quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zwolle.Daar vinden ze knoflook heel exotisch toch?
![]()
[..]
zwolle is coolquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Zwolle pleaseeee..
Ik vermaak me prima hoor hier.. Waar ga jij dan uit?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef Beach het volgende:
Zwolle is saai met uitgaan.
jij moet gewoon je bek houdenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik bedoel, ldg zegt dat wel eens, maar die komt uit Brabant.![]()
bestaat de sally's nog?quote:
Jij woont nu toch in Rotjeknorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij moet gewoon je bek houden![]()
Niet meer in Zwolle dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima hoor hier.. Waar ga jij dan uit?
Geen idee, zo vaak kwam ik er niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bestaat de sally's nog?
Ja, bestaat nog. Inmiddels met een nwe eigenaar. Ben er nog niet geweest trouwens sinds het weer open is. Misschien binnenkort toch eens doen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bestaat de sally's nog?
Nee, ze woont op Zuid.quote:
ik ben een keer in de bloopers geweestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja, bestaat nog. Inmiddels met een nwe eigenaar. Ben er nog niet geweest trouwens sinds het weer open is. Misschien binnenkort toch eens doen!
Vanaaf ga ik naar de Belgische Keizer, de 4 jaargetijden en de Bloopers ()
mompelt iets met dood etcquote:
quote:
Drenthe kan mooi zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:57 schreef Avey het volgende:
Nou ja voor mij op het moment ook, ben bij m'n ouders in een uithoek van Drenthe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |