Hoeveel mag je per dag hebben dan? Doe in ieder geval rustig en morgen maar weer wat proberen te doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben weer beetje wakker aan het worden.... weet niet of ik daar nu blij mee ben![]()
denk dat ik me zo maar eens ga verhuizen naar bank in woonkamer. Ik geef mijn rug vandaag nog 1 dag lig rust en morgen ga ik weer proberen te bewegen dmv in huis te rommelen enzo.... mag niet vastroesten maar rust ook belangrijk
Goedemiddag, was het gezellig?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:54 schreef Cyntiaa het volgende:
'Middag darlings!
3x 50mg tramadol icm 1000 mg paracetamolquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:35 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Hoeveel mag je per dag hebben dan? Doe in ieder geval rustig en morgen maar weer wat proberen te doen
wb dearquote:
kom je mij de rest van de dag entertainen?quote:
wat voor restaurant??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Eetsmakelijk! Ik eet pas laat, ga uit eten dus kan nu beter niets nemen
haha be preparedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Klopt! Maar denk dat ik voor de saté ga ofzo.. Wil geen knoflook nemen omdat ik de stad nog in ga later
je gaat toch niet dat goddelijke product laten staan voor n avondje feestenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Klopt! Maar denk dat ik voor de saté ga ofzo.. Wil geen knoflook nemen omdat ik de stad nog in ga later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |