Neequote:Op zondag 17 januari 2010 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik heb t wel eens geprobeerd![]()
foto's!
hahahaha altijd lastig. Maar je hebt dan wel genoeg leuke technische snufjes!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
en biosjesalleen jammer van de mediamarkt die heeft me al een hoop geld gekost lol
nerdmeisjesquote:Op zondag 17 januari 2010 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha altijd lastig. Maar je hebt dan wel genoeg leuke technische snufjes!
iets te veel voor een 1 pers.huishouden lolquote:Op zondag 17 januari 2010 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha altijd lastig. Maar je hebt dan wel genoeg leuke technische snufjes!
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeik houd hem voor mezelf. Ik weet niet eens of hij wel bi of homo is. Volgens mij is hij hetro.
Die zijn ief!quote:
Beter te veel dan te weinig.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets te veel voor een 1 pers.huishouden lol
ben een halve nerd meisjequote:Op zondag 17 januari 2010 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zijn ief!![]()
![]()
[..]
Beter te veel dan te weinig.
Maakt je dat dan half ief?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben een halve nerd meisje
enne true
Wat ga je eten?quote:
Druk druk drukquote:Op zondag 17 januari 2010 12:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Thanks! Krijg straks weer visite dus moet dan wel even wat eten van te voren. Anders ben ik zo afwezigDan even mijn auto halen, staat een paar straten verderop..
Oeh lekker!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb een broodje gemaakt met makreel![]()
Ben altijd drukEn ik heb geen zin om morgen dat hele eind naar mijn auto te lopen, haha! Te veel moeite zo vroeg..
Klik.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
En waar is dat paradijs? En welke temperatuur spreken we dan over?
Hier in dit topic zitten er genoegquote:Op zondag 17 januari 2010 06:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verklaar die enzo.....![]()
[..]hier als in : hier in dit topic of hier als in bij jou in de buurt?
quote:
Yo!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Hier in dit topic zitten er genoegIn t 'wild' zijn ze schaars
En die enzo is als in gezoend. zucht. hij was wel leuk
have funquote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zo ladies nighten met mn josti'sheb liters gezichtsmasker en scrub, chocolade en een slechte film meegenomen, hopen dat ze het leuk gaan vinden
En zo heb je zelf ook nog een leuke avond, met chocolade en een slechte film.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zo ladies nighten met mn josti'sheb liters gezichtsmasker en scrub, chocolade en een slechte film meegenomen, hopen dat ze het leuk gaan vinden
jij snapt mequote:Op zondag 17 januari 2010 17:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En zo heb je zelf ook nog een leuke avond, met chocolade en een slechte film.![]()
Veel plezier.
Dat klinkt leukquote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
de mannen willen ook meedoenquote:
Ik stem voorquote:Op zondag 17 januari 2010 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mannen willen ook meedoenik moet even met de meiden in berraad wat we daarvan vinden
de dames hebben besloten, ze mogen meedoen, op voorwaarde dat ze foto's mogen makenquote:
Dat idee komt vast niet van jouquote:Op zondag 17 januari 2010 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de dames hebben besloten, ze mogen meedoen, op voorwaarde dat ze foto's mogen makenevil biatches zijn het
Ja raar he!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Hier in dit topic zitten er genoegIn t 'wild' zijn ze schaars
quote:En die enzo is als in gezoend. zucht. hij was wel leuk
nee niet eens.quote:
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee niet eens.
het was zooo leukze waren allemaal lekker relaxt en aan het praten enzo
ik ben gelukkig
* littledrummergirl gaat douchen, want de groene troep zit tot in haar haar
ik kan zo goed douchen johquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan zo goed douchen johdat hou je niet voor mogelijk
die ene duistere achter die tv kroeg?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die coffeeshop bij jou om de hoek heeft slechte wiet, maar die polmjoints zijn zeer okee!![]()
@Kz ben je ff wakker?![]()
Ja bij 'Seinpost', die Marokkanenshop.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die ene duistere achter die tv kroeg?
ik wil ook blowen...
ik heb laatst achter mn huis ook n nieuwe gespot! binnenkort ff kijken tot hoe laat die open isquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja bij 'Seinpost', die Marokkanenshop.Daarom moet je er ook geen wiet kopen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb laatst achter mn huis ook n nieuwe gespot! binnenkort ff kijken tot hoe laat die open is
was ff hier langs komen lopenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moest er gewoon voor met de bus, maar ja, had ook peuken nodig en iets te drinken.
Heijplaat.
Ik moest opschieten anders een uur wachten voor de bus.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was ff hier langs komen lopenis twee straatjes verderop.
paupertquote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moest opschieten anders een uur wachten voor de bus.
quote:
heb vandaag amper geslapen op die medsquote:Op zondag 17 januari 2010 23:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die coffeeshop bij jou om de hoek heeft slechte wiet, maar die polmjoints zijn zeer okee!![]()
@Kz ben je ff wakker?![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb vandaag amper geslapen op die medswen er blijkbaar snel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |