Oh dat is niets bijzonder zo sta ik elke dag voor de spiegel.(als ik tenmiste in de spiegel kijk)quote:Op zondag 17 januari 2010 10:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
oei dat was schrikken... keek net in de spiegel en ik sta echt heel erg scheef.... me ene schouder stond 2 cm lager dan mijn andere, mijn heupen staan echt heel verkeerd nu
voor jou is dat normaal misschien maar voor mij niet.... mijn heupen staan iets verkeerd ja maar niet zo erg....quote:Op zondag 17 januari 2010 10:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is niets bijzonder zo sta ik elke dag voor de spiegel.(als ik tenmiste in de spiegel kijk)
Ik mag mijzelf gelukkig prijzen dat ik geen last van mijn rug heb zoals jij. Daar ben ik erg blij mee.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor jou is dat normaal misschien maar voor mij niet.... mijn heupen staan iets verkeerd ja maar niet zo erg....
Ja maar ja als je niet meer slapen kan dan moet je wat.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff 6 uur is helemaal vroeg in je vrije weekeind
en wat heb je allemaal al gedaan?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ja als je niet meer slapen kan dan moet je wat.
hij had hetzelfdequote:Op zondag 17 januari 2010 11:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
zal die blij mee geweest zijn of wassie ook al wakker??
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
hij spookte door z'n eigen hoofd en vliefde gevoelens voor zichzelf? hoe narcistisch
Wordt hij dan niet moe van al dat wandelen?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was ook al zo absurd vroeg wakker, er is zo'n dude die steeds aan het rondwandelen is in mn gedachten...voelt zelfs enigzins verliefdig... weet niet of ik dat al wilmaar t voelt wel goeeeeddd. ( ook al kon ik daardoor dus niet slapen en heb ik m vanaf 7 uur lopen sms stalken
)
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mens, ik ben net wakker!
slaapwandelen denkquote:Op zondag 17 januari 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt hij dan niet moe van al dat wandelen?
zitten de meds er weer inquote:Op zondag 17 januari 2010 11:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo maar ff in slaap ga vallen
Niets.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en wat heb je allemaal al gedaan?
om half 9 alquote:Op zondag 17 januari 2010 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zitten de meds er weer in![]()
heb nog nooit iemand zo vaak welterusten gewenst als jou gisteren
tosti's maken is toevallig erg goed voor de gezondheid, word onderschatquote:Op zondag 17 januari 2010 11:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om half 9 almerk het nu pas
wel vaatwasser ingeruimd en tosti gemaakt (omdat ik moet bewegen) en gedoucht
Veel plezierquote:Op zondag 17 januari 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb straks een nieuwjaars receptie van mn werk.![]()
Ik denk dat ik maar met de fiets en de rampstadrail ga.
Goedemorgenquote:
Thx!quote:
Oke, ik ga zo naar mijn ouders toe om met mijn broertje een spelletje te spelen. En een keer een fatsoenlijke maaltijd te etenquote:Op zondag 17 januari 2010 11:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Thx!dat zal wel lukken. Moet all1 nog even wachten. Het begint pas om 15.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |