beter zo dan dat je er achter komt als je naar huis wiltquote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Hier ligt heel veel sneeuw.. Hierdoor kan mijn vriendinnetje niet komenDe ander heeft, natuurlijk, weer een sms gestuurd dat ze niet komt. Iets met ziek zijn.... Smoesjes! Grrr..
Wel heeerlijk gegeten trouwens!
ruilen?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn vriendinnetje zou blijven slapen![]()
Maar ik baal wel... En ik ga niet alleen de stad in
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:44 schreef heiden6 het volgende:
Moet gewoon lachen om je opmerking om samen meds te gebruiken.
quote:
Nu nog iemand die homo of lesbisch is.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, nu zijn wij de enigen hier! 1 bi en 1 hetero
Zullen we samen wat van de meds van Kz nemen, stiekem?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef Cyntiaa het volgende:
Idd! Maar die meld zich vast hier niet..
Genoeg om de hele nacht uit je bol te zijn!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Goed ideeWat heeft ze allemaal liggen?
Jammer dat jullie allemaal uit de buurt wonenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Genoeg om de hele nacht uit je bol te zijn!![]()
Zwolle.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jammer dat jullie allemaal uit de buurt wonenBen wel van de wilde plannen soms
Nice!quote:
Ik ben niet zo'n wandelaar, maar bij tijd en wijlen vind ik het wel mooi om te zien. Heb ergens gewoond waar het het hele jaar door elke dag exact even warm is, en elke nacht een paar graden kouder, en de zon altijd schijnt, dus de jaargetijden heb ik leren waarderen door ze te missen.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben het nu wel even zat idd. Vanmiddag ga ik wel even een sneeuwwandeling maken denk ik. Dat vind ik dan wel weer mooi
Herfst is wel de minste van de vier in elk geval...quote:Op zondag 17 januari 2010 01:34 schreef Cyntiaa het volgende:
True
Ik hou alleen niet van de herfst.. Heb niets met regen! Je haar raakt er van uit model, je wordt er onnodig nat en koud van.. Stom!
En waar is dat paradijs? En welke temperatuur spreken we dan over?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wandelaar, maar bij tijd en wijlen vind ik het wel mooi om te zien. Heb ergens gewoond waar het het hele jaar door elke dag exact even warm is, en elke nacht een paar graden kouder, en de zon altijd schijnt, dus de jaargetijden heb ik leren waarderen door ze te missen.
Verklaar die enzo.....quote:Op zondag 17 januari 2010 03:12 schreef Plums het volgende:
Ben ik toch nog met een knul aan de praat geraakt.. enzo
quote:Er zijn ook veels te weinig (lees: geen) leuke meisjes hier
ik ben in dit topic en ik ben heul wel leukquote:Op zondag 17 januari 2010 06:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verklaar die enzo.....![]()
[..]hier als in : hier in dit topic of hier als in bij jou in de buurt?
hoi knuffelquote:
dat kloptquote:Op zondag 17 januari 2010 09:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat ben jij er vroeg bij voor de zondag
niks geen lolquote:
heb nog wel wat pijnstillers voor jequote:Op zondag 17 januari 2010 09:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks geen lol![]()
naders begint mijn hernia weer te kutten
tramadol en diazepam werken wel goed maar als je die 4 jaar gebruikt werken ze een stuk minder dus ie het op tijd opstaan en bewegenquote:Op zondag 17 januari 2010 09:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb nog wel wat pijnstillers voor je
ik ga proberen vandaag wat te doen in huis ondanks de pijn.... anders roest ik nog verder vast....
Waarom denk jij dat ik dat vroeg!quote:Op zondag 17 januari 2010 08:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben in dit topic en ik ben heul wel leuk![]()
Mwa wat is vroeg? Ik was om 6u wakker.quote:[q]en mogguh jaja ik weet ik ben vroeg... heb zelfs al gedouchtzo meds weer innemen dan dan pleurt ik vast wel weer inslaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |