Oeh, een lettertopicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
grrr, ja die heeft hem gemaakt. Maar ik heb er voor gezorgd dat hij een shortcode kreeg
(wat cerror volgens mij niet eens wilde.. oops)
C. Als jij het ook maar 1x waagt om tussen nu en volgende week vrijdag 17:00 te klagen tegen mij over een vijfdaagse werkweek na de melding dat je er om 12:17 maar eens uitgaat, doe ik wat met je!
Dit keer laat ze over zich heenlopen.. Ze had vandaag een verlofdag maar moet door drukte toch komen ofzoiets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Tamara zegt af... wow... dat is vrij uniek... toch?
Hmmm de 29equote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Plums het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu lesbisch ben.Voorlopig althans. Wat die Kaatje zei heeft me aan t denken gezet. Zij kan/mag haar lesbische kant niet ontdekken, maar ik wel.
En dat ga ik mooi doen ook, en daarbij kan ik geen mannen gebruiken vind ik.
Moet ik alleen nog even iemand afwijzen nu die een date met me wil.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Plums het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu lesbisch ben.Voorlopig althans. Wat die Kaatje zei heeft me aan t denken gezet. Zij kan/mag haar lesbische kant niet ontdekken, maar ik wel.
Ik zou zeggen meid ga ervoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Plums het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Plums het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu lesbisch ben.Voorlopig althans.
Datquote:
Wat ging er verkeerd?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat
Ik wil juist voorlopig niks met jongens; laatste keer was geen succes
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
dus.... zo maar naar ziekenhuis... pijn word erger, been wil niet meer meewerken....
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoop dat ze daar volgooien met morfine....zit gewoon te janken van de pijn
Beterschap /knufquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoop dat ze daar volgooien met morfine....zit gewoon te janken van de pijn
t staat nog in de koelkastquote:
Zouden wij Bi dan komen eten bij jou?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t staat nog in de koelkastmaar t werd iets heel simpels hoor, merguez met krieltjes en boontjes in spek.
ow, en er staat ook nog n heel ontbijt in mn koelkast
Dat lust ik niet hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t staat nog in de koelkastmaar t werd iets heel simpels hoor, merguez met krieltjes en boontjes in spek.
ow, en er staat ook nog n heel ontbijt in mn koelkast
quote:
nja pijn komt dus uit mijn rug.... en straalt door naar mijn rechterbeen waardoor ik dus amper kan staan en lopen (liggen en zitten doet ook niet goed)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:54 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh kz, tjezijn er daar lieve mensen die voor je kunnen zorgen?
Hoop dat je benen snel weer doen wat ze horen te doen.
je moet ook met mij afsprekenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
aarghhh dates die afzeggen![]()
zit ik hier met een berg etenhij zou komen eten
ik zat gister nog iemand te vertellen dat ik een tijd terug altijd met de gasten mee ging paintballen ( toernooi ook enzo) en die snapte er niks vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je moet ook met mij afspreken
ik schijn een heule leuke tomgirl te zijn als ik sommige fokkers mag geloven
ik lig op de bank.. en helaas niemand die sapjes voor me maakquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en nog iets. jij moet zielig in je bedje liggenmet iemand die sapjes voor je maakt en lief voor je is
ik geloof wel dat je dat bent....quote:
ik heb twee kg sinaasappels gekocht voor het ontbijt van morgenochtend ( wat dus niet doorgaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik lig op de bank.. en helaas niemand die sapjes voor me maakdit zijn de momenten dat ik me dan heeeeeeeeeel erg alleen voel
depends if i am stoned of the meds or notquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben later terug en post dan wel even actief meeNog meer mensjes hier rond 23:00 ?
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben later terug en post dan wel even actief meeNog meer mensjes hier rond 23:00 ?
* littledrummergirl wil ook stoned zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
depends if i am stoned of the meds or not
Wie niet. Reality sucksquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlwil ook stoned zijn![]()
misschien moet ik ooit maar eens beginnen met blowen.. keer anders stoned dan van medicijnenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl wil ook stoned zijn![]()
blowen is liefquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
misschien moet ik ooit maar eens beginnen met blowen.. keer anders stoned dan van medicijnen
dat heeft een collega van mij ook haha..... samen blowen??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blowen is lief![]()
doe het niet vaak, maar je hoofd word er lekker leeg van, en het maakt je ongelofelijk geil ( althans, mij dan )
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 2x geblowd en ik werd er alleen maar heel erg duf en misselijk van.
keertje als je off meds bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat heeft een collega van mij ook haha..... samen blowen??
[..]
Ik ben wel lief. Alleen ik ook moe.quote:
quote:
heb het dus nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
keertje als je off meds bent
ik heb ook een dep. aanleg erin, en ik heb er nooit last vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb het dus nog nooit gedaan(alleen hopen dat ik er niet depressief van word...
)
zoiets heb ik al vaker gehoord jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb ook een dep. aanleg erin, en ik heb er nooit last van![]()
maar sowieso, altijd alleen maar doen als je je goed en happy voeltzoals alle drugs versterkt het je emoties
Heb niet alles goed meegelezen, maar als het over wiet gaat... De ideale pijnstillerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb ook een dep. aanleg erin, en ik heb er nooit last van![]()
maar sowieso, altijd alleen maar doen als je je goed en happy voeltzoals alle drugs versterkt het je emoties
Dacht het niet! Ik heb veel soorten wiet gebruikt maar ik ben er nu wel achter dat het inm een harddrugs is. Wiet is zo overteeld dat t niet leuk meer is om een jointje te roken omdat je dan zo giga stoned bent dat je niet veel meer kan. Daarbij is wiet blowen puur een vluchtweg niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb niet alles goed meegelezen, maar als het over wiet gaat... De ideale pijnstiller
Dat het nu een stuk sterker is dan een paar jaar terug, eens. Ik gebruik het zelf ook al jaren niet meer. Maar als ik een tijd lang zwaar last heb van mn RSI, helpen ibruprofen 600 ook niet meer. Dan maar een goede jointquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht het niet! Ik heb veel soorten wiet gebruikt maar ik ben er nu wel achter dat het inm een harddrugs is. Wiet is zo overteeld dat t niet leuk meer is om een jointje te roken omdat je dan zo giga stoned bent dat je niet veel meer kan. Daarbij is wiet blowen puur een vluchtweg niets meer en niets minder.
Ofwel Possie blowed al jaren niet meer!![]()
Bi die blowenquote:
Nee, maar zeker weten doe ik dat ook niet. Want ik herinner zelden mijn dromen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:
dromen jullie wel eens over salami?
http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Salami
hugquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:05 schreef Avey het volgende:
Ik ben weer single
Nou ja, ik ga het nog niet opgeven maar het ziet er niet best uit...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Avond!
Ze schieten hier vuurwerk!! jeetje...
owhhh gewoon afsteken dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, er wordt hier vuurwerk afgeschoten! ondanks de wijn moeten mijn oren het nog wel doen...
Ik voel me buitengeslotenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:30 schreef heiden6 het volgende:
Goedenavond stoners, alcoholisten en ander tuig.
zal wel zwols zijn danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik noem dat idd afschieten.. Haha..
Zwolse hangjeugd heb ik hier nog niet getroffen in Assendorp, gelukkig!
Idd, tuig is het daar...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owhhh gewoon afsteken dusik dacht dat ze elkaar met vuurwerk te lijf aan het gaan waren enzo. Je weet het nooit he, met die zwolse hangjeugd
Vlaakjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, tuig is het daar...iedereen... Ben ook nog wakker...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
U is fantastisch...Maar dat wist jij al
nee, maar het is wel vrijdagavond... Horen we niet ergens in een kroeg te zitten flirten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:lieverds, het is nog voor twaalven hoor, tis nog niet eens echt laat
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
ja nog wakker. nauwelijks. slaap al 2 weken bagger. Net hele drukke week gehad enzo, dus moet zo wel beetje mn mandje in en dan ga ik tot morgenmiddag slapen denk ik
Vorige week sliep ik niet omdat ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
![]()
Enkel door de drukte, of ook andere zaken?
Meisjes die vragen worden overgeslagen.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Meisjes die vragen worden overgeslagen.
Gelukkig ben jij geen meisje maar een vrouw, toch?quote:
dat is wel tofquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh Murm, ik woon in een leuke studentenbuurt.. Prettig wonen hier!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen meisje maar een vrouw, toch?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]meisje. ben op mn 16e gestopt met volwassener worden
Is het nog een scharrel, of wordt het al meer? Zo te horen, heb jij last van vlindertjes...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vorige week sliep ik niet omdat ikkwijt was. en deze week weet ik niet waarom. en afgelopen nacht was ik bij
en moesten even een paar weken knuffels inhalen dus gingen laat slapen. wel geslapen als een blok trouwens.
niet bitchen tegen murmquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen meisje maar een vrouw, toch?
quote:
het is al maanden meer dan alleen scharrel. maar t is ook geen relatie. zit er beetje tussenin. of het is een relatie zonder het relatie te noemen en zonder verplicht gezeik zoals verjaardagen van familie enzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is het nog een scharrel, of wordt het al meer? Zo te horen, heb jij last van vlindertjes...
Ik mag buiten de deur honger krijgen, als ik maar thuis kom etenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]maar jij mag niet
want jij hebt een relatie
lekker duidelijkquote:[..]
het is al maanden meer dan alleen scharrel. maar t is ook geen relatie. zit er beetje tussenin. of het is een relatie zonder het relatie te noemen en zonder verplicht gezeik zoals verjaardagen van familie enzo.
maar we zijn iig wel allebei heel erg blij met elkaar enzo en dat is heul fijn![]()
ah ok dan mag jij wel honger van mij krijgen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik mag buiten de deur honger krijgen, als ik maar thuis kom eten
[..]
lekker duidelijk![]()
O, you teasequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok dan mag jij wel honger van mij krijgen hoor![]()
Goh... Dat ken ik ergens van...quote:ehhh nja het is voor de buitenwereld niet zo duidelijk. voor onszelf wel. ik krijg het alleen niet uitgelegd.
Wat ben jij toch streng.quote:
Mum isquote:
Goede vraag... LDG do tellquote:Ga je nog een herkansing aan voor die date van vanavond? Of heb je zoiets van 'bekijk het maar'?
Als iedereen dat zegt dan moet ik het maar geloven.quote:
teasenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
O, you tease
[..]
Goh... Dat ken ik ergens van...
raad eens, eens kijken hoe goed je me kentquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch streng.![]()
Ga je nog een herkansing aan voor die date van vanavond? Of heb je zoiets van 'bekijk het maar'?
Ik vraag het niet op Fok! als ik het antwoord nog niet weet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
raad eens, eens kijken hoe goed je me kent
Toen ik mn vriendin net kende... Iedereen had zoiets van "goh, je vindt haar wel héél leuk ofnie"....quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als iedereen dat zegt dan moet ik het maar geloven.![]()
Ik ken je absoluut nog niet... Maar ik gok van "nee"... Je lijkt me het typ dat dates welgeteld 1 kans geeftquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
raad eens, eens kijken hoe goed je me kent
nah, eigenlijk zou ik moeten vinden dat ie het nu verpest heeft door met zon kutexcuus aan te komen, maar aan de andere kant, als ie eenmaal weer gaat praten, en ik me weer herinner hoe leuk ie is...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vraag het niet op Fok! als ik het antwoord nog niet weet.
vlaakje is getting marriedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toen ik mn vriendin net kende... Iedereen had zoiets van "goh, je vindt haar wel héél leuk ofnie"....
En ik maar ontkennen......
En nu gaan we trouwen...
daar is het gezelliquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
BTW; wat doe jij eigenlijk in het singles topic....
slaap lekker meisie, pas goed op jezelf!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar eens in bed verder slapen..... eerst weer stony tony meds innemen
Ik ben zeker weer een lul als ik je voorspelbaar en te lief noem?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nah, eigenlijk zou ik moeten vinden dat ie het nu verpest heeft door met zon kutexcuus aan te komen, maar aan de andere kant, als ie eenmaal weer gaat praten, en ik me weer herinner hoe leuk ie is...maar hij heeft wel heel wat goed te maken dan. Heb een vuile sms ( voor mijn doen ) die kant op gestuurd, maar niet eens een reactie.. dus ik zie wel
ben hier slecht in
Idd... Maar je moet zo'n onzalig idee niet op gaan vatten met welgeteld 2,5 maand om alles te regelenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vlaakje is getting marriedja, zo tof!
Ach, als je er maar gelukkig van wordt, toch?quote:nja weet je, het hoeft niet allemaal op de standaard manier vind ik. je gaat met elkaar om op de manier die bij je past. we krijgen allebei stress van relaties dus dan noemen we het niet zo, en op een of andere manier kunnen we dan wel de ruimte nemen om het op onze eigen manier te doen ofzo.
maar t is wel fijnvannacht voor t eerst bij elkaar geweest na de break zeg maar...was heul romantisch
en lief enzo
Uhm... nee... Jij gezelliquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar is het gezellisoms dan...
owhhh schop mij eens naar bed toe ofzo
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar eens in bed verder slapen..... eerst weer stony tony meds innemen
daar heb ik jou toch voor?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slaap lekker meisie, pas goed op jezelf!
al wil ik me druk maken gaat dat nog nietquote:
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd... Maar je moet zo'n onzalig idee niet op gaan vatten met welgeteld 2,5 maand om alles te regelen. Gisteravond wij allebei in de 7e hemel, vanmiddag blinde paniek nu we enigsinds weten wat er allemaal nog wanneer gebeuren moet.
[..]
Ach, als je er maar gelukkig van wordt, toch?
[..]
Uhm... nee... Jij gezelli
je vroeg het alleen zodat je dat weer kon bevestigen zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben zeker weer een lul als ik je voorspelbaar en te lief noem?
ehhh ja t is wel korte termijn werk ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd... Maar je moet zo'n onzalig idee niet op gaan vatten met welgeteld 2,5 maand om alles te regelen. Gisteravond wij allebei in de 7e hemel, vanmiddag blinde paniek nu we enigsinds weten wat er allemaal nog wanneer gebeuren moet.
[..]
Ach, als je er maar gelukkig van wordt, toch?
[..]
Uhm... nee... Jij gezelli
Veel te lief.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je vroeg het alleen zodat je dat weer kon bevestigen zeker
en achhet kan erger dan Te lief
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhh ja t is wel korte termijn werk ja.
ben je een beetje impulsief misschien?
ja gelukkig ben ik meestal wel met hem, op die ruzies na dan. bah! mannen met issuesmaar ik ben denk ik nogal gek op hem enzo.
ehhh ja maar i kga nu toch naar bed toe. ik ben kapot!!trusten allemaal lieverds
gelukkig wel anders hadden we niets meer om over te pratenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Overigens, iedereen heeft issues.
Dankquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
@Kz welterusten
Dat is nog eens een positieve instelling!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gelukkig wel anders hadden we niets meer om over te praten
kan volgens mij ook best leuk zijn... als je een half jaar de tijd hebtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank
Het had wat voeten in de aarde (mss kan Mum een korte samenvatting geven, ik niet iig), maar het komt er nu eindelijk toch van...
O, en als je ooit iemand tegenkomt die beweerd dat het hem/haar leuk lijkt om een bruiloft te regelen... Sla die persoon dan ff knock out voor mij, wil je?
Als ik ooit zou trouwen (denk het niet) zou ik het stiekem doen, meen ik serieus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank
Het had wat voeten in de aarde (mss kan Mum een korte samenvatting geven, ik niet iig), maar het komt er nu eindelijk toch van...
O, en als je ooit iemand tegenkomt die beweerd dat het hem/haar leuk lijkt om een bruiloft te regelen... Sla die persoon dan ff knock out voor mij, wil je?
Ik, nooit...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhh ja t is wel korte termijn werk ja.
ben je een beetje impulsief misschien?![]()
Ach meisje, het had altijd erger gekund... Je had mij kunnen treffenquote:ja gelukkig ben ik meestal wel met hem, op die ruzies na dan. bah! mannen met issuesmaar ik ben denk ik nogal gek op hem enzo.
ehhh ja maar i kga nu toch naar bed toe. ik ben kapot!!trusten allemaal lieverds
samenvatting: relatietwijfels vanuit vlaakje, goed gesprek metquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank
Dankquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohja feli rvlaak... heb deels door het laatste pagina geslapen
Jij echt mijn soulmatequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
samenvatting: relatietwijfels vanuit vlaakje, goed gesprek metsamen paar dagen eruit, nog meer goede gesprekken en de stappen kunnen nemen die nodig zijn om samen verder te gaan en
![]()
![]()
enzo
ow gelukkigquote:
nee hoor... Zelfs dat is te kortquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan volgens mij ook best leuk zijn... als je een half jaar de tijd hebt![]()
In Schotland ligt een plaatsje waar je het nog spontaan kan doen. Gret-na-green (of zo) heet het. "Gewoon" een paar mensen van straat oppikken om getuige te zijn en je bent klaar...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik ooit zou trouwen (denk het niet) zou ik het stiekem doen, meen ik serieus.
ja dat klopt. maar deze geven een hoop heibel. zal wel evengoed aan mijn issues liggenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Overigens, iedereen heeft issues.
ach ik weet niet wie erger is, jij of hijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik, nooit.... Eigenlijk was het haar idee... De datum ligt precies tussen onze verjaardagen in. Zo vergeet ze de datum niet
.
[..]
Ach meisje, het had altijd erger gekund... Je had mij kunnen treffen
Maar jij kan pilletjes slikkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat klopt. maar deze geven een hoop heibel. zal wel evengoed aan mijn issues liggen![]()
a, hij ook... Hmm... Nog nooit gezien, 2 ADHD'ers bij elkaar... Zou dat huis wel eens willen zien na een paar maandenquote:[..]
ach ik weet niet wie erger is, jij of hijin ieder geval zitten jullie allebei met mij op de stuiterafdeling.
![]()
* Murmeli doet nog een dansje... en is nog niet naar bed
Tja... het leven is af en toe moeilijk...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl vind het hier veel te gezellig om te gaan slapen![]()
hij slikt ook pilletjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar jij kan pilletjes slikken
[..]
a, hij ook... Hmm... Nog nooit gezien, 2 ADHD'ers bij elkaar... Zou dat huis wel eens willen zien na een paar maanden
ja dat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja... het leven is af en toe moeilijk...
wie?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
I bow down to your wisdom, oh Obi-Wanita
u ook mevrouw ldgquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
owjah, dat vergat ik nogslaap lekker lieverds
LOTR???quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn god... Uhm... Damn... Hoe leg ik dit nou uit...Tis eigenlijk een nerd-dingetje
[ afbeelding ]
ga je schamen. Er is maar 1 trilogie en dat is Star Wars. Ik had het over Obi-Wan (old Ben) Kenobi.quote:
Ze woont in mijn buurt... wat denk je zelfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten
[..]
zal wel zwols zijn dan
woon je in de kakbuurt ofzo... ?
dat vond ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat mag dan bestIk moet wel even douchen, haartjes wassen enzo
had best langer willen slapen maar pijnmedicatie begon uit te werken....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
wow wat een ochtendmensen hiermogguh!
Ik had ook wel langer willen liggen, maar helaas moet ik gewoon weer aan het werk......quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
wow wat een ochtendmensen hiermogguh!
ik ben ook alweer n uurtje bezig ja...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:14 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Ik had ook wel langer willen liggen, maar helaas moet ik gewoon weer aan het werk......
Dat is aardigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook alweer n uurtje bezig ja...gelukkig maar half dagje vandaag
want mn lieve lieve lieve collega wilde eerder beginnen zodat ik ook nog iets van weekend over zou hebben
Ik heb ook al zo lieve collegaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook alweer n uurtje bezig ja...gelukkig maar half dagje vandaag
want mn lieve lieve lieve collega wilde eerder beginnen zodat ik ook nog iets van weekend over zou hebben
hurray for lieve collega'squote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo lieve collegamaar die heeft mij gister geholpen om naar zkh te komen en naar de apotheek voor me te gaan (gelijk vanuit haar werk eh)
En dan weer zweten door t stofzuigen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:20 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat is aardig![]()
Ik ga even douchen zodat ik strak even kan stoffen en stofzuigen hier
de mijne niet en ze heeft ook relatie met een goede vriend van mequote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hurray for lieve collega's![]()
de mijne is nog lekker ook
Owk ja das wel te doen dan ja. Ik ga altijd als een bezetene stofzuigen om er maar weer snel van af te zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat valt best mee hoorWeet niet hoe groot jouw huis is maar mijn 25 vierkante meter is prima zonder te zweten te doen! Gewoon geen dikke trui aan doen
Cynquote:
mijn 2 kamer app. is ietsjes groter haha (ong 60m2) maar wil een groter huis maar doordie kut ingezakte huizenmarkt moet ik nog een paar jaar wachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik denk van wel, haha. Mijn tweekamerappartementje is gewoon lekker klein, ben zo klaar
nja ik ben vaak door de weeks vrij enzo ivm werk dus ben veel inmijn huis....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben alleen tijdens de avonduren thuis, daarom is zo'n klein appartementje fijn. Makkelijk schoon te houdenStraks wil ik ook graag groter wonen hoor, dan kan je tenminste ook eens een feestje geven enzo. Dat is hier wel heeeel gezellig,zo dicht op elkaar
Pak een stok en tik m een paar keer hard tegen het plafonquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hi plums dank
mijn bovenburen houden van hardcore en hebben dat nu ook keihard aan
en dan als die dood op de vloer eindigen met een bezem in mijn handen?? (ff kijken of je weet waar ik het over hebquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:50 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Pak een stok en tik m een paar keer hard tegen het plafon
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan als die dood op de vloer eindigen met een bezem in mijn handen?? (ff kijken of je weet waar ik het over heb) enne dan gaat mijn mooie witte plafond eraan
Hoeveel mag je per dag hebben dan? Doe in ieder geval rustig en morgen maar weer wat proberen te doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben weer beetje wakker aan het worden.... weet niet of ik daar nu blij mee ben![]()
denk dat ik me zo maar eens ga verhuizen naar bank in woonkamer. Ik geef mijn rug vandaag nog 1 dag lig rust en morgen ga ik weer proberen te bewegen dmv in huis te rommelen enzo.... mag niet vastroesten maar rust ook belangrijk
Goedemiddag, was het gezellig?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:54 schreef Cyntiaa het volgende:
'Middag darlings!
3x 50mg tramadol icm 1000 mg paracetamolquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:35 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Hoeveel mag je per dag hebben dan? Doe in ieder geval rustig en morgen maar weer wat proberen te doen
wb dearquote:
kom je mij de rest van de dag entertainen?quote:
wat voor restaurant??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Eetsmakelijk! Ik eet pas laat, ga uit eten dus kan nu beter niets nemen
haha be preparedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Klopt! Maar denk dat ik voor de saté ga ofzo.. Wil geen knoflook nemen omdat ik de stad nog in ga later
je gaat toch niet dat goddelijke product laten staan voor n avondje feestenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Klopt! Maar denk dat ik voor de saté ga ofzo.. Wil geen knoflook nemen omdat ik de stad nog in ga later
Helaas wel! Wil nog wel enige kans hebben vanaaf..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je gaat toch niet dat goddelijke product laten staan voor n avondje feesten
Daar is toch niets mis mee?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
ziet er aardig uit... wel veel vis op het menu zeg
Knoflook!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je gaat toch niet dat goddelijke product laten staan voor n avondje feesten
vind dat vis/vlees verhouding gelijk moet zijn.... of minstens meer in het voordeel vn vlees. zijn veeeel mensen die niet van vis houdenquote:
look is veel minder duur dan ik dacht eigkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Knoflook!
Ik ga binnenkort weer eens hier eten: http://www.restaurantlook.nl/ldg
als je iemand wil zoenen gewoon eerst even een knoflookteen naar binnen duwenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:07 schreef Cyntiaa het volgende:
Knoflook vind ik heerlijk maar niet als ik erna ook nog de stad in gaWil het de rest daar niet aan doen, haha..
Je hebt ook visrestaurants dus zo raar is dat eigenlijk niet. Ik houd wel van vis.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vind dat vis/vlees verhouding gelijk moet zijn.... of minstens meer in het voordeel vn vlees. zijn veeeel mensen die niet van vis houden
Nieuwe staat nog op te ladenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij moet je nog wennen aan toetsenbord
ja daar ga je dus heen als je specifiek vis wilt eten... dit is geen vis restaurant maar een "gewone"quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt ook visrestaurants dus zo raar is dat eigenlijk niet. Ik houd wel van vis.
En er zal vast genoeg te kiezen overblijven.
Ik heb dat altijd bij me, gewoon om te snacken. Gezond en lekker.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Cyntiaa het volgende:
True, haha.. Maar om knoflook mee te nemen is ook wat!
post jij ook in het singles topic??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd bij me, gewoon om te snacken. Gezond en lekker.
Nee, maar ik ben wel single en niet bi, dus misschien pas ik daar beter. Denk het niet hoor, ik vermoed dat een singles-topic vol zit met wahopige mensen die bang zijn om alleen te zijn. Maar misschien is dat slechts een vooroordeel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
post jij ook in het singles topic??![]()
en gefrustreerd zijn want er is regelmatig gebitch onderling.... ik heb er een tijd gezeten en was het zat......quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel single en niet bi, dus misschien pas ik daar beter. Denk het niet hoor, ik vermoed dat een singles-topic vol zit met wahopige mensen die bang zijn om alleen te zijn. Maar misschien is dat slechts een vooroordeel.
Dan hoop ik jou vanavond niet tegen te komenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd bij me, gewoon om te snacken. Gezond en lekker.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en gefrustreerd zijn want er is regelmatig gebitch onderling.... ik heb er een tijd gezeten en was het zat......
Ga gewoon knoflook eten en dan komt het goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan hoop ik jou vanavond niet tegen te komen
daar leef ik nu ook naarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Mij niet gezien, ik ben een gelukkig mens, waarom zou je voor 1 vrouw gaan als je er ook meerdere kunt afwisselen?
Na een woonplaats-check weet ik wel dat ik jou niet in Zwolle aan zal treffen vanaafquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga gewoon knoflook eten en dan komt het goed.
Je hoeft geen vis als je dat niet lust.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja daar ga je dus heen als je specifiek vis wilt eten... dit is geen vis restaurant maar een "gewone"
Zwolle.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Na een woonplaats-check weet ik wel dat ik jou niet in Zwolle aan zal treffen vanaaf
quote:
weet je tijn... laat maar.... je hebt geen idee waar mijn opmerking overgaat.....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft geen vis als je dat niet lust.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zwolle.Daar vinden ze knoflook heel exotisch toch?
![]()
[..]
zwolle is coolquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Zwolle pleaseeee..
Ik vermaak me prima hoor hier.. Waar ga jij dan uit?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef Beach het volgende:
Zwolle is saai met uitgaan.
jij moet gewoon je bek houdenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik bedoel, ldg zegt dat wel eens, maar die komt uit Brabant.![]()
bestaat de sally's nog?quote:
Jij woont nu toch in Rotjeknorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij moet gewoon je bek houden![]()
Niet meer in Zwolle dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima hoor hier.. Waar ga jij dan uit?
Geen idee, zo vaak kwam ik er niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bestaat de sally's nog?
Ja, bestaat nog. Inmiddels met een nwe eigenaar. Ben er nog niet geweest trouwens sinds het weer open is. Misschien binnenkort toch eens doen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bestaat de sally's nog?
Nee, ze woont op Zuid.quote:
ik ben een keer in de bloopers geweestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja, bestaat nog. Inmiddels met een nwe eigenaar. Ben er nog niet geweest trouwens sinds het weer open is. Misschien binnenkort toch eens doen!
Vanaaf ga ik naar de Belgische Keizer, de 4 jaargetijden en de Bloopers ()
mompelt iets met dood etcquote:
quote:
Drenthe kan mooi zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:57 schreef Avey het volgende:
Nou ja voor mij op het moment ook, ben bij m'n ouders in een uithoek van Drenthe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |