Idd, tuig is het daar...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owhhh gewoon afsteken dusik dacht dat ze elkaar met vuurwerk te lijf aan het gaan waren enzo. Je weet het nooit he, met die zwolse hangjeugd
Vlaakjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, tuig is het daar...iedereen... Ben ook nog wakker...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
U is fantastisch...Maar dat wist jij al
nee, maar het is wel vrijdagavond... Horen we niet ergens in een kroeg te zitten flirten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:lieverds, het is nog voor twaalven hoor, tis nog niet eens echt laat
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
ja nog wakker. nauwelijks. slaap al 2 weken bagger. Net hele drukke week gehad enzo, dus moet zo wel beetje mn mandje in en dan ga ik tot morgenmiddag slapen denk ik
Vorige week sliep ik niet omdat ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
![]()
Enkel door de drukte, of ook andere zaken?
Meisjes die vragen worden overgeslagen.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Meisjes die vragen worden overgeslagen.
Gelukkig ben jij geen meisje maar een vrouw, toch?quote:
dat is wel tofquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh Murm, ik woon in een leuke studentenbuurt.. Prettig wonen hier!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen meisje maar een vrouw, toch?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]meisje. ben op mn 16e gestopt met volwassener worden
Is het nog een scharrel, of wordt het al meer? Zo te horen, heb jij last van vlindertjes...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vorige week sliep ik niet omdat ikkwijt was. en deze week weet ik niet waarom. en afgelopen nacht was ik bij
en moesten even een paar weken knuffels inhalen dus gingen laat slapen. wel geslapen als een blok trouwens.
niet bitchen tegen murmquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen meisje maar een vrouw, toch?
quote:
het is al maanden meer dan alleen scharrel. maar t is ook geen relatie. zit er beetje tussenin. of het is een relatie zonder het relatie te noemen en zonder verplicht gezeik zoals verjaardagen van familie enzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is het nog een scharrel, of wordt het al meer? Zo te horen, heb jij last van vlindertjes...
Ik mag buiten de deur honger krijgen, als ik maar thuis kom etenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]maar jij mag niet
want jij hebt een relatie
lekker duidelijkquote:[..]
het is al maanden meer dan alleen scharrel. maar t is ook geen relatie. zit er beetje tussenin. of het is een relatie zonder het relatie te noemen en zonder verplicht gezeik zoals verjaardagen van familie enzo.
maar we zijn iig wel allebei heel erg blij met elkaar enzo en dat is heul fijn![]()
ah ok dan mag jij wel honger van mij krijgen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik mag buiten de deur honger krijgen, als ik maar thuis kom eten
[..]
lekker duidelijk![]()
O, you teasequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok dan mag jij wel honger van mij krijgen hoor![]()
Goh... Dat ken ik ergens van...quote:ehhh nja het is voor de buitenwereld niet zo duidelijk. voor onszelf wel. ik krijg het alleen niet uitgelegd.
Wat ben jij toch streng.quote:
Mum isquote:
Goede vraag... LDG do tellquote:Ga je nog een herkansing aan voor die date van vanavond? Of heb je zoiets van 'bekijk het maar'?
Als iedereen dat zegt dan moet ik het maar geloven.quote:
teasenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
O, you tease
[..]
Goh... Dat ken ik ergens van...
raad eens, eens kijken hoe goed je me kentquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch streng.![]()
Ga je nog een herkansing aan voor die date van vanavond? Of heb je zoiets van 'bekijk het maar'?
Ik vraag het niet op Fok! als ik het antwoord nog niet weet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
raad eens, eens kijken hoe goed je me kent
Toen ik mn vriendin net kende... Iedereen had zoiets van "goh, je vindt haar wel héél leuk ofnie"....quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als iedereen dat zegt dan moet ik het maar geloven.![]()
Ik ken je absoluut nog niet... Maar ik gok van "nee"... Je lijkt me het typ dat dates welgeteld 1 kans geeftquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
raad eens, eens kijken hoe goed je me kent
nah, eigenlijk zou ik moeten vinden dat ie het nu verpest heeft door met zon kutexcuus aan te komen, maar aan de andere kant, als ie eenmaal weer gaat praten, en ik me weer herinner hoe leuk ie is...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vraag het niet op Fok! als ik het antwoord nog niet weet.
vlaakje is getting marriedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toen ik mn vriendin net kende... Iedereen had zoiets van "goh, je vindt haar wel héél leuk ofnie"....
En ik maar ontkennen......
En nu gaan we trouwen...
daar is het gezelliquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
BTW; wat doe jij eigenlijk in het singles topic....
slaap lekker meisie, pas goed op jezelf!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar eens in bed verder slapen..... eerst weer stony tony meds innemen
Ik ben zeker weer een lul als ik je voorspelbaar en te lief noem?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nah, eigenlijk zou ik moeten vinden dat ie het nu verpest heeft door met zon kutexcuus aan te komen, maar aan de andere kant, als ie eenmaal weer gaat praten, en ik me weer herinner hoe leuk ie is...maar hij heeft wel heel wat goed te maken dan. Heb een vuile sms ( voor mijn doen ) die kant op gestuurd, maar niet eens een reactie.. dus ik zie wel
ben hier slecht in
Idd... Maar je moet zo'n onzalig idee niet op gaan vatten met welgeteld 2,5 maand om alles te regelenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vlaakje is getting marriedja, zo tof!
Ach, als je er maar gelukkig van wordt, toch?quote:nja weet je, het hoeft niet allemaal op de standaard manier vind ik. je gaat met elkaar om op de manier die bij je past. we krijgen allebei stress van relaties dus dan noemen we het niet zo, en op een of andere manier kunnen we dan wel de ruimte nemen om het op onze eigen manier te doen ofzo.
maar t is wel fijnvannacht voor t eerst bij elkaar geweest na de break zeg maar...was heul romantisch
en lief enzo
Uhm... nee... Jij gezelliquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar is het gezellisoms dan...
owhhh schop mij eens naar bed toe ofzo
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar eens in bed verder slapen..... eerst weer stony tony meds innemen
daar heb ik jou toch voor?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slaap lekker meisie, pas goed op jezelf!
al wil ik me druk maken gaat dat nog nietquote:
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd... Maar je moet zo'n onzalig idee niet op gaan vatten met welgeteld 2,5 maand om alles te regelen. Gisteravond wij allebei in de 7e hemel, vanmiddag blinde paniek nu we enigsinds weten wat er allemaal nog wanneer gebeuren moet.
[..]
Ach, als je er maar gelukkig van wordt, toch?
[..]
Uhm... nee... Jij gezelli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |