jij snapt mequote:Op zondag 17 januari 2010 17:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En zo heb je zelf ook nog een leuke avond, met chocolade en een slechte film.![]()
Veel plezier.
Dat klinkt leukquote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zo ladies nighten met mn josti'sheb liters gezichtsmasker en scrub, chocolade en een slechte film meegenomen, hopen dat ze het leuk gaan vinden
de mannen willen ook meedoenquote:
Ik stem voorquote:Op zondag 17 januari 2010 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mannen willen ook meedoenik moet even met de meiden in berraad wat we daarvan vinden
de dames hebben besloten, ze mogen meedoen, op voorwaarde dat ze foto's mogen makenquote:
Dat idee komt vast niet van jouquote:Op zondag 17 januari 2010 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de dames hebben besloten, ze mogen meedoen, op voorwaarde dat ze foto's mogen makenevil biatches zijn het
Ja raar he!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Hier in dit topic zitten er genoegIn t 'wild' zijn ze schaars
quote:En die enzo is als in gezoend. zucht. hij was wel leuk
nee niet eens.quote:
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee niet eens.
het was zooo leukze waren allemaal lekker relaxt en aan het praten enzo
ik ben gelukkig
* littledrummergirl gaat douchen, want de groene troep zit tot in haar haar
ik kan zo goed douchen johquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan zo goed douchen johdat hou je niet voor mogelijk
die ene duistere achter die tv kroeg?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die coffeeshop bij jou om de hoek heeft slechte wiet, maar die polmjoints zijn zeer okee!![]()
@Kz ben je ff wakker?![]()
Ja bij 'Seinpost', die Marokkanenshop.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die ene duistere achter die tv kroeg?
ik wil ook blowen...
ik heb laatst achter mn huis ook n nieuwe gespot! binnenkort ff kijken tot hoe laat die open isquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja bij 'Seinpost', die Marokkanenshop.Daarom moet je er ook geen wiet kopen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb laatst achter mn huis ook n nieuwe gespot! binnenkort ff kijken tot hoe laat die open is
was ff hier langs komen lopenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moest er gewoon voor met de bus, maar ja, had ook peuken nodig en iets te drinken.
Heijplaat.
Ik moest opschieten anders een uur wachten voor de bus.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was ff hier langs komen lopenis twee straatjes verderop.
paupertquote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moest opschieten anders een uur wachten voor de bus.
quote:
heb vandaag amper geslapen op die medsquote:Op zondag 17 januari 2010 23:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die coffeeshop bij jou om de hoek heeft slechte wiet, maar die polmjoints zijn zeer okee!![]()
@Kz ben je ff wakker?![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb vandaag amper geslapen op die medswen er blijkbaar snel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |