powernapje![]()
Waar ga je heen? Ik zit hier ontzettend trek te hebben en word pas over een half uur opgehaald door een collega..
Ik was dan ook niet serieus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:08 schreef Beach het volgende:
Ik zou er wel willen wonen; elke dag mooie bochtjes pakken op de motor
Dat was ook één van de eerste dingen die ik dacht toen ik deze reeks ontdektequote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wist serieus niet dat Drew Barrymore biseksueel is! Weer wat geleerd.
Sorry....quote:
Hier nog 1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:40 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat was ook één van de eerste dingen die ik dacht toen ik deze reeks ontdekte
quote:
jij werd ook net pas wakker?quote:
lach me niet uitquote:
oeeh living on the edgequote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:49 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat ik een nieuwe hobby heb gevonden:
Danger Wanking
Ik ben gewoon blij dat er mensen zijn die nog later opstaan dan ik, vandaag was ik er pas tegen 17u uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lach me niet uitdat mag ik alleen
ik was om 10 uur al wakker hoor, maar omdat ik stijf onder de medicijnen zit (het sterkste wat je krijgt voor je aan de morfine gaat) val ik telkens inslaap nadat ik ze heb ingenomen.... nu ook nog codeine bij gedaan omdat ik last heb van hoestaanvallen dus nog meer versuffende shitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat er mensen zijn die nog later opstaan dan ik, vandaag was ik er pas tegen 17u uit.
Wat heb je dan, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik was om 10 uur al wakker hoor, maar omdat ik stijf onder de medicijnen zit (het sterkste wat je krijgt voor je aan de morfine gaat) val ik telkens inslaap nadat ik ze heb ingenomen.... nu ook nog codeine bij gedaan omdat ik last heb van hoestaanvallen dus nog meer versuffende shit
Ben nog geband voor PM, al heel lang, mail maar als je wilt.quote:
Ik ben al zo vaak geband, het is een kwestie van ervaring denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoe krijg je dat dan voor elkaar?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:12 schreef Cyntiaa het volgende:
ga niet uit door de sneeuwzo thuis online..
sneeuw?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:12 schreef Cyntiaa het volgende:
ga niet uit door de sneeuwzo thuis online..
beter zo dan dat je er achter komt als je naar huis wiltquote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Hier ligt heel veel sneeuw.. Hierdoor kan mijn vriendinnetje niet komenDe ander heeft, natuurlijk, weer een sms gestuurd dat ze niet komt. Iets met ziek zijn.... Smoesjes! Grrr..
Wel heeerlijk gegeten trouwens!
ruilen?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn vriendinnetje zou blijven slapen![]()
Maar ik baal wel... En ik ga niet alleen de stad in
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:44 schreef heiden6 het volgende:
Moet gewoon lachen om je opmerking om samen meds te gebruiken.
quote:
Nu nog iemand die homo of lesbisch is.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, nu zijn wij de enigen hier! 1 bi en 1 hetero
Zullen we samen wat van de meds van Kz nemen, stiekem?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef Cyntiaa het volgende:
Idd! Maar die meld zich vast hier niet..
Genoeg om de hele nacht uit je bol te zijn!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Goed ideeWat heeft ze allemaal liggen?
Jammer dat jullie allemaal uit de buurt wonenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Genoeg om de hele nacht uit je bol te zijn!![]()
Zwolle.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jammer dat jullie allemaal uit de buurt wonenBen wel van de wilde plannen soms
Nice!quote:
Ik ben niet zo'n wandelaar, maar bij tijd en wijlen vind ik het wel mooi om te zien. Heb ergens gewoond waar het het hele jaar door elke dag exact even warm is, en elke nacht een paar graden kouder, en de zon altijd schijnt, dus de jaargetijden heb ik leren waarderen door ze te missen.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben het nu wel even zat idd. Vanmiddag ga ik wel even een sneeuwwandeling maken denk ik. Dat vind ik dan wel weer mooi
Herfst is wel de minste van de vier in elk geval...quote:Op zondag 17 januari 2010 01:34 schreef Cyntiaa het volgende:
True
Ik hou alleen niet van de herfst.. Heb niets met regen! Je haar raakt er van uit model, je wordt er onnodig nat en koud van.. Stom!
En waar is dat paradijs? En welke temperatuur spreken we dan over?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wandelaar, maar bij tijd en wijlen vind ik het wel mooi om te zien. Heb ergens gewoond waar het het hele jaar door elke dag exact even warm is, en elke nacht een paar graden kouder, en de zon altijd schijnt, dus de jaargetijden heb ik leren waarderen door ze te missen.
Verklaar die enzo.....quote:Op zondag 17 januari 2010 03:12 schreef Plums het volgende:
Ben ik toch nog met een knul aan de praat geraakt.. enzo
quote:Er zijn ook veels te weinig (lees: geen) leuke meisjes hier
ik ben in dit topic en ik ben heul wel leukquote:Op zondag 17 januari 2010 06:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verklaar die enzo.....![]()
[..]hier als in : hier in dit topic of hier als in bij jou in de buurt?
hoi knuffelquote:
dat kloptquote:Op zondag 17 januari 2010 09:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat ben jij er vroeg bij voor de zondag
niks geen lolquote:
heb nog wel wat pijnstillers voor jequote:Op zondag 17 januari 2010 09:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks geen lol![]()
naders begint mijn hernia weer te kutten
tramadol en diazepam werken wel goed maar als je die 4 jaar gebruikt werken ze een stuk minder dus ie het op tijd opstaan en bewegenquote:Op zondag 17 januari 2010 09:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb nog wel wat pijnstillers voor je
ik ga proberen vandaag wat te doen in huis ondanks de pijn.... anders roest ik nog verder vast....
Waarom denk jij dat ik dat vroeg!quote:Op zondag 17 januari 2010 08:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben in dit topic en ik ben heul wel leuk![]()
Mwa wat is vroeg? Ik was om 6u wakker.quote:[q]en mogguh jaja ik weet ik ben vroeg... heb zelfs al gedouchtzo meds weer innemen dan dan pleurt ik vast wel weer inslaap
Oh dat is niets bijzonder zo sta ik elke dag voor de spiegel.(als ik tenmiste in de spiegel kijk)quote:Op zondag 17 januari 2010 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
oei dat was schrikken... keek net in de spiegel en ik sta echt heel erg scheef.... me ene schouder stond 2 cm lager dan mijn andere, mijn heupen staan echt heel verkeerd nu
voor jou is dat normaal misschien maar voor mij niet.... mijn heupen staan iets verkeerd ja maar niet zo erg....quote:Op zondag 17 januari 2010 10:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is niets bijzonder zo sta ik elke dag voor de spiegel.(als ik tenmiste in de spiegel kijk)
Ik mag mijzelf gelukkig prijzen dat ik geen last van mijn rug heb zoals jij. Daar ben ik erg blij mee.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor jou is dat normaal misschien maar voor mij niet.... mijn heupen staan iets verkeerd ja maar niet zo erg....
Ja maar ja als je niet meer slapen kan dan moet je wat.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff 6 uur is helemaal vroeg in je vrije weekeind
en wat heb je allemaal al gedaan?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ja als je niet meer slapen kan dan moet je wat.
hij had hetzelfdequote:Op zondag 17 januari 2010 11:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
zal die blij mee geweest zijn of wassie ook al wakker??
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
hij spookte door z'n eigen hoofd en vliefde gevoelens voor zichzelf? hoe narcistisch
Wordt hij dan niet moe van al dat wandelen?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was ook al zo absurd vroeg wakker, er is zo'n dude die steeds aan het rondwandelen is in mn gedachten...voelt zelfs enigzins verliefdig... weet niet of ik dat al wilmaar t voelt wel goeeeeddd. ( ook al kon ik daardoor dus niet slapen en heb ik m vanaf 7 uur lopen sms stalken
)
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mens, ik ben net wakker!
slaapwandelen denkquote:Op zondag 17 januari 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt hij dan niet moe van al dat wandelen?
zitten de meds er weer inquote:Op zondag 17 januari 2010 11:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo maar ff in slaap ga vallen
Niets.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en wat heb je allemaal al gedaan?
om half 9 alquote:Op zondag 17 januari 2010 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zitten de meds er weer in![]()
heb nog nooit iemand zo vaak welterusten gewenst als jou gisteren
tosti's maken is toevallig erg goed voor de gezondheid, word onderschatquote:Op zondag 17 januari 2010 11:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om half 9 almerk het nu pas
wel vaatwasser ingeruimd en tosti gemaakt (omdat ik moet bewegen) en gedoucht
Veel plezierquote:Op zondag 17 januari 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb straks een nieuwjaars receptie van mn werk.![]()
Ik denk dat ik maar met de fiets en de rampstadrail ga.
Goedemorgenquote:
Thx!quote:
Oke, ik ga zo naar mijn ouders toe om met mijn broertje een spelletje te spelen. En een keer een fatsoenlijke maaltijd te etenquote:Op zondag 17 januari 2010 11:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Thx!dat zal wel lukken. Moet all1 nog even wachten. Het begint pas om 15.00
Ook leuk en belangrijk! Vooral dat laatste dan.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, ik ga zo naar mijn ouders toe om met mijn broertje een spelletje te spelen. En een keer een fatsoenlijke maaltijd te eten
Zeker weten.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook leuk en belangrijk! Vooral dat laatste dan.
hahahaha dan neem je m toch mee onder de douche of is ie niet interessant?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Ik kreeg gisteren nog een pizza van mijn bovenbuurman omdat hij sorry wilde zeggen voor elke keer dat hij overlast had veroorzaakt. Beetje jammer dat hij dat net kwam doen toen ik onder de douche wilde
het duurde echt te lang hier.. voordat ik doorhad dat je de buur bedoelde ipv de pizzaquote:Op zondag 17 januari 2010 11:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha dan neem je m toch mee onder de douche of is ie niet interessant?
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het duurde echt te lang hier.. voordat ik doorhad dat je de buur bedoelde ipv de pizza
dat is zeker weten interessantquote:Op zondag 17 januari 2010 12:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ook die kan mee onder de douch hoor.
Mwa lijkt me een beetje onhandig. Dan liever slagroom of chocolade mousequote:Op zondag 17 januari 2010 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is zeker weten interessant
Nee en te oud enzoquote:Op zondag 17 januari 2010 11:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha dan neem je m toch mee onder de douche of is ie niet interessant?
spoelt toch allemaal wegquote:Op zondag 17 januari 2010 12:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa lijkt me een beetje onhandig. Dan liever slagroom of chocolade mouse![]()
Ik heb nog appeltaart staan.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa lijkt me een beetje onhandig. Dan liever slagroom of chocolade mouse![]()
Op een oude fiets.......quote:
Tja zorgen dat je t zelf weg haalt ipv de douche natuurlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
spoelt toch allemaal weg![]()
pizza blijft nog een beetje aan een stuk, al word ie wel zompig
waar woon je dan??quote:Op zondag 17 januari 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb straks een nieuwjaars receptie van mn werk.![]()
Ik denk dat ik maar met de fiets en de rampstadrail ga.
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Net lekker gesport! Hoe is het hier? Ik durf nog niet m'n nieuwe laptop te gebruiken, bang dat ik iets stuk maak.
Bij vrouwen wel. Mannen niet. Die heb ik liever van mijn eigen leeftijd. Bovendien is mijn bovenbuurman waarschijnlijk ouder dan mijn vader.quote:
Wel eerst even opwarmen.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wordt ook zo zompig onder de douche.![]()
[..]
Tis weer gezellig hier.
Zoveel kan je niet kapot maken lijkt mij.
Ach je moet alles een keer hebben mee gemaakt toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij vrouwen wel. Mannen niet. Die heb ik liever van mijn eigen leeftijd. Bovendien is mijn bovenbuurman waarschijnlijk ouder dan mijn vader.
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel eerst even opwarmen.Die appeltaart
den haag centrumquote:Op zondag 17 januari 2010 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pijnacker en ik moet naar Nootdorp. jij?
Correctie bijna alles. Er zijn grenzen. Een ex-klasgenoot die woont bij op de gallerij daarmee zou ik wel eens willen seksen.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach je moet alles een keer hebben mee gemaakt toch?
Ach ik heb t wel eens geprobeerdquote:Op zondag 17 januari 2010 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Correctie bijna alles. Er zijn grenzen. Een ex-klasgenoot die woont bij op de gallerij daarmee zou ik wel eens willen seksen.Hij heeft een mooi lichaam.
Neequote:Op zondag 17 januari 2010 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik heb t wel eens geprobeerd![]()
foto's!
hahahaha altijd lastig. Maar je hebt dan wel genoeg leuke technische snufjes!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
en biosjesalleen jammer van de mediamarkt die heeft me al een hoop geld gekost lol
nerdmeisjesquote:Op zondag 17 januari 2010 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha altijd lastig. Maar je hebt dan wel genoeg leuke technische snufjes!
iets te veel voor een 1 pers.huishouden lolquote:Op zondag 17 januari 2010 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha altijd lastig. Maar je hebt dan wel genoeg leuke technische snufjes!
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeik houd hem voor mezelf. Ik weet niet eens of hij wel bi of homo is. Volgens mij is hij hetro.
Die zijn ief!quote:
Beter te veel dan te weinig.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets te veel voor een 1 pers.huishouden lol
ben een halve nerd meisjequote:Op zondag 17 januari 2010 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zijn ief!![]()
![]()
[..]
Beter te veel dan te weinig.
Maakt je dat dan half ief?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben een halve nerd meisje
enne true
Wat ga je eten?quote:
Druk druk drukquote:Op zondag 17 januari 2010 12:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Thanks! Krijg straks weer visite dus moet dan wel even wat eten van te voren. Anders ben ik zo afwezigDan even mijn auto halen, staat een paar straten verderop..
Oeh lekker!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb een broodje gemaakt met makreel![]()
Ben altijd drukEn ik heb geen zin om morgen dat hele eind naar mijn auto te lopen, haha! Te veel moeite zo vroeg..
Klik.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
En waar is dat paradijs? En welke temperatuur spreken we dan over?
Hier in dit topic zitten er genoegquote:Op zondag 17 januari 2010 06:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verklaar die enzo.....![]()
[..]hier als in : hier in dit topic of hier als in bij jou in de buurt?
quote:
Yo!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Hier in dit topic zitten er genoegIn t 'wild' zijn ze schaars
En die enzo is als in gezoend. zucht. hij was wel leuk
have funquote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zo ladies nighten met mn josti'sheb liters gezichtsmasker en scrub, chocolade en een slechte film meegenomen, hopen dat ze het leuk gaan vinden
En zo heb je zelf ook nog een leuke avond, met chocolade en een slechte film.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zo ladies nighten met mn josti'sheb liters gezichtsmasker en scrub, chocolade en een slechte film meegenomen, hopen dat ze het leuk gaan vinden
jij snapt mequote:Op zondag 17 januari 2010 17:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En zo heb je zelf ook nog een leuke avond, met chocolade en een slechte film.![]()
Veel plezier.
Dat klinkt leukquote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
de mannen willen ook meedoenquote:
Ik stem voorquote:Op zondag 17 januari 2010 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mannen willen ook meedoenik moet even met de meiden in berraad wat we daarvan vinden
de dames hebben besloten, ze mogen meedoen, op voorwaarde dat ze foto's mogen makenquote:
Dat idee komt vast niet van jouquote:Op zondag 17 januari 2010 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de dames hebben besloten, ze mogen meedoen, op voorwaarde dat ze foto's mogen makenevil biatches zijn het
Ja raar he!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Hier in dit topic zitten er genoegIn t 'wild' zijn ze schaars
quote:En die enzo is als in gezoend. zucht. hij was wel leuk
nee niet eens.quote:
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee niet eens.
het was zooo leukze waren allemaal lekker relaxt en aan het praten enzo
ik ben gelukkig
* littledrummergirl gaat douchen, want de groene troep zit tot in haar haar
ik kan zo goed douchen johquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan zo goed douchen johdat hou je niet voor mogelijk
die ene duistere achter die tv kroeg?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die coffeeshop bij jou om de hoek heeft slechte wiet, maar die polmjoints zijn zeer okee!![]()
@Kz ben je ff wakker?![]()
Ja bij 'Seinpost', die Marokkanenshop.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die ene duistere achter die tv kroeg?
ik wil ook blowen...
ik heb laatst achter mn huis ook n nieuwe gespot! binnenkort ff kijken tot hoe laat die open isquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja bij 'Seinpost', die Marokkanenshop.Daarom moet je er ook geen wiet kopen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb laatst achter mn huis ook n nieuwe gespot! binnenkort ff kijken tot hoe laat die open is
was ff hier langs komen lopenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moest er gewoon voor met de bus, maar ja, had ook peuken nodig en iets te drinken.
Heijplaat.
Ik moest opschieten anders een uur wachten voor de bus.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was ff hier langs komen lopenis twee straatjes verderop.
paupertquote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moest opschieten anders een uur wachten voor de bus.
quote:
heb vandaag amper geslapen op die medsquote:Op zondag 17 januari 2010 23:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die coffeeshop bij jou om de hoek heeft slechte wiet, maar die polmjoints zijn zeer okee!![]()
@Kz ben je ff wakker?![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb vandaag amper geslapen op die medswen er blijkbaar snel aan
slaap ze Knuffelquote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
maaaaaaaaaaar ik ga nu wel proberen te slapenallemaal
quote:Op maandag 18 januari 2010 07:01 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
ik wil geen slaapdiensten meerik kan amper slapen hier, ben alweer kapot voordat de week begonnen is
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:34 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning iedereen![]()
Goede nachtrust gehad? Ik heb heerlijk geslapen...
Gooi er eens een onderwerp inquote:Op maandag 18 januari 2010 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Wisseling van een dag, 8x goedenacht, 8x goedemorgen en dan weer verder met het topic... zonde.
ik heb vandaag vrijquote:
ik heb ze al bijna 25 jaar en zie ze 4 of 5 keer per jaarquote:Op maandag 18 januari 2010 08:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik op dit moment geen schoonouders heb!
Neen, mijn ouders/zusje/aantal vrienden weten dit niet. Waarom? Ik weet dat zij over een heleboel dingen, helaas, anders denken en dat dit denkbeeld nu nog niet te veranderen is. Vrienden/vriendinnen laat ik er nu langzaam aan wennen door wel eens wat kreten of meningen te uiten..quote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Oh dat is wel een mooie!
Weten je ouders dat je (praktiserend) bi bent?
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Oh dat is wel een mooie!
Tough luck, ga het niet aanpassen. He's en Ho's zijn hier welkom, maar we gaan ons niet aanpassen voor julliequote:Op maandag 18 januari 2010 09:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
over dit onderwerp kan ik niet mee praten![]()
ik ben niet bi
De meeste mensen in mijn omgeving weten het niet. Simpelweg omdat het nooit te sprake is gekomenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tough luck, ga het niet aanpassen. He's en Ho's zijn hier welkom, maar we gaan ons niet aanpassen voor jullie
Mijn ouders weten het niet, maar hebben wel al mijn hele leven duidelijk gemaakt dat ze het hun niet uitmaakt of ik he of ho ben, zolang ik maar gelukkig ben. Dat ik ze het niet zeg heeft meer te maken met dat ik niet praat over seks met mijn ouders, niet in detail iig
Ja, mijn moeder weet het, mijn vader ongetwijfeld ook, die zit altijd op m'n schouderquote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Oh dat is wel een mooie!
Ik neem aan dat hij wel even zijn ogen dicht doet als je in bed ligt met iemandquote:Op maandag 18 januari 2010 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder weet het, mijn vader ongetwijfeld ook, die zit altijd op m'n schouder
Vast wel.... Weet ik niet eigenlijk, maar dat maakt ook niet uit, het is fijn dat 'ie er isquote:Op maandag 18 januari 2010 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel even zijn ogen dicht doet als je in bed ligt met iemand
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
mijn ouders weten het... rest van de fam. beetje bij beetje maar die zullen het wel weten omdat ik het ooit eens tegen me tante heb gezegd.... en als je iets tegen haar zegt kan je het beter gewoon gelijk in de metro of de spits zetten
ach.. Na 1 of 2 keer weet je dan ook wel weer dat het zinnetje "niet doorvertellen" bij hun ook niet aankomt...quote:
Misschien moet de rest werken...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Of juist wel![]()
Vind het wel rustig hier.. Of ben ik de enige die redelijk wat tijd op Fok! doorbrengt?
Goed idee, roken is stoerquote:Op maandag 18 januari 2010 12:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien moet de rest werken...
Ik ga dat ook zo weer doen... Eerst nog ff een pafke...
zoietsquote:Op maandag 18 januari 2010 12:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Of juist wel![]()
Vind het wel rustig hier.. Of ben ik de enige die redelijk wat tijd op Fok! doorbrengt?
Nee.. Maar ik vertel mijn moeder nooit persoonlijke dingen. Zodra ik een vriendinnetje krijg, dán vertel ik t wel. Ze moet natuurlijk wel gewoon over de vloer kunnen komen zonder raar gevoelquote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Oh dat is wel een mooie!
Roken is gewoon roken. Het is niet stoer, en t niet niet-stoer. 't ís gewoon. Punt.quote:
ligt niet aan jou.... ik ben motivantie aan het zoeken om me bed uti te gaan... lig nu heerlijk zonder pijn mja van alleen stil liggen word het er ook niet beter opquote:Op maandag 18 januari 2010 12:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Of juist wel![]()
Mijn vrienden weten het ook, vinden het ook bestquote:Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef Plums het volgende:
Nee.. Maar ik vertel mijn moeder nooit persoonlijke dingen. Zodra ik een vriendinnetje krijg, dán vertel ik t wel. Ze moet natuurlijk wel gewoon over de vloer kunnen komen zonder raar gevoelVrienden weten 't wel, die hebben er absoluut vrede mee. De helft is zelf ook bi of gay.
*schop*quote:Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ligt niet aan jou.... ik ben motivantie aan het zoeken om me bed uti te gaan... lig nu heerlijk zonder pijn mja van alleen stil liggen word het er ook niet beter op
wie sgopt me ff eruit??
*schopt* KZ zachtjes het bed uitquote:Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ligt niet aan jou.... ik ben motivantie aan het zoeken om me bed uti te gaan... lig nu heerlijk zonder pijn mja van alleen stil liggen word het er ook niet beter op
wie sgopt me ff eruit??
Of je bent heel kleinquote:Op maandag 18 januari 2010 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo weer schoon (jaaa ik douche snel) zo maar aankleden (lang leve badlakens waar je je kan inwikkelen van nek tot enkels
ben 169cm dus ben niet groot maar ook niet kleinquote:
in deze zal je dan ook nog wel bij passenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Een badlaken is al snel heel groot wanneer je 1.69m bentIk kan ook in badlakens kamperen!
Oeh, knus!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in deze zal je nog wel bij passen ook dan![]()
...en bedankt...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Mannen zijn gewoon een makkelijke prooiEn ik heb hier in Zwolle nog niets leuks zien rondhuppelen
ben je een vrouw??quote:
Ik bedoelde dat ik nog geen leuke meiden heb zien rondhuppelen.. Met het huppelen had het al duidelijk moeten zijnquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nog geen leuke meiden heb zien rondhuppelen.. Met het huppelen had het al duidelijk moeten zijnJij huppelt niet, toch?
Ik kan zo om/met jou lachenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]ik huppel best wel regelmatig...
mwah het gaat... minder kut dan vrijdag iig maar de vraag is lijkt dat zo of zijn dat de pijnstillers.....quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Huppelen is een vet snelle manier van voortbewegen!
ik wil ook tof kunnen huppelenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Huppelen is een vet snelle manier van voortbewegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Dat is wel grootquote:Op maandag 18 januari 2010 13:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben 169cm dus ben niet groot maar ook niet klein
Zullen we in de lente met zn allen gaan huppelen door een grote groene weide?quote:
Ik zal wel aan de zijkant blijven staan & kijken... En filmen natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 15:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat is wel grootvoor mij iig
[..]
Zullen we in de lente met zn allen gaan huppelen door een grote groene weide?![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat is wel grootvoor mij iig
[..]
Zullen we in de lente met zn allen gaan huppelen door een grote groene weide?![]()
jij hoopt op een spontane pron movie??quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zal wel aan de zijkant blijven staan & kijken... En filmen natuurlijk
Enig idee hoelang dit nog aanhoudt eigenlijk?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo net ff stukje gelopen (en nog ff voor winkel staan bellen) dit ging dus letterlijk alleen maar vanwege de pijnstiller.... loop als een josti op dit momenten pijnvrij was het niet mja heb iig beetje beweging gehad en dat is ook belangrijk voor herstel
Heheh zou wel lekker vrolijk zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jaaa huppelen!
Ik zei bijna de bovenstaande zin aan de telefoon.. Was aan het lezen en telefoon opnemen tegelijk...
O nee hoor... Eerder een paar leuke face-plantsquote:Op maandag 18 januari 2010 15:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij hoopt op een spontane pron movie??
Hahah face-plants.. Ik kreeg echt n megaleuke visual netquote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
O nee hoor... Eerder een paar leuke face-plants
Hoewel, met de dames hier live-pr0n ook nooit weg is
Nog geen leuke jongens gezien
En voor de tweede keer vandaag ga ik voor: ...en bedankt...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
O nee hoor... Eerder een paar leuke face-plants
Hoewel, met de dames hier live-pr0n ook nooit weg is
Nog geen leuke jongens gezien
Lieve schat... Jij hebt (volgens FoBo) geen lang haar... Haar is ook nog eens niet zwart.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En voor de tweede keer vandaag ga ik voor: ...en bedankt...
Inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat lijkt wel op een lichaam van iemand met scoliose... (Ik sta ook niet helemaal recht doordat ik scholiose heb)
Ja, ik merk ook meestal dat zodra ze 16 zijn ze hun tieten niet meer willen laten zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
aah oef! ziet er pijnlijk uit kzvoel je vast ook onwijs in je heupen enzo lijkt me.
heb vanmiddag met een van mn beste vriendinnen een vent zitten opgeilen via de camvoelde me helemaal 15, maar het was wel grappig
Was jij datquote:Op maandag 18 januari 2010 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
aah oef! ziet er pijnlijk uit kzvoel je vast ook onwijs in je heupen enzo lijkt me.
heb vanmiddag met een van mn beste vriendinnen een vent zitten opgeilen via de camvoelde me helemaal 15, maar het was wel grappig
tieten zijn ook overratedquote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, ik merk ook meestal dat zodra ze 16 zijn ze hun tieten niet meer willen laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |