dat vond ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat mag dan bestIk moet wel even douchen, haartjes wassen enzo
had best langer willen slapen maar pijnmedicatie begon uit te werken....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
wow wat een ochtendmensen hiermogguh!
Ik had ook wel langer willen liggen, maar helaas moet ik gewoon weer aan het werk......quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
wow wat een ochtendmensen hiermogguh!
ik ben ook alweer n uurtje bezig ja...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:14 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Ik had ook wel langer willen liggen, maar helaas moet ik gewoon weer aan het werk......
Dat is aardigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook alweer n uurtje bezig ja...gelukkig maar half dagje vandaag
want mn lieve lieve lieve collega wilde eerder beginnen zodat ik ook nog iets van weekend over zou hebben
Ik heb ook al zo lieve collegaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook alweer n uurtje bezig ja...gelukkig maar half dagje vandaag
want mn lieve lieve lieve collega wilde eerder beginnen zodat ik ook nog iets van weekend over zou hebben
hurray for lieve collega'squote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo lieve collegamaar die heeft mij gister geholpen om naar zkh te komen en naar de apotheek voor me te gaan (gelijk vanuit haar werk eh)
En dan weer zweten door t stofzuigen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:20 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat is aardig![]()
Ik ga even douchen zodat ik strak even kan stoffen en stofzuigen hier
de mijne niet en ze heeft ook relatie met een goede vriend van mequote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hurray for lieve collega's![]()
de mijne is nog lekker ook
Owk ja das wel te doen dan ja. Ik ga altijd als een bezetene stofzuigen om er maar weer snel van af te zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat valt best mee hoorWeet niet hoe groot jouw huis is maar mijn 25 vierkante meter is prima zonder te zweten te doen! Gewoon geen dikke trui aan doen
Cynquote:
mijn 2 kamer app. is ietsjes groter haha (ong 60m2) maar wil een groter huis maar doordie kut ingezakte huizenmarkt moet ik nog een paar jaar wachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik denk van wel, haha. Mijn tweekamerappartementje is gewoon lekker klein, ben zo klaar
nja ik ben vaak door de weeks vrij enzo ivm werk dus ben veel inmijn huis....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben alleen tijdens de avonduren thuis, daarom is zo'n klein appartementje fijn. Makkelijk schoon te houdenStraks wil ik ook graag groter wonen hoor, dan kan je tenminste ook eens een feestje geven enzo. Dat is hier wel heeeel gezellig,zo dicht op elkaar
Pak een stok en tik m een paar keer hard tegen het plafonquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hi plums dank
mijn bovenburen houden van hardcore en hebben dat nu ook keihard aan
en dan als die dood op de vloer eindigen met een bezem in mijn handen?? (ff kijken of je weet waar ik het over hebquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:50 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Pak een stok en tik m een paar keer hard tegen het plafon
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan als die dood op de vloer eindigen met een bezem in mijn handen?? (ff kijken of je weet waar ik het over heb) enne dan gaat mijn mooie witte plafond eraan
Hoeveel mag je per dag hebben dan? Doe in ieder geval rustig en morgen maar weer wat proberen te doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben weer beetje wakker aan het worden.... weet niet of ik daar nu blij mee ben![]()
denk dat ik me zo maar eens ga verhuizen naar bank in woonkamer. Ik geef mijn rug vandaag nog 1 dag lig rust en morgen ga ik weer proberen te bewegen dmv in huis te rommelen enzo.... mag niet vastroesten maar rust ook belangrijk
Goedemiddag, was het gezellig?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:54 schreef Cyntiaa het volgende:
'Middag darlings!
3x 50mg tramadol icm 1000 mg paracetamolquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:35 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Hoeveel mag je per dag hebben dan? Doe in ieder geval rustig en morgen maar weer wat proberen te doen
wb dearquote:
kom je mij de rest van de dag entertainen?quote:
wat voor restaurant??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Eetsmakelijk! Ik eet pas laat, ga uit eten dus kan nu beter niets nemen
haha be preparedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Klopt! Maar denk dat ik voor de saté ga ofzo.. Wil geen knoflook nemen omdat ik de stad nog in ga later
je gaat toch niet dat goddelijke product laten staan voor n avondje feestenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Klopt! Maar denk dat ik voor de saté ga ofzo.. Wil geen knoflook nemen omdat ik de stad nog in ga later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |