daar leef ik nu ook naarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Mij niet gezien, ik ben een gelukkig mens, waarom zou je voor 1 vrouw gaan als je er ook meerdere kunt afwisselen?
Na een woonplaats-check weet ik wel dat ik jou niet in Zwolle aan zal treffen vanaafquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga gewoon knoflook eten en dan komt het goed.
Je hoeft geen vis als je dat niet lust.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja daar ga je dus heen als je specifiek vis wilt eten... dit is geen vis restaurant maar een "gewone"
Zwolle.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Na een woonplaats-check weet ik wel dat ik jou niet in Zwolle aan zal treffen vanaaf
quote:
weet je tijn... laat maar.... je hebt geen idee waar mijn opmerking overgaat.....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft geen vis als je dat niet lust.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zwolle.Daar vinden ze knoflook heel exotisch toch?
![]()
[..]
zwolle is coolquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Zwolle pleaseeee..
Ik vermaak me prima hoor hier.. Waar ga jij dan uit?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef Beach het volgende:
Zwolle is saai met uitgaan.
jij moet gewoon je bek houdenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik bedoel, ldg zegt dat wel eens, maar die komt uit Brabant.![]()
bestaat de sally's nog?quote:
Jij woont nu toch in Rotjeknorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij moet gewoon je bek houden![]()
Niet meer in Zwolle dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima hoor hier.. Waar ga jij dan uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |