depends if i am stoned of the meds or notquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben later terug en post dan wel even actief meeNog meer mensjes hier rond 23:00 ?
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben later terug en post dan wel even actief meeNog meer mensjes hier rond 23:00 ?
* littledrummergirl wil ook stoned zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
depends if i am stoned of the meds or not
Wie niet. Reality sucksquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlwil ook stoned zijn![]()
misschien moet ik ooit maar eens beginnen met blowen.. keer anders stoned dan van medicijnenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl wil ook stoned zijn![]()
blowen is liefquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
misschien moet ik ooit maar eens beginnen met blowen.. keer anders stoned dan van medicijnen
dat heeft een collega van mij ook haha..... samen blowen??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blowen is lief![]()
doe het niet vaak, maar je hoofd word er lekker leeg van, en het maakt je ongelofelijk geil ( althans, mij dan )
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 2x geblowd en ik werd er alleen maar heel erg duf en misselijk van.
keertje als je off meds bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat heeft een collega van mij ook haha..... samen blowen??
[..]
Ik ben wel lief. Alleen ik ook moe.quote:
quote:
heb het dus nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
keertje als je off meds bent
ik heb ook een dep. aanleg erin, en ik heb er nooit last vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb het dus nog nooit gedaan(alleen hopen dat ik er niet depressief van word...
)
zoiets heb ik al vaker gehoord jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb ook een dep. aanleg erin, en ik heb er nooit last van![]()
maar sowieso, altijd alleen maar doen als je je goed en happy voeltzoals alle drugs versterkt het je emoties
Heb niet alles goed meegelezen, maar als het over wiet gaat... De ideale pijnstillerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb ook een dep. aanleg erin, en ik heb er nooit last van![]()
maar sowieso, altijd alleen maar doen als je je goed en happy voeltzoals alle drugs versterkt het je emoties
Dacht het niet! Ik heb veel soorten wiet gebruikt maar ik ben er nu wel achter dat het inm een harddrugs is. Wiet is zo overteeld dat t niet leuk meer is om een jointje te roken omdat je dan zo giga stoned bent dat je niet veel meer kan. Daarbij is wiet blowen puur een vluchtweg niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb niet alles goed meegelezen, maar als het over wiet gaat... De ideale pijnstiller
Dat het nu een stuk sterker is dan een paar jaar terug, eens. Ik gebruik het zelf ook al jaren niet meer. Maar als ik een tijd lang zwaar last heb van mn RSI, helpen ibruprofen 600 ook niet meer. Dan maar een goede jointquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht het niet! Ik heb veel soorten wiet gebruikt maar ik ben er nu wel achter dat het inm een harddrugs is. Wiet is zo overteeld dat t niet leuk meer is om een jointje te roken omdat je dan zo giga stoned bent dat je niet veel meer kan. Daarbij is wiet blowen puur een vluchtweg niets meer en niets minder.
Ofwel Possie blowed al jaren niet meer!![]()
Bi die blowenquote:
Nee, maar zeker weten doe ik dat ook niet. Want ik herinner zelden mijn dromen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:
dromen jullie wel eens over salami?
http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Salami
hugquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:05 schreef Avey het volgende:
Ik ben weer single
Nou ja, ik ga het nog niet opgeven maar het ziet er niet best uit...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Avond!
Ze schieten hier vuurwerk!! jeetje...
owhhh gewoon afsteken dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, er wordt hier vuurwerk afgeschoten! ondanks de wijn moeten mijn oren het nog wel doen...
Ik voel me buitengeslotenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:30 schreef heiden6 het volgende:
Goedenavond stoners, alcoholisten en ander tuig.
zal wel zwols zijn danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik noem dat idd afschieten.. Haha..
Zwolse hangjeugd heb ik hier nog niet getroffen in Assendorp, gelukkig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |