Oeh, een lettertopicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
grrr, ja die heeft hem gemaakt. Maar ik heb er voor gezorgd dat hij een shortcode kreeg
(wat cerror volgens mij niet eens wilde.. oops)
C. Als jij het ook maar 1x waagt om tussen nu en volgende week vrijdag 17:00 te klagen tegen mij over een vijfdaagse werkweek na de melding dat je er om 12:17 maar eens uitgaat, doe ik wat met je!
Dit keer laat ze over zich heenlopen.. Ze had vandaag een verlofdag maar moet door drukte toch komen ofzoiets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Tamara zegt af... wow... dat is vrij uniek... toch?
Hmmm de 29equote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Plums het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu lesbisch ben.Voorlopig althans. Wat die Kaatje zei heeft me aan t denken gezet. Zij kan/mag haar lesbische kant niet ontdekken, maar ik wel.
En dat ga ik mooi doen ook, en daarbij kan ik geen mannen gebruiken vind ik.
Moet ik alleen nog even iemand afwijzen nu die een date met me wil.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Plums het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu lesbisch ben.Voorlopig althans. Wat die Kaatje zei heeft me aan t denken gezet. Zij kan/mag haar lesbische kant niet ontdekken, maar ik wel.
Ik zou zeggen meid ga ervoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Plums het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Plums het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu lesbisch ben.Voorlopig althans.
Datquote:
Wat ging er verkeerd?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat
Ik wil juist voorlopig niks met jongens; laatste keer was geen succes
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
dus.... zo maar naar ziekenhuis... pijn word erger, been wil niet meer meewerken....
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoop dat ze daar volgooien met morfine....zit gewoon te janken van de pijn
Beterschap /knufquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoop dat ze daar volgooien met morfine....zit gewoon te janken van de pijn
t staat nog in de koelkastquote:
Zouden wij Bi dan komen eten bij jou?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t staat nog in de koelkastmaar t werd iets heel simpels hoor, merguez met krieltjes en boontjes in spek.
ow, en er staat ook nog n heel ontbijt in mn koelkast
Dat lust ik niet hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t staat nog in de koelkastmaar t werd iets heel simpels hoor, merguez met krieltjes en boontjes in spek.
ow, en er staat ook nog n heel ontbijt in mn koelkast
quote:
nja pijn komt dus uit mijn rug.... en straalt door naar mijn rechterbeen waardoor ik dus amper kan staan en lopen (liggen en zitten doet ook niet goed)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:54 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh kz, tjezijn er daar lieve mensen die voor je kunnen zorgen?
Hoop dat je benen snel weer doen wat ze horen te doen.
je moet ook met mij afsprekenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
aarghhh dates die afzeggen![]()
zit ik hier met een berg etenhij zou komen eten
ik zat gister nog iemand te vertellen dat ik een tijd terug altijd met de gasten mee ging paintballen ( toernooi ook enzo) en die snapte er niks vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je moet ook met mij afspreken
ik schijn een heule leuke tomgirl te zijn als ik sommige fokkers mag geloven
ik lig op de bank.. en helaas niemand die sapjes voor me maakquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en nog iets. jij moet zielig in je bedje liggenmet iemand die sapjes voor je maakt en lief voor je is
ik geloof wel dat je dat bent....quote:
ik heb twee kg sinaasappels gekocht voor het ontbijt van morgenochtend ( wat dus niet doorgaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik lig op de bank.. en helaas niemand die sapjes voor me maakdit zijn de momenten dat ik me dan heeeeeeeeeel erg alleen voel
depends if i am stoned of the meds or notquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben later terug en post dan wel even actief meeNog meer mensjes hier rond 23:00 ?
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben later terug en post dan wel even actief meeNog meer mensjes hier rond 23:00 ?
* littledrummergirl wil ook stoned zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
depends if i am stoned of the meds or not
Wie niet. Reality sucksquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlwil ook stoned zijn![]()
misschien moet ik ooit maar eens beginnen met blowen.. keer anders stoned dan van medicijnenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl wil ook stoned zijn![]()
blowen is liefquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
misschien moet ik ooit maar eens beginnen met blowen.. keer anders stoned dan van medicijnen
dat heeft een collega van mij ook haha..... samen blowen??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blowen is lief![]()
doe het niet vaak, maar je hoofd word er lekker leeg van, en het maakt je ongelofelijk geil ( althans, mij dan )
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 2x geblowd en ik werd er alleen maar heel erg duf en misselijk van.
keertje als je off meds bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat heeft een collega van mij ook haha..... samen blowen??
[..]
Ik ben wel lief. Alleen ik ook moe.quote:
quote:
heb het dus nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
keertje als je off meds bent
ik heb ook een dep. aanleg erin, en ik heb er nooit last vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb het dus nog nooit gedaan(alleen hopen dat ik er niet depressief van word...
)
zoiets heb ik al vaker gehoord jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb ook een dep. aanleg erin, en ik heb er nooit last van![]()
maar sowieso, altijd alleen maar doen als je je goed en happy voeltzoals alle drugs versterkt het je emoties
Heb niet alles goed meegelezen, maar als het over wiet gaat... De ideale pijnstillerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb ook een dep. aanleg erin, en ik heb er nooit last van![]()
maar sowieso, altijd alleen maar doen als je je goed en happy voeltzoals alle drugs versterkt het je emoties
Dacht het niet! Ik heb veel soorten wiet gebruikt maar ik ben er nu wel achter dat het inm een harddrugs is. Wiet is zo overteeld dat t niet leuk meer is om een jointje te roken omdat je dan zo giga stoned bent dat je niet veel meer kan. Daarbij is wiet blowen puur een vluchtweg niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb niet alles goed meegelezen, maar als het over wiet gaat... De ideale pijnstiller
Dat het nu een stuk sterker is dan een paar jaar terug, eens. Ik gebruik het zelf ook al jaren niet meer. Maar als ik een tijd lang zwaar last heb van mn RSI, helpen ibruprofen 600 ook niet meer. Dan maar een goede jointquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht het niet! Ik heb veel soorten wiet gebruikt maar ik ben er nu wel achter dat het inm een harddrugs is. Wiet is zo overteeld dat t niet leuk meer is om een jointje te roken omdat je dan zo giga stoned bent dat je niet veel meer kan. Daarbij is wiet blowen puur een vluchtweg niets meer en niets minder.
Ofwel Possie blowed al jaren niet meer!![]()
Bi die blowenquote:
Nee, maar zeker weten doe ik dat ook niet. Want ik herinner zelden mijn dromen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:
dromen jullie wel eens over salami?
http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Salami
hugquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:05 schreef Avey het volgende:
Ik ben weer single
Nou ja, ik ga het nog niet opgeven maar het ziet er niet best uit...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Avond!
Ze schieten hier vuurwerk!! jeetje...
owhhh gewoon afsteken dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, er wordt hier vuurwerk afgeschoten! ondanks de wijn moeten mijn oren het nog wel doen...
Ik voel me buitengeslotenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:30 schreef heiden6 het volgende:
Goedenavond stoners, alcoholisten en ander tuig.
zal wel zwols zijn danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik noem dat idd afschieten.. Haha..
Zwolse hangjeugd heb ik hier nog niet getroffen in Assendorp, gelukkig!
Idd, tuig is het daar...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owhhh gewoon afsteken dusik dacht dat ze elkaar met vuurwerk te lijf aan het gaan waren enzo. Je weet het nooit he, met die zwolse hangjeugd
Vlaakjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, tuig is het daar...iedereen... Ben ook nog wakker...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
U is fantastisch...Maar dat wist jij al
nee, maar het is wel vrijdagavond... Horen we niet ergens in een kroeg te zitten flirten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:lieverds, het is nog voor twaalven hoor, tis nog niet eens echt laat
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
ja nog wakker. nauwelijks. slaap al 2 weken bagger. Net hele drukke week gehad enzo, dus moet zo wel beetje mn mandje in en dan ga ik tot morgenmiddag slapen denk ik
Vorige week sliep ik niet omdat ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
![]()
Enkel door de drukte, of ook andere zaken?
Meisjes die vragen worden overgeslagen.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Meisjes die vragen worden overgeslagen.
Gelukkig ben jij geen meisje maar een vrouw, toch?quote:
dat is wel tofquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh Murm, ik woon in een leuke studentenbuurt.. Prettig wonen hier!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen meisje maar een vrouw, toch?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]meisje. ben op mn 16e gestopt met volwassener worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |