quote:Op maandag 18 januari 2010 10:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
mijn ouders weten het... rest van de fam. beetje bij beetje maar die zullen het wel weten omdat ik het ooit eens tegen me tante heb gezegd.... en als je iets tegen haar zegt kan je het beter gewoon gelijk in de metro of de spits zetten
ach.. Na 1 of 2 keer weet je dan ook wel weer dat het zinnetje "niet doorvertellen" bij hun ook niet aankomt...quote:
Misschien moet de rest werken...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Of juist wel![]()
Vind het wel rustig hier.. Of ben ik de enige die redelijk wat tijd op Fok! doorbrengt?
Goed idee, roken is stoerquote:Op maandag 18 januari 2010 12:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien moet de rest werken...
Ik ga dat ook zo weer doen... Eerst nog ff een pafke...
zoietsquote:Op maandag 18 januari 2010 12:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Of juist wel![]()
Vind het wel rustig hier.. Of ben ik de enige die redelijk wat tijd op Fok! doorbrengt?
Nee.. Maar ik vertel mijn moeder nooit persoonlijke dingen. Zodra ik een vriendinnetje krijg, dán vertel ik t wel. Ze moet natuurlijk wel gewoon over de vloer kunnen komen zonder raar gevoelquote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Oh dat is wel een mooie!
Weten je ouders dat je (praktiserend) bi bent?
Roken is gewoon roken. Het is niet stoer, en t niet niet-stoer. 't ís gewoon. Punt.quote:
ligt niet aan jou.... ik ben motivantie aan het zoeken om me bed uti te gaan... lig nu heerlijk zonder pijn mja van alleen stil liggen word het er ook niet beter opquote:Op maandag 18 januari 2010 12:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Of juist wel![]()
Mijn vrienden weten het ook, vinden het ook bestquote:Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef Plums het volgende:
Nee.. Maar ik vertel mijn moeder nooit persoonlijke dingen. Zodra ik een vriendinnetje krijg, dán vertel ik t wel. Ze moet natuurlijk wel gewoon over de vloer kunnen komen zonder raar gevoelVrienden weten 't wel, die hebben er absoluut vrede mee. De helft is zelf ook bi of gay.
*schop*quote:Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ligt niet aan jou.... ik ben motivantie aan het zoeken om me bed uti te gaan... lig nu heerlijk zonder pijn mja van alleen stil liggen word het er ook niet beter op
wie sgopt me ff eruit??
*schopt* KZ zachtjes het bed uitquote:Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ligt niet aan jou.... ik ben motivantie aan het zoeken om me bed uti te gaan... lig nu heerlijk zonder pijn mja van alleen stil liggen word het er ook niet beter op
wie sgopt me ff eruit??
Of je bent heel kleinquote:Op maandag 18 januari 2010 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo weer schoon (jaaa ik douche snel) zo maar aankleden (lang leve badlakens waar je je kan inwikkelen van nek tot enkels
ben 169cm dus ben niet groot maar ook niet kleinquote:
in deze zal je dan ook nog wel bij passenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Een badlaken is al snel heel groot wanneer je 1.69m bentIk kan ook in badlakens kamperen!
Oeh, knus!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in deze zal je nog wel bij passen ook dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |