je vroeg het alleen zodat je dat weer kon bevestigen zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben zeker weer een lul als ik je voorspelbaar en te lief noem?
ehhh ja t is wel korte termijn werk ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd... Maar je moet zo'n onzalig idee niet op gaan vatten met welgeteld 2,5 maand om alles te regelen. Gisteravond wij allebei in de 7e hemel, vanmiddag blinde paniek nu we enigsinds weten wat er allemaal nog wanneer gebeuren moet.
[..]
Ach, als je er maar gelukkig van wordt, toch?
[..]
Uhm... nee... Jij gezelli
Veel te lief.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je vroeg het alleen zodat je dat weer kon bevestigen zeker
en achhet kan erger dan Te lief
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhh ja t is wel korte termijn werk ja.
ben je een beetje impulsief misschien?
ja gelukkig ben ik meestal wel met hem, op die ruzies na dan. bah! mannen met issuesmaar ik ben denk ik nogal gek op hem enzo.
ehhh ja maar i kga nu toch naar bed toe. ik ben kapot!!trusten allemaal lieverds
gelukkig wel anders hadden we niets meer om over te pratenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Overigens, iedereen heeft issues.
Dankquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
@Kz welterusten
Dat is nog eens een positieve instelling!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gelukkig wel anders hadden we niets meer om over te praten
kan volgens mij ook best leuk zijn... als je een half jaar de tijd hebtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank
Het had wat voeten in de aarde (mss kan Mum een korte samenvatting geven, ik niet iig), maar het komt er nu eindelijk toch van...
O, en als je ooit iemand tegenkomt die beweerd dat het hem/haar leuk lijkt om een bruiloft te regelen... Sla die persoon dan ff knock out voor mij, wil je?
Als ik ooit zou trouwen (denk het niet) zou ik het stiekem doen, meen ik serieus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank
Het had wat voeten in de aarde (mss kan Mum een korte samenvatting geven, ik niet iig), maar het komt er nu eindelijk toch van...
O, en als je ooit iemand tegenkomt die beweerd dat het hem/haar leuk lijkt om een bruiloft te regelen... Sla die persoon dan ff knock out voor mij, wil je?
Ik, nooit...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhh ja t is wel korte termijn werk ja.
ben je een beetje impulsief misschien?![]()
Ach meisje, het had altijd erger gekund... Je had mij kunnen treffenquote:ja gelukkig ben ik meestal wel met hem, op die ruzies na dan. bah! mannen met issuesmaar ik ben denk ik nogal gek op hem enzo.
ehhh ja maar i kga nu toch naar bed toe. ik ben kapot!!trusten allemaal lieverds
samenvatting: relatietwijfels vanuit vlaakje, goed gesprek metquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank
Dankquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohja feli rvlaak... heb deels door het laatste pagina geslapen
Jij echt mijn soulmatequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
samenvatting: relatietwijfels vanuit vlaakje, goed gesprek metsamen paar dagen eruit, nog meer goede gesprekken en de stappen kunnen nemen die nodig zijn om samen verder te gaan en
![]()
![]()
enzo
ow gelukkigquote:
nee hoor... Zelfs dat is te kortquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan volgens mij ook best leuk zijn... als je een half jaar de tijd hebt![]()
In Schotland ligt een plaatsje waar je het nog spontaan kan doen. Gret-na-green (of zo) heet het. "Gewoon" een paar mensen van straat oppikken om getuige te zijn en je bent klaar...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik ooit zou trouwen (denk het niet) zou ik het stiekem doen, meen ik serieus.
ja dat klopt. maar deze geven een hoop heibel. zal wel evengoed aan mijn issues liggenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Overigens, iedereen heeft issues.
ach ik weet niet wie erger is, jij of hijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik, nooit.... Eigenlijk was het haar idee... De datum ligt precies tussen onze verjaardagen in. Zo vergeet ze de datum niet
.
[..]
Ach meisje, het had altijd erger gekund... Je had mij kunnen treffen
Maar jij kan pilletjes slikkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat klopt. maar deze geven een hoop heibel. zal wel evengoed aan mijn issues liggen![]()
a, hij ook... Hmm... Nog nooit gezien, 2 ADHD'ers bij elkaar... Zou dat huis wel eens willen zien na een paar maandenquote:[..]
ach ik weet niet wie erger is, jij of hijin ieder geval zitten jullie allebei met mij op de stuiterafdeling.
![]()
* Murmeli doet nog een dansje... en is nog niet naar bed
Tja... het leven is af en toe moeilijk...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl vind het hier veel te gezellig om te gaan slapen![]()
hij slikt ook pilletjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar jij kan pilletjes slikken
[..]
a, hij ook... Hmm... Nog nooit gezien, 2 ADHD'ers bij elkaar... Zou dat huis wel eens willen zien na een paar maanden
ja dat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja... het leven is af en toe moeilijk...
wie?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
I bow down to your wisdom, oh Obi-Wanita
u ook mevrouw ldgquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
owjah, dat vergat ik nogslaap lekker lieverds
LOTR???quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn god... Uhm... Damn... Hoe leg ik dit nou uit...Tis eigenlijk een nerd-dingetje
[ afbeelding ]
ga je schamen. Er is maar 1 trilogie en dat is Star Wars. Ik had het over Obi-Wan (old Ben) Kenobi.quote:
Ze woont in mijn buurt... wat denk je zelfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten
[..]
zal wel zwols zijn dan
woon je in de kakbuurt ofzo... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |