Neequote:Op zondag 17 januari 2010 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik heb t wel eens geprobeerd![]()
foto's!
hahahaha altijd lastig. Maar je hebt dan wel genoeg leuke technische snufjes!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
en biosjesalleen jammer van de mediamarkt die heeft me al een hoop geld gekost lol
nerdmeisjesquote:Op zondag 17 januari 2010 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha altijd lastig. Maar je hebt dan wel genoeg leuke technische snufjes!
iets te veel voor een 1 pers.huishouden lolquote:Op zondag 17 januari 2010 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha altijd lastig. Maar je hebt dan wel genoeg leuke technische snufjes!
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeik houd hem voor mezelf. Ik weet niet eens of hij wel bi of homo is. Volgens mij is hij hetro.
Die zijn ief!quote:
Beter te veel dan te weinig.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets te veel voor een 1 pers.huishouden lol
ben een halve nerd meisjequote:Op zondag 17 januari 2010 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zijn ief!![]()
![]()
[..]
Beter te veel dan te weinig.
Maakt je dat dan half ief?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben een halve nerd meisje
enne true
Wat ga je eten?quote:
Druk druk drukquote:Op zondag 17 januari 2010 12:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Thanks! Krijg straks weer visite dus moet dan wel even wat eten van te voren. Anders ben ik zo afwezigDan even mijn auto halen, staat een paar straten verderop..
Oeh lekker!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb een broodje gemaakt met makreel![]()
Ben altijd drukEn ik heb geen zin om morgen dat hele eind naar mijn auto te lopen, haha! Te veel moeite zo vroeg..
Klik.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
En waar is dat paradijs? En welke temperatuur spreken we dan over?
Hier in dit topic zitten er genoegquote:Op zondag 17 januari 2010 06:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verklaar die enzo.....![]()
[..]hier als in : hier in dit topic of hier als in bij jou in de buurt?
quote:
Yo!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Hier in dit topic zitten er genoegIn t 'wild' zijn ze schaars
En die enzo is als in gezoend. zucht. hij was wel leuk
have funquote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zo ladies nighten met mn josti'sheb liters gezichtsmasker en scrub, chocolade en een slechte film meegenomen, hopen dat ze het leuk gaan vinden
En zo heb je zelf ook nog een leuke avond, met chocolade en een slechte film.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zo ladies nighten met mn josti'sheb liters gezichtsmasker en scrub, chocolade en een slechte film meegenomen, hopen dat ze het leuk gaan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |