Helaas wel! Wil nog wel enige kans hebben vanaaf..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je gaat toch niet dat goddelijke product laten staan voor n avondje feesten
Daar is toch niets mis mee?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
ziet er aardig uit... wel veel vis op het menu zeg
Knoflook!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je gaat toch niet dat goddelijke product laten staan voor n avondje feesten
vind dat vis/vlees verhouding gelijk moet zijn.... of minstens meer in het voordeel vn vlees. zijn veeeel mensen die niet van vis houdenquote:
look is veel minder duur dan ik dacht eigkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Knoflook!
Ik ga binnenkort weer eens hier eten: http://www.restaurantlook.nl/ldg
als je iemand wil zoenen gewoon eerst even een knoflookteen naar binnen duwenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:07 schreef Cyntiaa het volgende:
Knoflook vind ik heerlijk maar niet als ik erna ook nog de stad in gaWil het de rest daar niet aan doen, haha..
Je hebt ook visrestaurants dus zo raar is dat eigenlijk niet. Ik houd wel van vis.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vind dat vis/vlees verhouding gelijk moet zijn.... of minstens meer in het voordeel vn vlees. zijn veeeel mensen die niet van vis houden
Nieuwe staat nog op te ladenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij moet je nog wennen aan toetsenbord
ja daar ga je dus heen als je specifiek vis wilt eten... dit is geen vis restaurant maar een "gewone"quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt ook visrestaurants dus zo raar is dat eigenlijk niet. Ik houd wel van vis.
En er zal vast genoeg te kiezen overblijven.
Ik heb dat altijd bij me, gewoon om te snacken. Gezond en lekker.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Cyntiaa het volgende:
True, haha.. Maar om knoflook mee te nemen is ook wat!
post jij ook in het singles topic??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd bij me, gewoon om te snacken. Gezond en lekker.
Nee, maar ik ben wel single en niet bi, dus misschien pas ik daar beter. Denk het niet hoor, ik vermoed dat een singles-topic vol zit met wahopige mensen die bang zijn om alleen te zijn. Maar misschien is dat slechts een vooroordeel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
post jij ook in het singles topic??![]()
en gefrustreerd zijn want er is regelmatig gebitch onderling.... ik heb er een tijd gezeten en was het zat......quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel single en niet bi, dus misschien pas ik daar beter. Denk het niet hoor, ik vermoed dat een singles-topic vol zit met wahopige mensen die bang zijn om alleen te zijn. Maar misschien is dat slechts een vooroordeel.
Dan hoop ik jou vanavond niet tegen te komenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd bij me, gewoon om te snacken. Gezond en lekker.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en gefrustreerd zijn want er is regelmatig gebitch onderling.... ik heb er een tijd gezeten en was het zat......
Ga gewoon knoflook eten en dan komt het goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan hoop ik jou vanavond niet tegen te komen
daar leef ik nu ook naarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Mij niet gezien, ik ben een gelukkig mens, waarom zou je voor 1 vrouw gaan als je er ook meerdere kunt afwisselen?
Na een woonplaats-check weet ik wel dat ik jou niet in Zwolle aan zal treffen vanaafquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga gewoon knoflook eten en dan komt het goed.
Je hoeft geen vis als je dat niet lust.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja daar ga je dus heen als je specifiek vis wilt eten... dit is geen vis restaurant maar een "gewone"
Zwolle.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Na een woonplaats-check weet ik wel dat ik jou niet in Zwolle aan zal treffen vanaaf
quote:
weet je tijn... laat maar.... je hebt geen idee waar mijn opmerking overgaat.....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft geen vis als je dat niet lust.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zwolle.Daar vinden ze knoflook heel exotisch toch?
![]()
[..]
zwolle is coolquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Zwolle pleaseeee..
Ik vermaak me prima hoor hier.. Waar ga jij dan uit?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef Beach het volgende:
Zwolle is saai met uitgaan.
jij moet gewoon je bek houdenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik bedoel, ldg zegt dat wel eens, maar die komt uit Brabant.![]()
bestaat de sally's nog?quote:
Jij woont nu toch in Rotjeknorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij moet gewoon je bek houden![]()
Niet meer in Zwolle dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima hoor hier.. Waar ga jij dan uit?
Geen idee, zo vaak kwam ik er niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bestaat de sally's nog?
Ja, bestaat nog. Inmiddels met een nwe eigenaar. Ben er nog niet geweest trouwens sinds het weer open is. Misschien binnenkort toch eens doen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bestaat de sally's nog?
Nee, ze woont op Zuid.quote:
ik ben een keer in de bloopers geweestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja, bestaat nog. Inmiddels met een nwe eigenaar. Ben er nog niet geweest trouwens sinds het weer open is. Misschien binnenkort toch eens doen!
Vanaaf ga ik naar de Belgische Keizer, de 4 jaargetijden en de Bloopers ()
mompelt iets met dood etcquote:
quote:
Drenthe kan mooi zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:57 schreef Avey het volgende:
Nou ja voor mij op het moment ook, ben bij m'n ouders in een uithoek van Drenthe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |