...en bedankt...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Mannen zijn gewoon een makkelijke prooiEn ik heb hier in Zwolle nog niets leuks zien rondhuppelen
ben je een vrouw??quote:
Ik bedoelde dat ik nog geen leuke meiden heb zien rondhuppelen.. Met het huppelen had het al duidelijk moeten zijnquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nog geen leuke meiden heb zien rondhuppelen.. Met het huppelen had het al duidelijk moeten zijnJij huppelt niet, toch?
Ik kan zo om/met jou lachenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]ik huppel best wel regelmatig...
mwah het gaat... minder kut dan vrijdag iig maar de vraag is lijkt dat zo of zijn dat de pijnstillers.....quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Huppelen is een vet snelle manier van voortbewegen!
ik wil ook tof kunnen huppelenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Huppelen is een vet snelle manier van voortbewegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Dat is wel grootquote:Op maandag 18 januari 2010 13:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben 169cm dus ben niet groot maar ook niet klein
Zullen we in de lente met zn allen gaan huppelen door een grote groene weide?quote:
Ik zal wel aan de zijkant blijven staan & kijken... En filmen natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 15:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat is wel grootvoor mij iig
[..]
Zullen we in de lente met zn allen gaan huppelen door een grote groene weide?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |