quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Geleen en Zitterd zijn ook moooooi! Met leuke mensen
Oh jij bent diegene die al die delen vol lultquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben dan ook een praatgraag chickie
[..]
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben dan ook een praatgraag chickie
[..]
wil ook uitgaan, maar ben te blut voor woordenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:25 schreef Plums het volgende:
Ik ben nu wel even saai en stil, maar ben dan ook echt móedalijk maar even dutje doen voor t uitgaan
Powernapjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:25 schreef Plums het volgende:
Ik ben nu wel even saai en stil, maar ben dan ook echt móedalijk maar even dutje doen voor t uitgaan
aaw, wish i could helpquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wil ook uitgaan, maar ben te blut voor woorden
Vaste pub. EP presentatie van lokaal bandje, dus zal wel druk zijn vanavond.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Powernapje![]()
Waar ga je heen? Ik zit hier ontzettend trek te hebben en word pas over een half uur opgehaald door een collega..
Ik was dan ook niet serieus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:08 schreef Beach het volgende:
Ik zou er wel willen wonen; elke dag mooie bochtjes pakken op de motor
Dat was ook één van de eerste dingen die ik dacht toen ik deze reeks ontdektequote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wist serieus niet dat Drew Barrymore biseksueel is! Weer wat geleerd.
Sorry....quote:
Hier nog 1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:40 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat was ook één van de eerste dingen die ik dacht toen ik deze reeks ontdekte
quote:
jij werd ook net pas wakker?quote:
lach me niet uitquote:
oeeh living on the edgequote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:49 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat ik een nieuwe hobby heb gevonden:
Danger Wanking
Ik ben gewoon blij dat er mensen zijn die nog later opstaan dan ik, vandaag was ik er pas tegen 17u uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lach me niet uitdat mag ik alleen
ik was om 10 uur al wakker hoor, maar omdat ik stijf onder de medicijnen zit (het sterkste wat je krijgt voor je aan de morfine gaat) val ik telkens inslaap nadat ik ze heb ingenomen.... nu ook nog codeine bij gedaan omdat ik last heb van hoestaanvallen dus nog meer versuffende shitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat er mensen zijn die nog later opstaan dan ik, vandaag was ik er pas tegen 17u uit.
Wat heb je dan, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik was om 10 uur al wakker hoor, maar omdat ik stijf onder de medicijnen zit (het sterkste wat je krijgt voor je aan de morfine gaat) val ik telkens inslaap nadat ik ze heb ingenomen.... nu ook nog codeine bij gedaan omdat ik last heb van hoestaanvallen dus nog meer versuffende shit
Ben nog geband voor PM, al heel lang, mail maar als je wilt.quote:
Ik ben al zo vaak geband, het is een kwestie van ervaring denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoe krijg je dat dan voor elkaar?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:12 schreef Cyntiaa het volgende:
ga niet uit door de sneeuwzo thuis online..
sneeuw?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:12 schreef Cyntiaa het volgende:
ga niet uit door de sneeuwzo thuis online..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |