...en bedankt...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Mannen zijn gewoon een makkelijke prooiEn ik heb hier in Zwolle nog niets leuks zien rondhuppelen
ben je een vrouw??quote:
Ik bedoelde dat ik nog geen leuke meiden heb zien rondhuppelen.. Met het huppelen had het al duidelijk moeten zijnquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nog geen leuke meiden heb zien rondhuppelen.. Met het huppelen had het al duidelijk moeten zijnJij huppelt niet, toch?
Ik kan zo om/met jou lachenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]ik huppel best wel regelmatig...
mwah het gaat... minder kut dan vrijdag iig maar de vraag is lijkt dat zo of zijn dat de pijnstillers.....quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Huppelen is een vet snelle manier van voortbewegen!
ik wil ook tof kunnen huppelenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Huppelen is een vet snelle manier van voortbewegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Dat is wel grootquote:Op maandag 18 januari 2010 13:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben 169cm dus ben niet groot maar ook niet klein
Zullen we in de lente met zn allen gaan huppelen door een grote groene weide?quote:
Ik zal wel aan de zijkant blijven staan & kijken... En filmen natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 15:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat is wel grootvoor mij iig
[..]
Zullen we in de lente met zn allen gaan huppelen door een grote groene weide?![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat is wel grootvoor mij iig
[..]
Zullen we in de lente met zn allen gaan huppelen door een grote groene weide?![]()
jij hoopt op een spontane pron movie??quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zal wel aan de zijkant blijven staan & kijken... En filmen natuurlijk
Enig idee hoelang dit nog aanhoudt eigenlijk?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo net ff stukje gelopen (en nog ff voor winkel staan bellen) dit ging dus letterlijk alleen maar vanwege de pijnstiller.... loop als een josti op dit momenten pijnvrij was het niet mja heb iig beetje beweging gehad en dat is ook belangrijk voor herstel
Heheh zou wel lekker vrolijk zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jaaa huppelen!
Ik zei bijna de bovenstaande zin aan de telefoon.. Was aan het lezen en telefoon opnemen tegelijk...
O nee hoor... Eerder een paar leuke face-plantsquote:Op maandag 18 januari 2010 15:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij hoopt op een spontane pron movie??
Hahah face-plants.. Ik kreeg echt n megaleuke visual netquote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
O nee hoor... Eerder een paar leuke face-plants
Hoewel, met de dames hier live-pr0n ook nooit weg is
Nog geen leuke jongens gezien
En voor de tweede keer vandaag ga ik voor: ...en bedankt...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
O nee hoor... Eerder een paar leuke face-plants
Hoewel, met de dames hier live-pr0n ook nooit weg is
Nog geen leuke jongens gezien
Lieve schat... Jij hebt (volgens FoBo) geen lang haar... Haar is ook nog eens niet zwart.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En voor de tweede keer vandaag ga ik voor: ...en bedankt...
Inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat lijkt wel op een lichaam van iemand met scoliose... (Ik sta ook niet helemaal recht doordat ik scholiose heb)
Ja, ik merk ook meestal dat zodra ze 16 zijn ze hun tieten niet meer willen laten zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
aah oef! ziet er pijnlijk uit kzvoel je vast ook onwijs in je heupen enzo lijkt me.
heb vanmiddag met een van mn beste vriendinnen een vent zitten opgeilen via de camvoelde me helemaal 15, maar het was wel grappig
Was jij datquote:Op maandag 18 januari 2010 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
aah oef! ziet er pijnlijk uit kzvoel je vast ook onwijs in je heupen enzo lijkt me.
heb vanmiddag met een van mn beste vriendinnen een vent zitten opgeilen via de camvoelde me helemaal 15, maar het was wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |